Influenszerek tucatjai születhettek a Balaton Soundon

forrás: Prím Online, 2022. július 4. 09:59

A befutott véleményvezérek brandépítésre használták leginkább a két év kihagyás után újból megrendezett Balaton Soundot, miközben rengeteg fiatal számára ugródeszkát jelentett az influenszerek világában hazánk legjelentősebb fesztiválja. Zsóri Martin közösségi média szakértő arról beszélt, Pumped Gabó valósággal kultuszt épített ki maga köré, és az ő példáján idén is sokan meg akarták mutatni magukat a világnak a TikTokon és az Instagramon. Hozzátette, más kérdés, hogy a hírnevet fenn is kell tudni tartani.

Egészen elképesztő, talán sosem látott számokat produkált az idei Balaton Sound a közösségi oldalakon: az Instagramot és a TikTokot tízezerszámra árasztották el a fotók és a videók, a civilektől a legnagyobb hírességekig minden rossz szándék nélkül boldog-boldogtalan kiposztolta, hogy a magyar tenger partján bulizik.

 

Zsóri Martin közösségi média szakértő szerint két év kihagyás után kiéheztek Magyarország legnagyobb fesztiváljára a fiatalok, ezért extra mennyiségű tartalom látott napvilágot a helyszínről az elmúlt napokban.

 

Mint mondta, ebben a hatalmas felhajtásban nehéz volt kitűnniük a tömegből az influenszereknek, de azért mindent megtettek annak érdekében, hogy a középpontba kerüljenek.

 

Zsóri Martin

 

„A régi motorosnak számító influenszerek leginkább a különleges stílusukkal, tervezők által készített, extrém ruháikkal tudtak kitűnni, ami ebben a közegben nem is számít már polgárpukkasztónak. A férfiak emellett szeretnek villogni a testükkel is. A celebek számára ez kitűnő brandépítési lehetőség, ezért úgy közvetítettek szinte minden lépésükről a közösségi oldalakon, mintha az kötelező lenne” – fogalmazott az influenszer menedzser.

 

Példaként említette Pumped Gabó esetét, akinek neve szorosan fűződik a Balaton Soundhoz, hiszen a sajtó annak idején itt fedezte fel őt. Azóta valósággal kultuszt épített ki maga köré, csütörtökön ugyanis a felhívására több tucatnyian csatlakoztak hozzá egy kora délutáni bevásárláshoz is.

 

Ugródeszka a celebséghez

Zsóri Martin szerint persze a rögtönzött közönségtalálkozót sokan ugródeszkának próbálták használni a saját karrierjük beindításához. Ahhoz viszont, hogy valaki ki tudjon emelkedni ebből a rendkívül sűrű tömegből, kreativitás és egyedi ötletek szükségesek.

 

„A TikTokon egy-két nap alatt 70 ezer megtekintést gyűjtött két srác, akik azt mutatták meg, hogyan tudnak bemenni karszalag nélkül a Balaton Sound területére. Ezzel nem szabályt akartak szegni, csak a fesztiválszervezők figyelmét próbálták felhívni, hogy vannak hiányosságok a rendezvény lebonyolításában. Ez már egy olyan ötlet, ami nagy aktivitást tud generálni” – mutatott rá.

 

Hozzátette, aki másokat próbál lemásolni, soha nem lesz felkapott a közösségi oldalakon, pedig szórakoztató, egyedi tartalmakkal három nap alatt celebbé lehet válni. Becslései szerint ez valószínűleg több tucat fiatalnak sikerült is, akiket hamarosan influenszerként emlegethet majd az ország.

 

Az influenszer menedzser azt ugyanakkor elárulta, nem elég híressé válni, tudni kell annak is maradni. Ha valakinek kialakul egy rajongótábora, van már egy stabil bázisa, akkor jön a karakterépítés időszaka.

 

„Két út létezik: vagy elszúrják vagy meglovagolják a sikert. Utóbbihoz fenn kell tartani folyamatosan a felhasználók érdeklődését, amíg masszívan be nem kerülnek a köztudatba” – zárta gondolatait Zsóri Martin.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon

A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok. 

2024. április 26. 19:40

Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre

17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.

2024. április 26. 17:56

Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól

A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.

2024. április 26. 16:19

A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY

Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.

2024. április 26. 14:44

Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben

A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.

2024. április 26. 13:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50