Hazánkban is aktív nagyvállalat jár az élen a jövő munkahelyének fejlesztésében

forrás: Prím Online, 2022. november 24. 20:45

Többek között a járvány utáni irodai környezet kialakítása és a munkavállalói élmény fejlesztése terén elért eredményei miatt nyert el újabb rangos elismerést a Unisys: a Magyarországon több mint 750 szakembert foglalkoztató amerikai vállalat az Information Services Group (ISG) a jövő munkahelyéről szóló jelentésében négy kategóriában is bekerült az éllovasok közé.

A neves technológiai kutató és tanácsadó cég, az Information Services Group (ISG) vezető vállalatként ismerte el a Unisyst a 2022-es Provider Lens Future of Work című jelentésében. Az éves jelentés a digitális munkahelyi szolgáltatások és megoldások globális piacát vizsgálja 12 gazdaságilag jelentős régióban. A jelentés alapján a Unisys az alábbi területeken tölt be vezető szerepet az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, a skandináv országokban, Izlandon, Németországban, Ausztráliában, Brazíliában és az amerikai közszférában:

A munkahely stratégia átalakítása szolgáltatás. Ebben a kategóriában olyan szolgáltatókat értékeltek, akik segítenek a járvány utáni irodai környezet megtervezésében. A Unisys kutatásából ugyanis kiderült, hogy a COVID utáni visszarendeződés dacára egyetlen iparágban sem tért vissza az otthoni munka 2020 előtt tapasztalt elhanyagolható – pár százalékos – aránya, hanem 20-30% körül stabilizálódott a legmagasabb szinten az informatikában és a pénzügyi szférában.

Irányított munkavállalói élmény szolgáltatás. Itt az olyan szolgáltatásokat és technológiákat nyújtó vállalatokat értékelik, amelyek hozzájárulnak a végfelhasználói élmény javulásához. A Unisys kutatása korábban arra jutott, hogy a sikeres vállalatok esetében az irodában és otthon dolgozó munkatársak azonos szintű munkavállalói élményben részesülnek, amiben fontos szerepet játszik az informatikai háttér.

 

 

Irányított munkahely szolgáltatás – Végfelhasználói technológia. Ez a kategória az olyan végfelhasználói technológiák szolgáltatásait értékeli, amelyeket hagyományosan a vállalati IT-osztályok házon belül biztosítottak.

Digitális szolgáltatóközpont és munkahelytámogató szolgáltatások. Olyan szolgáltatásokat foglal magában, amelyek lehetővé teszik, hogy az alkalmazottak bárhol és bármikor dolgozhassanak, beleértve az informatikai támogatást és a felhőalapú platformokat. A Unisys számára kiemelt fogalom a „digitális paritás”, ami azt jelenti, hogy minden dolgozónak egyforma hozzáférése van a munkája elvégzéséhez szükséges erőforrásokhoz, függetlenül attól, hogy milyen eszközről dolgozik és, hogy az irodában, otthon vagy éppen a terepen tartózkodik.

 

„Nagyon örülünk az ISG elismerésének, különösen, mert ezzel tovább erősítjük vezető pozíciónkat a digitális munkahelyi megoldások és technológiák területén – mondta el Leon Gilbert, a Unisys digitális munkahelyi megoldásokért (Digital Workplace Services, DWS) felelős alelnöke és vezérigazgatója. – A képzett munkaerő hiánya és a hibrid környezetben dolgozó munkavállalók számának növekedése miatt a vállalatoknak most olyan technológiára van szükségük, amely lehetővé teszi a dolgozók hatékonyabb koordinálását. Arra törekszünk, hogy átsegítsük ügyfeleinket ezen az átalakuláson és javítsuk az általános munkavállalói élményt."

 

„Egyedi megközelítésével és a munkavállalói élmény előtérbe helyezésével a Unisys erős portfólióval segíti ügyfeleit világszerte, hogy elinduljanak a munka jövője felé vezető úton. A vállalat mind organikus, mind akvizíciós növekedéssel bővítette portfólióját, valamint stratégiai partnerségre lépett több kulcsfontosságú gyártóval az élménymenedzsment területén” – mondta el Jan Erik Aase, az ISG Provider Lens globális vezetője.

Kulcsszavak: Unisys munkahely

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Changing reality – az útkeresésre, újratervezésre fókuszálnak a SMART 2023 konferencia előadói

Napjaink egyik legnagyobb kihívása elengedni a megszokott, jól ismert mintákat, berögződéseket, és új utakat, nézőpontokat keresni helyettük. A 2023. április 26-án a budapesti Akváriumban megrendezésre kerülő SMART 2023 konferencia előadói is ezt a témát járják körül Nancy Rademaker, az ügyfélközpontú innováció nemzetközi hírű előadójának keynote beszédét követően. Az IVSZ népszerű B2B üzleti eseményén szó esik majd arról, milyen hatással lesz a Metaverzum, az MI-technológiák és a decentralizált gazdaság az egyes szektorok jövőjére. Az előadók arra is választ keresnek, hogy miként lehet fenntartható világot alkotni egy alapvetően fenntarthatatlan környezetben, illetve hogyan változik meg a gazdaság és az üzlet a valós és a virtuális világ határának elmosódása nyomán.

2023. március 21. 20:03

Ismét a Process Solutions az első a könyvelő cégek rangsorában

A Process Solutions (PS), hazánk egyik vezető számviteli, adózási és bérszámfejtési szolgáltatásokat nyújtó vállalata a BBJ listájának 2022-es adatai alapján már 16. éve őrzi piacvezető szerepét a könyvelő cégek között. Szalai András, partner, ügyvezető igazgató, a BBJ piaci panelbeszélgetése keretében elárulta, milyen jövőt alakító trendekre kell figyelni, és melyik területeken szeretnének változtatni a számviteli vezetők 2023-ban.

2023. március 21. 17:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az Alzánál egyszerűbb lett az áruvisszaküldés és a reklamáció

2023. március 21. 09:59

Töretlennek tűnik a csaló e-mailek és SMS-ek terjedése – van megoldás

2023. március 14. 20:32

IT Akadémiát indított a BME VIK és a Qualysoft

2023. március 9. 14:08

DEUTSCHE TELEKOM innovációk az idei Mobil Világkiállításon

2023. február 28. 12:48