Fejlett technológia és ügyfélszám bővülés az Adverticum Zrt-nél.

forrás: Prím Online, 2020. december 18. 08:54

Az Adverticum Zrt., Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszerének, az Adverticum AdServernek fejlesztője és üzemeltetője a járvány ellenére rendkívül sikeres és eredményes üzleti évet zárt. Az Indexből történt Telex kiválás pozitív szaldóval változtatta az ügyfélkört, és elkészült az a fejlesztés is, amely képes maximalizálni a tartalomszolgáltatók, portálok hirdetési bevételeit. Ez utóbbi – különösen most, amikor a járvány a reklámpiacot is jelentős megpróbáltatások elé állítja, nem csak az Adverticum, hanem összes partnere bevételeit is pozitívan befolyásolja.

Hosszú, alapos tervezési- és fejlesztési munka eredményeként 2020 őszén sikeresen debütált az EasyBID, az Adveritcum AdServer programmatic megoldásokra optimalizált szolgáltatása. Az új szolgáltatás segítségével tetszőleges számú programmatic hirdetési rendszer kapcsolható be egy-egy felület kiszolgálásába, így lehetővé téve a felületek bevételének maximalizálását.

 

 

 

Az Adverticum AdServer korábbi jól ismert és kedvelt funkcióit megtartva kínálja az új szolgáltatást, így az ár alapú döntéshozatali mechanizmus most már korlátlan számú külső szolgáltató kampányai esetén is képes megversenyeztetni és kiválasztani azt a hirdetést, amivel a legnagyobb hirdetésbevétel biztosítható a tartalomszolgáltatók részére.

 

A különféle igényt lefedő hirdetési sablonok eddig is elérhetők voltak a kínálatban, mint ahogy teljesen egyedi kreatív megoldások fejlesztésére is van lehetőség az Adverticum nyitott fejlesztési platformjának köszönhetően.

 

A szolgáltatással kapcsolatban Szutor Ferenc, az Adverticum Zrt. vezérigazgató helyettese az alábbiakat mondta el: "Az elmúlt 20 évben sikeresen dolgoztunk azért, hogy ne csak transzparens és megbízható piaci alapokon nyugvó szolgáltatást és magas színvonalú támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek, hanem mindezt az elérhető legfejlettebb technológiák alkalmazásával tegyük elérhetővé."

 

A technológiai fejlesztéseken túlmenően az ügyfelek számában is bővülni tudott a 100%-os hazai tulajdonban, és Magyarországon működő szerverparkkal szolgáltató  cég. Több weboldal mellett a 2020-ban alakult Telex.hu is Adverticum AdServer mellett tette le a voksát.

 

"Pozitívan tekintünk a 2021-es év elé, mert azt gondoljuk, hogy egyre fontosabb az az átlátható és független üzleti szemlélet valamint technológiai tudás, amit az Adverticum Zrt. képvisel” - mondta Szabó Hédy vezérigazgató.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A magyar startup felhasználói 100 milliót kerestek az elmúlt évben

Minden bizonnyal sokakban felmerül a kérdés, hogy pontosan mit is takar az, hogy egy vállalkozás „startup”-nak minősül. Alapvetően egy mikro- vagy kisvállalkozásként induló cégforma, amely tőke befektetőkre vár, melyből megvalósíthatja önálló és nagyratörő terveit. Egy startup cég esetében az egyik legszembetűnőbb képessége, az az innováció. A startup világban folyamatos az újra törekvés, az újítás jellemzi, legyen szó termékről, szolgáltatásról de nem utolsó sorban egy módszerről. Leginkább ami meghatározó, az az a mentalitás, hogy valami olyan értéket közvetítsen és adjon, amely eddig nem volt jellemző, elérhető. 

2021. január 16. 12:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu

2021. január 7. 09:55

Fejlett technológia és ügyfélszám bővülés az Adverticum Zrt-nél.

2020. december 18. 08:54

Új vezérigazgató a Telenor Magyarország élén

2020. december 16. 19:05

Egy Waldorf-iskola nyerte a VISZ digitalizációs pályázatát

2020. december 11. 16:40
online sportfogadás