Regionális megállapodás az AXN és a Sony Mobile között
A tavaszi sikeres együttműködést után a Sony Mobile és az AXN televíziós csatorna újra összeállt egy különleges közép-európai kampány megvalósítására.
A Sony Mobile a Crossing Lines – Határtalanul, az AXN harmadik saját gyártású produkciójának fő szponzora, mely során a Sony Xperia Z1 okostelefon promóciója során alkalmazott egyedi hirdetési megoldásaival szervesen kapcsolódik a sorozat számos eleméhez. Az exkluzív szponzorációs csomag kiemelt eleme az AXN új hirdetési eszköze, a látványos szponzor pop-up.
Az együttműködés alatt szponzor szpotokban, a műsor ajánlóinál promo keretben, és az AXN weboldalán indított online játék szpotjában kapcsolódik össze a sorozat lenyűgöző képi világa és az új okostelefon promóciója. Mindezt kiegészítik a reklámblokk indító speciális megjelenések az ún. ad intro szpotok a sorozat megszakítóiban. A széria epizódjaiban a szponzor pop-up látványos animációkkal mutatja be az új, por-és vízálló Sony Xperia Z1 okostelefont és annak 20,7 megapixeles fényképezőgép funkcióját.
A szponzori kampány a Crossing Lines – Határtalanul első évadának végéig fut, egyszerre hat országban: Lengyelországban, Romániában, Bulgáriában, Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon.
Kapcsolódó cikkek
- Együttműködés az ECDL vizsgarendszer érdekében
- Folytatódik a DOStalgia vándorkiállítás az Intel támogatásával
- Nőtt az Apród
- Több mint 4 százalékos növekedést mutat a NORI
- A Samsung együttműködik a kormánnyal
- MNV-NISZ együttműködés
- Egyetemistákkal dolgozik a Canon
- Kiberkémkedési kampányt azonosított a Kaspersky Lab
- Három az egyben zenei élmény a Sony Walkman WH szériával
- Reklámringben az online média és a tévé
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kis és közepes méretű épületek intelligensebb és egyszerűbb kezelése
A most bejelentett Connect Box nyílt és könnyen kezelhető IoT-megoldást ad kis- és középméretű épületek felügyeletéhez. A teljesítmény felhasználóbarát monitorozásával és optimalizálásával lehetővé teszi az energiahatékonyság akár 30 százalékos növelését, valamint a beltéri levegőminőség jelentős javítását olyan létesítményekben, mint az iskolák, kiskereskedelmi üzletek, lakások és kis irodák.
LEO-műholdak: zsákutca vagy forradalom a szélessávú internetben?
A LEO-műholdak a világ minden szegletébe elhozhatják a nagy sebességű internetet – ha nem állnak egymás útjába. A Deloitte TMT Predictions 2020-as jelentése így fogalmazott: az alacsony Föld körüli pályán (LEO) működő műholdak konstellációi vagy forradalmat hoznak el a szélessávú szolgáltatásokban, vagy egy nagy rakás űrszemét keletkezik. Három évvel később még mindig nem teljesen egyértelmű, melyik szcenárió jön be, sok vállalat azonban továbbra is az előbbire szavaz.