Regionális megállapodás az AXN és a Sony Mobile között
A tavaszi sikeres együttműködést után a Sony Mobile és az AXN televíziós csatorna újra összeállt egy különleges közép-európai kampány megvalósítására.
A Sony Mobile a Crossing Lines – Határtalanul, az AXN harmadik saját gyártású produkciójának fő szponzora, mely során a Sony Xperia Z1 okostelefon promóciója során alkalmazott egyedi hirdetési megoldásaival szervesen kapcsolódik a sorozat számos eleméhez. Az exkluzív szponzorációs csomag kiemelt eleme az AXN új hirdetési eszköze, a látványos szponzor pop-up.
Az együttműködés alatt szponzor szpotokban, a műsor ajánlóinál promo keretben, és az AXN weboldalán indított online játék szpotjában kapcsolódik össze a sorozat lenyűgöző képi világa és az új okostelefon promóciója. Mindezt kiegészítik a reklámblokk indító speciális megjelenések az ún. ad intro szpotok a sorozat megszakítóiban. A széria epizódjaiban a szponzor pop-up látványos animációkkal mutatja be az új, por-és vízálló Sony Xperia Z1 okostelefont és annak 20,7 megapixeles fényképezőgép funkcióját.
A szponzori kampány a Crossing Lines – Határtalanul első évadának végéig fut, egyszerre hat országban: Lengyelországban, Romániában, Bulgáriában, Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon.
Kapcsolódó cikkek
- Együttműködés az ECDL vizsgarendszer érdekében
- Folytatódik a DOStalgia vándorkiállítás az Intel támogatásával
- Nőtt az Apród
- Több mint 4 százalékos növekedést mutat a NORI
- A Samsung együttműködik a kormánnyal
- MNV-NISZ együttműködés
- Egyetemistákkal dolgozik a Canon
- Kiberkémkedési kampányt azonosított a Kaspersky Lab
- Három az egyben zenei élmény a Sony Walkman WH szériával
- Reklámringben az online média és a tévé
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Gazdaságos megoldás egyszerűsíti az áruszállítást
Ahhoz, hogy egy termék eljusson A-ból B pontba, az esetek nagyon nagy százalékában egy dologra biztosan szükség van: ez az úgynevezett sztreccsfólia. A raklapcsomagolás gazdaságosabb és kedveltebb fóliatípusát lehetővé tette egy magyar cég úgy, hogy az nemcsak gazdaságosabb lett a piacon kapható termékeknél, de környezetbarát is, hiszen a vékonyabb fólia használatával kevesebb hulladék keletkezik. Az AMCO Csomagolástechnikai és Konzultációs Kft. innovációja az áruszállítást nagyságrendekkel könnyítheti meg a közeljövőben.
Kényszerből előny: emiatt állhatnak át zöld működésre az irodaházak
A tavaly ősszel bekövetkezett gázáremelkedés hatására feje tetejére állt az irodaházak piaca, a magas fenntartási költségek miatt ugyanis a legtöbb üzemeltető zöld útra lépett. Kaloczkai Sándor, a Gree légkondicionálók műszaki vezetője arról beszélt, ma már nem az a kérdés, hogy az energiahatékonysági beruházások megtérülnek-e, hanem az, hogy azok nélkül a működés fenntartható marad-e. Zöld irányban is példaértékű a világ első számú klímamárkája magyarországi vezérképviseletének szarvasi irodaháza, a Hi-Tech épület ugyanis látványban és műszaki tartalomban is a világ elithez tartozik.
Füstöljenek a gumik: a norelem szabványos alkatrészekkel segíti a tanulókat a drift triciklik építésében
A norelem folyamatosan támogatja a fiatal mérnöki tehetségeket, aminek újabb állomásaként számos szabványos alkatrésszel támogatta a Müncheni Műszaki Iskola diákprojektjét. A hallgatók dolgozták ki a motoros drift trike koncepcióját, és a projektet a tervezéstől a befejezésig vitték végig.