Az Euronics új szintre emeli az ünnepi akciókat

forrás: Prím Online, 2023. november 2. 10:09

A vásárlók Magyarországon is előszeretettel számolnak az ünnepeket megelőző novemberi akciókkal. Mivel a karácsonyi időszak hónapjai az eladások csúcsszezonjának számítanak mind az üzletekben, mind a webshopokban, az Euronics idén nem csak a sok más cég által is megtartott fekete péntekre készül kedvezményekkel. Az áruházlánc már a hónap elején, november 6. és 12. között meghirdeti a Blue Weeket, külön csak erre az időszakra indított promóciókkal, majd sosem látott mértékben és hosszban, egészen a hónap végéig tartja a Black Friday akciókat. A cég most azt is megosztja, mire számít az ünnepi szezon alatt.

 

Népszerű termékkategóriák

 

Az Euronicsnál egy átlagos hónap árbevételének közel másfélszerese a novemberi és kétszerese a decemberi forgalom. A korábbi évek tapasztalatai szerint az ünnepre készülő online vásárlók még hamarabb elkezdik a karácsonyi vásárlásokat, a cég webshopjában novemberben leadott rendelések száma még a decemberit is megelőzik.

 

Ebben az időszakban a fogyasztók kiemelten keresik az IT termékeket, a mobiltelefonokat és az ezekhez kapcsolódó kiegészítőket, valamint a háztartási kisgépeket, azon belül is az automata kávéfőzőket és egyéb kávézáshoz kapcsolódó termékeket. Az idei évben várhatóan ismét slágertermék lesz az airfryer, de az egyéb automata konyhai eszközök is kelendőek lesznek. A nagyobb készülékek terén a szárítógépek esetében számít megnövekedett forgalomra az Euronics.

 

 

Felkészülnek az üzletek és a webshop is

 

„Teljes készültségbe helyezzük magunkat az időszak során. Megnöveltük a termékkészletet: az üzletek és a központi raktárunk is teljesen feltöltve várja, hogy bőséges választékkal fogadhassuk a vásárlóinkat. Emellett növeljük a logisztikai erőforrásokat, így a megrendelések gyorsabban és hatékonyabban teljesülhetnek. Az üzletekben az eladói létszámot úgy alakítjuk ki, hogy a vásárlók a ránk jellemző vevőközpontú kiszolgálással, szakértő tanácsadással találkozhassanak az intenzív forgalom ellenére is” – nyilatkozta Metykó Tibor marketing és kommunikációs igazgató.

 

A szezonra felkészülve az Euronics bővítette a házhozszállító partnerek körét. Az MPL által nyújtott, folyamatosan bővülő szolgáltatások mellett már a Dodo is kézbesíti majd a cég termékeit budapesti címekre. Az aznapi kiszállítás szolgáltatás népszerűsége tette indokolttá az új partner bevonását, akinek segítségével kitolható a rendelés leadásának határideje. Az utolsó kilométeres logisztikai szolgáltató a 15 óráig leadott rendeléseket így még adott napon kézbesíti, amivel lényegében duplázható a kiszállított csomagok száma.

 

 

Kedvezmények és promóciók

 

Az Euronics szinte minden termékkategóriában készül jelentős összegű, komoly árukészlettel megtámogatott akciókkal. A Blue Week során a korábban említett húzótermékek – mint az airfryer, a kávéfőző, a telefonok és az IT termékek – mellett a hűtők, a mosó- és szárítógépek és a beépített sütők és főzőlapok terén is lesz leértékelés az üzletláncnál. A Black Friday körüli hetekben további termékkategóriaként a laptopok is bejönnek a képbe, és jelentős árengedmények lesznek a TV-k esetében is, a nagy és a feltörekvő márkák között egyaránt.

 

Az áruházlánc színvonalában hasonló, de egyéb területeket érintő akciókkal készül decemberben is. „Más típusú kereslettel találkozunk novemberben és decemberben – tette hozzá Metykó Tibor. – Bár megfigyelhető, hogy az emberek egy része már a karácsonyi ajándékvásárlást is a Black Friday időszakára teszi, ilyenkor sokan mégis saját használatra veszik meg azokat a termékeket, amiket már régóta terveztek beszerezni. A karácsonyt megelőző hetekben viszont már az ajándékvásárlásé lesz a főszerep. Ebben az időszakban további kedvezményekkel készülünk a szépségápolás, a konyhai kisgépek és a játékok terén is.”

Kulcsszavak: Black Friday Euronics

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Még lehet jelentkezni a 6 millió forint összdíjazású ötletpályázatra

A nagy érdeklődésre való tekintettel február 27-ig meghosszabbítja Zöld Kód – Kódolj a holnapért! című ötletpályázatának jelentkezési határidejét a Vodafone Magyarország Alapítvány. A szervezők továbbra is hangsúlyozzák: a diákoknak szóló, fenntarthatósági kérdéseket körüljáró versenyen való részvételhez programozással kapcsolatos külön tudás, előképzettség nem szükséges, annál inkább nyitottság, a digitális platformok iránti érdeklődés és kalandvágy.

2024. február 20. 19:22

A HONOR új kampánya összehozza az ENSZ kultúráit

Az Egyesült Nemzetek Szövetségének központjában indította el „Sárkányok egyesítik a világot” kiállítását még február 9-én a HONOR az ENSZ Kínai Könyv Szövetségével, a Global Webbel és a Kínai Központi Szépművészeti Akadémiával együttműködve, az ENSZ állandó kínai képviselete támogatásával. A kínai holdújév végéig, tehát még ezen a héten is futó kiállítás a nemzetközi egységet és művészetek közti kapcsolatokat szimbolizálja.

2024. február 20. 17:41

Az ABB megerősíti vezető szerepét a következő generációs MI-alapú mobil robotika területén

Az ABB bejelentette, hogy felvásárolta a Sevensense svájci start-up céget, amely az autonóm mobil robotok (AMR) számára kifejlesztett, mesterséges intelligenciával támogatott 3D-s látásalapú navigációs technológia vezető szállítója. A Sevensense-t 2018-ban alapították a svájci műszaki egyetem, az ETH Zürich spin-offjaként.

2024. február 20. 16:07

Megalakult a Xiaomi x Leica Optical Institute

A Xiaomi, a világ egyik vezető mobiltelefon-gyártója, és a Leica Camera AG együtt jelentették be, hogy létrehozták a Xiaomi x Leica Optical Institute elnevezésű intézményt, amelyre az egész okostelefon iparág fejlődését meghatározó, mérföldkő jelentőségű fejleményként tekint a két vállalat. Az új szervezet elsősorban az optikai technológiák fejlesztésére koncentrál majd, különböző tudományos diszciplínák – többek között a digitális képalkotás és a mesterséges intelligenciára épülő technológiák – egyesítésével. 

2024. február 20. 14:33

A kiberbűnözők célpontjainak közel 43 százalékát kkv-k teszik ki

A Statista adatai szerint a vállalkozások több mint 72 százalékát érte zsarolóvírus-támadás 2023-ban, ami messze a legmagasabb szám az elmúlt 5 évben. Azonban az Eurostat statisztikái alapján míg a hazai nagyvállalatok kiemelt figyelmet fordítanak az IT-biztonságra, addig a kkv-szektorról már nem mondható el ugyanez, mivel az erre költött összegek alapján az utolsó harmadban szerepel az európai országok rangsorában.* 

2024. február 20. 12:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP

2024. február 20. 11:27

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!

2024. február 8. 09:30

Számos díjjal jutalmazták az LG innovációit a 2024-es CES-en

2024. január 29. 16:07

Felvásárolta a Siemens a Helioxot

2024. január 17. 19:40