Lezárult a 2022-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!
A 21 éves múlttal rendelkező pályázaton idén 227 honlap, applikáció és digitális megoldás méretteti meg magát. 'Az Év Honlapja' a beérkezett pályázatokat 28 kategóriában díjazza!
A kategóriák közül az E-kereskedelem (25) és a Szolgáltatás (21) a legnépszerűbbek. Emellett a B2B (17), Az Év Applikációja (16), a Turizmus (15), a Márkasite (12) és a Kereskedelem (12) kategóriákban is szoros verseny várható. A szakmai zsűri tagjai még a héten megkezdik a pályázatok értékelését, amely az erős mezőnynek köszönhetően komoly szakmai kihívás és hatalmas felelősség is egyben.
„A korábbi évekhez képest, idén még erősebb lett Az Év Applikációja kategória mezőnye. A beérkező pályázatokból tisztán látszik, hogy a vállalati fejlesztések során a kreatív és technológiai megoldások a jövőben is meghatározóak. Külön öröm számunkra, hogy a kereskedelem és szolgáltatás mellett a hazai B2B weboldalak határozott fejlődésnek indultak. A kiváló közép- és nagyvállalati digitális megoldások mellett a kkv szektorban idén is számos gyöngyszem méretteti meg magát, amelyek méltán számíthatnak majd a felhasználók érdeklődésére. Hálásan köszönjük Nevezőink bizalmát és egyúttal sok sikert kívánunk a pályázathoz!” – mondta Varga István, a zsűri elnöke.
Bár a pályázat nevezési időszaka lezárult, a közönségszavazás még tart. A pályázók 2022. december 20-ig mozgósíthatják közösségüket, akik szavazataikkal támogathatják kedvenceiket!
A díjátadó partira 2023. január 26-án kerül sor a Symbol Budapest rendezvénytermeiben, amelynek keretében a Covid miatt elmaradt 20 éves évfordulót is megünneplik.
Kapcsolódó cikkek
- December 1. éjfélig lehet nevezni 'Az Év Honlapja’ pályázatra!
- ’Az Év Honlapja’ pályázat 21. alkalommal keresi a legjobb honlapokat, applikációkat és digitális megoldásokat
- Elindult Az Év Honlapja 2022 Pályázat!
- Indul a 2022-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
- Megvannak ’Az Év Honlapja’ 2021 nyertesei!
- Digitális alkalmazásokat díjazott a Pénzügyminisztérium
- Elindult a marketing.hu
- Rekordszámú nevezéssel zárult a 20 éves jubileumi ’Az Év Honlapja’ pályázat
- Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Átfogó körképet készített az okosórák kelet-közép-európai piacáról a Huawei
A kelet-közép-európai vásárlók mintegy 90 százaléka az egészségfigyelést tartja az okosórák legfontosabb funkciójának, az eszközök vásárlásakor pedig az akkumulátor üzemideje, a vízállóság és a meglévő okostelefonjaikkal való kompatibilitás az elsődleges szempontok – derült ki a Huawei első alkalommal közzétett, több európai kutatást összegző okosórapiaci körképéből. A klasszikus, kerek számlappal és fém házzal rendelkező készülékek a legkeresettebbek a megkérdezettek körében, az alapvető egészségkövető funkciók mellett pedig népszerűek a szív egészségével kapcsolatos mérési lehetőségek is.
Fenntartható divat debütált a párizsi Haute Couture divathéten
Az Epson a neves japán divattervezővel, Yuima Nakazatóval és a megegyező nevű YUIMA NAKAZATO márkájával együttműködve a 2023-as tavaszi-nyári párizsi Haute Couture divathéten olyan kreációkat mutat be, amelyek egyszerre lenyűgözőek és fenntarthatóak. Amellett, hogy a YUIMA NAKAZATO az Epson digitális textilnyomtatását használta egyedi és kreatív világképének visszaadásához, néhány alkotását egy új, fenntarthatóbb és az iparágat potenciálisan átalakító textilgyártási folyamat segítségével valósította meg.
Az ABB E-mobility leszállította az egymilliomodik EV-töltőt
Az ABB E-mobility bejelentette, hogy leszállította az egymilliomodik elektromosjármű-töltőjét, ami a legújabb mérföldköve a vállalat azon távlati céljának, hogy az intelligens és megbízható töltési megoldások folyamatos fejlesztésével lehetővé tegye a kibocsátásmentes jövőt.
Dr. Hasznics Milán lett a Qualysoft Csoport globális vezérigazgatója
Dr. Hasznics Milán igazgatósági tag tölti be 2023 januárjától az IT-tanácsadó és szolgáltató Qualysoft Csoport globális vezérigazgatói posztját. A kinevezés a szakember 2022-es magyarországi vezérigazgatói előléptetését követi. A magyarországi feladatkör mellett a cégcsoport német, osztrák, román, szerb és svájci tagvállalataiért is felelős.
Nem tudott pályára állni a NASA szoftvergazdálkodási programja
Nemrég tette közzé a NASA Főfelügyelői Hivatala a szervezet szoftvereszköz-gazdálkodására irányuló felülvizsgálatának eredményét, melyben több tízmillió dollár mértékű bírságot, túlköltekezést és jelentős fejlesztési lehetőséget állapított meg. Az eset jól példázza, hogy mekkora jelentősége is van a proaktív szoftvererőforrás-gazdálkodásnak, ami optimalizálja a szervezetek informatikai költségeit, miközben jelentősen minimalizálja a szerződési feltételek megszegéséből eredő kockázatokat is.