Megszabadulhatunk a promóciós e-mailektől a Gmailben
Nem szereted a promóciós e-maileket? Ha gmailes vagy, szerencséd van, ugyanis a Google bevezett egy megoldást, mellyel a felhasználók leiratkozhatnak az ilyen típusú levelekről.
Hasznos újítás volt a Gmailtől, hogy különválasztotta a promóciós leveleket elsődleges levelesládánktól, ám ettől függetlenül még gyűlnek az e-mailek, csak nem közvetlenül ezek fogadnak minket, ha bejelentkezünk fiókunkba. A Gmail ezek kiiktatására is kínál egy megoldást.
A Google a San Franciscó-i Messsaging, Malware and Mobile Anti-Abuse Working Group konferencián jelentette be, hogy egy úgynevezett leiratkozás gombot (unsubscribe button) ad a hirdetés típusú levelekhez, ahol a felhasználóknak lehetősége nyílik arra, hogy megszabaduljanak a promóciós levelektől. Ez az opció a hirdetői e-maileknél jelenik majd meg, melyekről feltételezhető, hogy a felhasználó nem biztos, hogy kíváncsi rá.
Ennek előnye, hogy nekünk nem kell semmilyen erőfeszítést tenniük, nem szükséges külön leiratkozni egy-egy levélről, a Google elrendezi helyettük. Sok esetben, például a marketinges promóciók esetén ez nem is olyan könnyű feladat, így valóban hasznos lehet a Google megoldása, amely automatikus küld egy e-mailt a levelet küldő vállalatnak, amelyben jelzi, hogy a felhasználó többé nem kíván hasonló leveleket kapni.
Ám ez csupán egy kérés, a Google tehát nem tiltja a jövőben ezeket a leveleket, csak jelzi a küldő számára a leiratkozási szándékot.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Két bővítménytől is megszabadult a Chrome
- Levelezési és naptáradatainkat is menthetjük a Google Takeouttal
- Megújult a Gmail iOS alkalmazása
- Áttekinthetőbbé vált a Gmail
- Elhárították a hibát a Gmailben
- Új reklámmegoldás a Gmailben
- Aki nem figyel, feleslegesen fizethet
- A Google többet tud rólad, mint az állam
- Elrajtolt a megújult Gmail
- Újabb Gmail frissítés az átláthatóbb levelezésért
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem társadalmi és gazdasági hatásai révén is alapjaiban formálja át mindennapi életünket, az emberi döntéshozataltól kezdve, az iparágak hatékonyságán át egészen a közvélemény (át)formálásáig. A Neuron Solutions által szervezett AI Night rendezvény célja az volt, hogy elismert szakértőkkel és a különböző iparágak képviselőivel egy kötetlen beszélgetés keretében tárja fel azokat a kihívásokat és lehetőségeket, amelyekkel az AI használata során a vállalatok, a munkavállalók és a társadalom egésze szembesül.
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.
A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját
Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.