Közös pályázatot hirdet a Vodafone és a Kreatív

forrás: Prím Online, 2020. augusztus 13. 18:10

A Vodafone Magyarország és a Kreatív közös pályázatot hirdet Ready névvel, melynek célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat és magánszemélyeket, akik alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték kihívásaikat– „readyk”, azaz felkészültek, bármit is hoz a holnap. Az értékes tárgyi nyeremények mellett a fődíjas pályázók nagyértékű kurzus-részvétellel és tanácsadással is gazdagodhatnak, a beküldött pályamunkákat mindkét kategóriában neves zsűri értékeli majd. 

Az elmúlt hónapok eddig nem látott kihívások elé állították az egész társadalmat – magánszemélyeket és az üzleti élet szereplőit egyaránt. Ezek leküzdése nagyfokú rugalmasságot és sokszor emberfeletti teljesítményt igényelt – az így megvalósított megoldásokat, szolgáltatásokat, újításokat és élettörténeteket hivatott bemutatni és díjazni a Vodafone és a Kreatív Ready elnevezésű pályázata.

 

„Az idei év rámutatott, hogy a holnap sokszor váratlan kihívásokat tartogat. Szerencsére sokan vannak azok, akik innovatív gondolkodásukkal, rugalmas hozzáállásukkal bizonyították, hogy képesek túllendülni nehéz és váratlan helyzeteken. Készen álltak akkor, amikor gyorsan kellett lépni. A Ready pályázattal szeretnénk elismerni ezt a rátermettséget, ezért úgy döntöttünk, megosztjuk azt, ami a sajátunk: a szlogenünket. Mert a Ready most mindenkit megillet, aki sikeresen túllépett az akadályokon.” – mondta el Király István, a Vodafone Magyarország Vállalati Szolgáltatások Üzletág Vezérigazgató-helyettese.

 

 

„A Ready pályázattal szeretnénk lehetőséget biztosítani az üzleti élet szereplőinek és a magánszemélyeknek, hogy megosszák történetüket és ezáltal másokat is inspiráljanak. Legyen szó akár vállalkozásokról, akik egyik napról a másikra alakították át szolgáltatásaikat, vezettek be teljesen új megoldást vagy magánszemélyekről, akik szakmát váltottak és teljesen új területen próbálták ki magukat.” – nyilatkozta Vándor Ágnes, a Kreatívot kiadó PPH Media ügyvezetője.

 

A szervezők a pályázatokat két – üzleti és egyéni – kategóriában várják. Üzleti pályázók részéről olyan megvalósított megoldásokkal, termékekkel, szolgáltatásokkal vagy digitális újításokkal lehet pályázni, amelyek segítettek a vállalkozásoknak, vállalatoknak működésük fenntartásában, vagy eredményeik növelésében 2020 első felében, és a cég vagy ügyfelei számára értéket teremtettek. Egyéni pályázók esetén olyan élettörténeteket várnak, amelyek a nehézségek sikeres leküzdéséről szólnak a munkahellyel és munkával kapcsolatban, és megoldásorientált, optimista hozzáállásuk által inspirálóak lehetnek mások számára is. 

 

A pályázatra 18. életévüket betöltött magánszemélyek, valamint nonprofit és profitorientált cégek is jelentkezhetnek – cégmérettől és társasági formától függetlenül. Egy személy vagy szervezet több pályázatot is benyújthat. A Vodafone és a Kreatív szeptember 25-ig várja a pályázatokat a ready.kreativ.hu weboldalon. A nevezés mindkét kategóriában díjmentes. 

 

Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az IAB újra díjazza a legjobb szakdolgozatot

Az IAB Hungary ismét meghirdette pályázatát, melynek keretében a digitális marketing, digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza. A járvány miatt ezúttal összevontan kezelik a 2019-es és 2020-as évet.

2020. november 17. 13:27

Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ pályázat

Véget ért a 2020-as 'Az Év Honlapja' pályázat nevezési időszaka. A versenyre rekordszámú nevezés érkezett: 289 látványos honlap, applikáció, kreatív és technológiai megoldás, valamint digitális marketing kampány méretteti meg magát összesen 26 kategóriában.

2020. november 9. 16:40

Az Év Projektmenedzsment Diplomamunkája 2020

2020. november 5-én került megrendezésre a 2020-as Év Projektmenedzsment Diplomamunkája Pályázat eredményhirdető és díjátadó eseménye. A pályázatra összesen 22 szakdolgozat érkezett különböző egyetemek tanulóitól (BME, Corvinus, Pannon Egyetem, Pécsi Tudományegyetem, Óbudai Egyetem). A beérkező szakdolgozatok közül egy hat tagú, egyetemi oktatókból és nagy tapasztalattal rendelkező projektmenedzserekből álló zsűri választotta ki a nyerteseket.

2020. november 7. 16:53

Jó ügyeket szolgáló, innovatív technológiák fejlesztését támogatja a HONOR

A Honor nemzetközi technológiai márka támogatja olyan innovatív megoldások kidolgozását, amelyek korunk társadalmi-környezeti kihívásainak kezelését segítik elő. A Tech for Good fejlesztések ösztönzése érdekében a márka szakmai partnerként kapcsolódott be egy népszerű nemzetközi kezdeményezésbe, a Red Bull Basement versenybe, melynek keretében a Honor egyetemi hallgatóknak nyújt támogatást ötleteik megvalósításához. Az október 25-i nevezési határidőig a diákok pályázhatnak a Honor Team címre is, amelynek nyertese jelentős szakmai és tárgyi segítséget kap az általa tervezett applikáció fejlesztése során. Ezen felül a kész alkalmazás a Honor jóvoltából globális szinten is elérhető lesz.

2020. október 19. 19:43

2020-ban is keresik az év legjobb marketing-megoldásait!

Early bird kedvezménnyel indult a pályázási időszak a Marketing Diamond Awards-ra október 14-én. Immár hatodik alkalommal keresi az elmúlt egy év legjobb marketingmunkáit a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), hogy a hagyományokhoz híven idén is átadja „Az Év Ügynöksége 2020” és „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2020” díjakat. A szövetség tizenegy kategóriában várja a pályázatokat olyan kampányokról és aktivitásokról, amelyek 2019. október 1. és 2020. október 31. között valósultak meg.

2020. október 15. 19:33

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hazánkban elsőként továbbított röntgenfelvételt egy diák 5G-n keresztül

2020. november 24. 12:01

A virtuális térben is nagyszabású startup találkozót szervezett a Hiventures

2020. november 21. 10:18

Robbanhat itthon év végén az e-kereskedelmi forgalom

2020. november 12. 15:52

EasyBID – a hirdetési bevételek növelése automatikusan

2020. november 2. 10:45
online sportfogadás