Újabb olasz képtár anyaga az interneten
Online katalógusban gyűjtötte össze képtára festményeit a milánói Leonardo Da Vinci múzeum, amely freskótárát is megnyitja a nagyközönség előtt.
A tudomány és a művészet ötvözését hirdető múzeum több mint tizenötezer, tudománytörténeti jelentőségű műtárgyat őriz barokk kori földgömböktől az 1800-as években használt pénztárgépekig. Ezek kerültek fel elsőként az online katalógusba, majd a múzeum negyvenezer kötetes könyvtára és érmegyűjteménye következett.
A képtár festményeinek online nyilvántartását Lombardia tartomány finanszírozza.
A milánói napilapok beszámolója szerint a múzeum most először látogathatóvá teszi raktárai kincseit is: az 1952 óta ott őrzött freskókat. Azokról a többségükben reneszánsz falfreskókról van szó, melyeket a történelmi milánói épületek falairól "szakítottak le". Az összedőlt vagy lerombolt templomok és paloták freskóit a Leonardo Da Vinci múzeumba mentették át.
Kapcsolódó cikkek
- Internetre kerül a közép-európai néprajzkincs
- Kedvezményes színházjegyek az interneten
- Irodalmi hősök fantomképeken
- A Google szép csendben az internetre tereli a kultúrát - Működik egyfajta befektetési logika is (2. rész)
- Új netes szolgáltatás: webkamerás temetési közvetítés
- Információs és közösségi portált készít a Klebelsberg Kultúrkúria
- Programajánló és közösségi oldal egyben
- Szabadon megtekinthetők a '40-es évek filmhírei
- Online már válogathatunk a Sziget programjaiból
- Jelentősen bővült idén az országos levéltár digitális anyaga
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.