Egyedülálló szakmai díjat hirdet a Magyar Marketing Szövetség

forrás: Prím Online, 2021. május 20. 12:50

A marketing legfontosabb feladata a gazdaság motorizálása, amely fenntartható és innovatív megoldásokat követel, mindebben kiemelt szerep hárul a jövő marketingeseire. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) ezért életre hívta a Marketing Talent Award-ot, amelynek társalapítói a HEINEKEN Hungária Zrt. és a Magyar Telekom Nyrt., kiemelt támogatója pedig a Provident Pénzügyi Zrt. 

Az egyedülálló díj célja egyrészt, hogy a fiatal tehetségek és a márkák közötti párbeszéd kialakulásával egy szemléletformáló folyamat induljon útjára, másrészt, hogy minden évben egy társadalmilag is kiemelten fontos témában találják meg a legjobbakat. Idén fenntarthatósági vállalati briefek mentén született pályamunkákat vár a zsűri, július 30-ig. A legjobban szereplők között két fődíj és egy különdíj talál gazdára.

 

A harmincéves Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elkötelezett a marketing szerepének és értékteremtő képességének hirdetésében, és megalakulásától kezdve feladatának tekint minden olyan értékteremtő ágazati, szakmai / edukációs, közösségi, illetve orientációs / minősítési tevékenységet, amellyel közvetlenül vagy közvetve segítheti a szakma megbízói, illetve szolgáltatói oldaláról érkező piaci szereplőinek előrelépését, fejlődését. A szakmai projekteket megvalósító szervezet folyamatos célkitűzésének tekinti, hogy évről évre egyre több tartalommal, eseménnyel tudjon tagjai és az érdeklődők számára eligazodást és segítséget nyújtani a minél színvonalasabb továbbfejlődés érdekében. "Hisszük, hogy a marketing időszerűbb, mint valaha: a szakma legfontosabb feladata a gazdaság motorizálása, amely fenntartható és innovatív megoldásokat követel" – mondja Hinora Ferenc, a szövetség elnöke. "Mindebben nagy szerep hárul a jövő marketingeseire – éppen ezért életre hívtunk egy egyedülálló szakmai díjat Marketing Talent Award néven, amelynek társalapítói a HEINEKEN Hungária Zrt. és a Magyar Telekom Nyrt., kiemelt támogatója pedig a Provident Pénzügyi Zrt, akiknek képviselői a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagjai is" - teszi hozzá az MMSZ elnöke.

 

 

A marketingkommunikációs szakmában a legtöbb szakmai díj a nagy ügynökségek, a multinacionális vállalatok, valamint az ezen szervezeteknél dolgozók kiváltsága, akiknek nagyobb szakmai háttér, tapasztalat és marketingbüdzsé áll a rendelkezésükre. A Marketing Talent Award küldetése éppen az, hogy megtalálja a jövő marketereit, teret adjon számukra, és a legjobbak szakmai továbbfejlődését támogassa. Célja, hogy a szakma csatlakozni tudjon a jövő tehetségeihez, valamint a fiatalok és a márkák közötti párbeszéd kialakulásával egy szemléletformáló tevékenység induljon el. "Nagyon büszkék és boldogok vagyunk, hogy kezdeményezői és első megvalósítói lehetünk a Talent Awardnak, hiszen folyamatosan keressük az új ötleteket, megoldásokat, és hiszünk abban, hogy a digitalizációval demokratizálódnak a lehetőségek és a tudás. Célunk, hogy a digitális lehetőségekkel egy jobb minőséget teremtsünk – ehhez keresünk olyan tehetségeket, akiknek van gondolatuk, elképzelésük és ambíciójuk a világunkban jelen lévő kihívások megoldásairól" - emeli ki Kovács András Péter, Szegmens Kommunikációs Vezető / TELEKOM, Elnökségi Tag / MMSZ.

 

A díj célja továbbá az is, hogy minden évben egy társadalmilag is kiemelten fontos témában találja meg a legjobb kampányterveket, kreatív koncepciókat, valamint a megvalósításra alkalmas márkaaktivitásokat; idén fentarthatósági vállalati briefek mentén született pályamunkákat vár a zsűri. "Vezetőként hiszek abban, hogy a tehetség-utánpótlás biztosítja a hazai ügyféloldali marketingszakma fenntartását – és minthogy a HEINEKEN Hungária számára is kiemelten fontos a fenntartható működés, az innovációk, valamint a kollégák fejlesztése, ezen egymást erősítő szinergiák mentén választottunk témát a Marketing Talent Award programhoz is, amelyre nagyon büszkék vagyunk" – mondja Balogh Barbara, Marketing és Kereskedelmi Marketing Igazgató / HEINEKEN, Elnökségi Tag / MMSZ.

 

A Marketing Talent Award a zsűrizési módszer tekintetében is különbözik a többi szakmai díjtól. A pályázatok benyújtását követően a pályázók egy kiválasztási folyamatban is részt vesznek, ahol Assessment Center keretében, egyéni és csoportos feladatok, illetve személyiség / kompetencia tesztek kitöltése során bizonyítják talpraesettségüket, mutatják meg készségeiket, képességeiket. A pályázatokat július 30-ig várják, majd a Marketing Talent Award pályázási és kiválasztási folyamata során legjobban szereplők között két fődíj és egy különdíj talál gazdára a HEINEKEN, a Magyar Telekom, valamint a Provident jóvoltából. A díjakat a Marketing Summit-on, szeptember 16-án adják majd át. "A Marketing Talent Awardon mindenki nyertes, a végeredménytől függetlenül. Kiváló alkalom mindkét fél számára a kapcsolatépítésre. A pályázók kockázatmentesen mérhetik fel, mennyire képesek a megszerzett elméleti tudást a gyakorlatba átültetni. A pályázatot kiíró márkák számos értékes, a pályázók életkorából adódóan újszerű gondolathoz, ötlethez juthatnak a társadalom egészének fontos témában, amely az idei évben a fenntarthatóság" - véli Fülöp Gábor, Marketing Igazgató / PROVIDENT, Elnökségi Tag / MMSZ.

 

"Nem vagyunk egyedül azzal a nézetünkkel, amely szerint a marketing szerepe az, hogy motorizálja a gazdaságot, szolgálja a fenntartható üzleti növekedést – hangsúlyozza Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke. Hatalmas megtiszteltetés számunkra, hogy Szövetségünk adhat teret a jövő marketingeseit kereső díjnak, hogy a fiatal generáció számára lehetőséget nyújtson a szakmai megmérettetésre. Hisszük, hogy a Marketing Talent Awardon keresztül minél több fiatal marketinges szakmai fejlődését támogathatjuk, és egy valóban szemléletformáló tevékenység indulhat így útjára" – emeli ki az MMSZ vezető tisztségviselője.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megállítható-e a képzett munkaerő külföldre áramlása?

A brain drain, magyarul az „agyelszívás” a magasan képzett munkavállalók elvándorlását jelenti egy szerényebb megélhetést adó, alacsonyabb fejlettségű országból egy fejlettebb, magasabb életszínvonalat biztosító országba. Így humán tőkéjüket (tudásukat, képességeiket, kreativitásukat) immáron egy másik gazdaságban kamatoztatják, serkentve ezzel a fogadó ország gazdaságát. Magyarországon a magasan képzettek elvándorlási rátája jelenleg közel 7%.

2024. február 23. 12:59

Kriptobefektetések: minek nevezzelek?

Nagy hírt kavart az amerikai értékpapírfelügyelet (SEC) január 10-i döntése, amelyben engedélyezte egyes, bitcoinon alapuló termékek tőzsdei bevezetését. Az, hogy ez a fecske mennyiben csinál nyarat (azaz a SEC döntését mennyiben fogják követni hasonló jellegű lépések akár az európai, akár az amerikai értékpapírpiacokon) leginkább a részleteken múlik: többek között azon, hogy milyen nevet is aggatunk a kriptovalutákon alapuló termékekre. A Jalsovszky Ügyvédi Iroda összefoglalta a legfontosabb tudnivalókat.

2024. február 23. 11:33

A tervezettnél gyorsabban halad fenntarthatósági céljai megvalósításával a Schneider Electric

Nagyot lépett előre fenntarthatósági célkitűzései teljesítésében a múlt évben a Schneider Electric, ennek köszönhetően a társaság az eredetileg tervezettnél jobban áll vállalásai megvalósításával. A cég több mint 550 millió tonna CO2-kibocsátás elkerülésében segítette ügyfeleit, a csomagolás közel kétharmadánál pedig már kartonpapírral helyettesítették az egyszer használatos műanyagot.

2024. február 23. 10:08

Autót is vezethetsz a HONOR szemkövető funkciójával!

A HONOR legújabb, mesterséges intelligencia hajtotta szemkövető funkciójával úgy is vezethetsz autót, hogy nem ül benne senki.

2024. február 22. 20:28

Mitől lesz értékálló a cégvagyon? Befektetve, hasznosítva, fialtatva, kiszervezve!

Az elmúlt évben elinflálódott a cégvagyonok értéke is. A hazai kkv-k vagyonuk értékének több mint 40 %-át veszítették el. Sokat tanultunk belőle! A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Mitől lesz értékálló a cégvagyon? Befektetve, hasznosítva, fialtatva, kiszervezve!” című hibrid konferenciájának előadói sok megoldást mutatnak a cégvagyon bevédésére, biztonságba helyezésére és befektetésére.

2024. február 22. 19:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker a bahreini Forma 1-en

2024. február 21. 16:15

Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP

2024. február 20. 11:27

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!

2024. február 8. 09:30

Számos díjjal jutalmazták az LG innovációit a 2024-es CES-en

2024. január 29. 16:07