Sikeres közép-európai cipőkereskedő használja az Oracle Cloudot

forrás: Prím Online, 2022. január 21. 13:58

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok racionalizálása és automatizálása, valamint a változó vásárlói igények kielégítése érdekében az eobuwie.pl nemrégiben az Oracle Retail felhő-alapú kereskedelmi megoldását választotta. Mostantól a vállalat különböző termékkategóriákért felelős részlegei egy integráltabb és intelligensebb tervezési folyamat végrehajtására lesznek képesek minden termékcsalád és a növekvő választék tekintetében a márkaportfólióban.

"Az Oracle-be történő befektetésünk lehetővé teszi számunkra, hogy jobban igazodjunk a vásárlói igényekhez egy friss, vásárlóink számára bárhol elérhető választékkal." - mondta Szymon Dąbrowski, az eobuwie.pl S.A. kereskedelmi igazgatója.

 

"Az új felhőszolgáltatással sikeresebben tervezhetünk egyszerre több csatornán, piacon és ügyfélszegmensben, elősegítve ezzel üzleti növekedésünket. A tervezők az Oracle Retail Merchandise Financial Planning segítségével proaktívan irányíthatják a beszerzési folyamatot" - mondta Wiktor Miernik-Zdanowicz, az eobuwie.pl S.A. kereskedelmi műveletekért felelős vezetője. "Célunk, hogy kevesebb időt töltsünk az adatok manuális összevetésével, és több időt fordítsunk az adatok elemzésére és a profitlehetőségek azonosítására."

 

 

Az eobuwie.pl az Oracle Cloud infrastruktúrán futó Oracle Retail Merchandise Financial Planning Cloud Service-t az egyedülálló, divatáru- és cipőkereskedelmet támogató funkciói és a piacon már bizonyított eredményei miatt választotta. A bevezetés az Oracle PartnerNetwork (OPN) tagja, a Pronos támogatásával valósult meg, amely kiváló helyi piacismerettel, termék- és nyelvismerettel rendelkezik. Az eobuwie.pl és a Pronos a lean szállítási megközelítést alkalmazva mindössze 13 hét alatt sikeresen megvalósította az új felhőszolgáltatás bevezetését.

 

"Szofverszolgáltatási megoldásunk az eobuwie.pl-hez hasonló kiskereskedelmi cégeket hozzásegíti a kereskedelmi tervezés legújabb innovációihoz." - mondta Mike Webster, az Oracle Retail vezető alelnöke és vezérigazgatója. "Az Oracle Cloudba való befektetéssel az eobuwie.pl az alaptevékenységére koncentrálhat, miközben lehetősége nyílik kihasználni a gépi tanulás és a mesterséges intelligencia beépített erejét kereskedelmi folyamatainak tervezése és kivitelezése közben."

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05