Stratégiai megállapodást írt alá a Corvinus és az ExxonMobil
A piacvezető magyar gazdasági egyetem és az energiaipari cég magyarországi leányvállalata együttműködésének fő célja, hogy a kölcsönös fejlődés érdekében szorosabbra fűzzék az oktatás-kutatás, valamint a gazdasági szféra kapcsolatát.
Stratégiai megállapodást kötött a Budapesti Corvinus Egyetem és az ExxonMobil (EM) Hungary Kft. szeptember 27-én Budapesten. Az egyetem képviseletében Anthony Radev, a Corvinus elnöke, valamint Szabó Lajos megbízott rektor, az EM Hungary részéről Schleisz Zsuzsanna és Fehér Dávid ügyvezetők írták alá a dokumentumot a Corvinus főépületében.
„Úgy gondolom, a Corvinusnak megkerülhetetlen és magától értetődő csomópontként kell működnie a tudományos, az oktatási és a gazdasági világ között. Az EM Hungary-val megkötött megállapodás kitűnő lehetőség arra, hogy a hallgatók első kézből jussanak naprakész üzleti tudáshoz, a gyakorlati szakemberek a legfrissebb tudományos ismeretekhez, oktatóink pedig inspirációhoz további kutatásokhoz, tantárgyfejlesztésekhez” – mondta Anthony Radev, a Corvinus elnöke.
„Az ExxonMobil Hungary számára kiemelten fontos, hogy részt vegyen a jelen és jövő szakembereinek képzésében, hogy megosszuk tapasztalatainkat és lehetőséget biztosítsunk a hallgatóknak a gyakorlati tudás elsajátítására többféle aspektusból is. Emellett a szakmai párbeszéd fenntartása a Corvinus oktatóival, illetve munkavállalóink továbbképzése az egyetemen kiváló lehetőséget biztosítanak a fejlődésre. Ez kifejezetten összecseng a vállalati filozófiánk egyik fő elemével, a készségek folyamatos fejlesztésével” – mondta Fehér Dávid, az EM Hungary ügyvezetője.
A kooperációnak köszönhetően az EM Hungary hozzájárul az oktatás gyakorlatorientáltságához: szenior menedzserei rendszeresen tartanak majd szakmai előadásokat, szemináriumokat saját vállalati tapasztalataikról, iparági példákról. A hallgatók a tavaszi félévtől olyan projektmunkákban is részt vehetnek, amely az EM Hungary működésére épül.
Az együttműködés alapján a vállalat mentorálással egybekötött szakmai gyakorlati lehetőségeket is kínál a hallgatóknak arra, hogy a tanultakat munkahelyi környezetben alkalmazzák, tapasztalatot szerezzenek és fejlesszék szakmai készségeiket. Az EM Hungary kiemelt munkáltatóként vesz részt a Corvinus által félévente megrendezett Karrier Expókon is.
A Corvinus a SEED Executive Schoollal együttműködve vezetői képzéseket kínál az EM Hungary-nak az aktuális üzleti trendek és a friss tudományos tapasztalatok átadására, emellett oktatói-kutatói a cég rendezvényein olyan témákban is előadhatnak, amelyek befolyásolhatják a vállalat jövőjét, működését. A Corvinus félévente tudományos fórumot biztosít az EM Hungary -nak a közös gondolkodás, a piaci és iparági igények, kockázatok és kihívások felismerésére, kezelésére. Emellett a cég a Corvinus stratégiai partneri közösségi találkozóin részt vállal az innovációs és a kutatás-fejlesztési együttműködésekben, valamint az egyetem stratégiai irányairól szóló párbeszédekben.
Kapcsolódó cikkek
- A magyar fejlesztőket nem nagyon érdekli, mire és miként használják a mesterséges intelligenciát
- Az irodaélménytől a cosplayig: mi jár a fiatalok fejében?
- Négy helyet javított a Corvinus a világ száz legjobbját összefogó menedzsmentképzési rangsorában
- Idén is csúcspontszámokkal lehetett bekerülni a Corvinusra
- Háromféle befektetői típust azonosított a mesterséges intelligencia
- Sötét jövő várhat az orosz IT-szektorra a Corvinus kutatása szerint
- A corvinusos hallgatók többsége használ mesterséges intelligenciát
- Áttörni az üvegplafont: egy nő soha nincs jó életkorban
- Technológiaintenzív új campussal bővül jövőre a Ménesi úton a Corvinus Egyetem
- Project Management Institute minősítést szerzett a Corvinus
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hatékony átalakulás: a K&H IT gyorsítja a fejlesztéseket
Az utóbbi években a K&H IT részlege jelentős előrelépéseket tett a fejlesztési területen, melyet a digitális átállás és a növekvő fejlesztési igények katalizáltak. Az ágazatban tapasztalható versenyhelyzet és az ügyféligények folyamatos változása kihívások elé állította a bankot, amelyre hatékony és gyors válaszok kellettek.
Az inflációt vernék agyon az új közösségi platformon az influenszerek
Már 49 országban van jelen az új, egyre népszerűbb közösségi platform, mely sosem látott módon forradalmasítja vásárlási lehetőségeinket. A segítségével élménnyé válik a bevásárlás az online térben is, ráadásul olyan termékek is elérhetővé váltak, amelyekről eddig csak álmodtunk. Ebbe a trendbe szállnak most be influenszerek, akik eddig csak a közösségi oldalaikon népszerűsítették a luxustermékeket, nem kis felháborodást okozva ezzel jó néhány követőjüknek. Az Allyos, a közösségi platformok új generációja, ahová ingyen regisztrálhatunk profilt – akárcsak a Facebookon vagy a TikTokon – és tetszőleges árakon vásárolhatunk.