Megszabadulhatunk a promóciós e-mailektől a Gmailben

Czipperer Dia, 2014. február 26. 16:02

Nem szereted a promóciós e-maileket? Ha gmailes vagy, szerencséd van, ugyanis a Google bevezett egy megoldást, mellyel a felhasználók leiratkozhatnak az ilyen típusú levelekről.

Hasznos újítás volt a Gmailtől, hogy különválasztotta a promóciós leveleket elsődleges levelesládánktól, ám ettől függetlenül még gyűlnek az e-mailek, csak nem közvetlenül ezek fogadnak minket, ha bejelentkezünk fiókunkba. A Gmail ezek kiiktatására is kínál egy megoldást.

 

A Google a San Franciscó-i Messsaging, Malware and Mobile Anti-Abuse Working Group konferencián jelentette be, hogy egy úgynevezett leiratkozás gombot (unsubscribe button) ad a hirdetés típusú levelekhez, ahol a felhasználóknak lehetősége nyílik arra, hogy megszabaduljanak a promóciós levelektől. Ez az opció a hirdetői e-maileknél jelenik majd meg, melyekről feltételezhető, hogy a felhasználó nem biztos, hogy kíváncsi rá.

 

 

Ennek előnye, hogy nekünk nem kell semmilyen erőfeszítést tenniük, nem szükséges külön leiratkozni egy-egy levélről, a Google elrendezi helyettük. Sok esetben, például a marketinges promóciók esetén ez nem is olyan könnyű feladat, így valóban hasznos lehet a Google megoldása, amely automatikus küld egy e-mailt a levelet küldő vállalatnak, amelyben jelzi, hogy a felhasználó többé nem kíván hasonló leveleket kapni.

 

Ám ez csupán egy kérés, a Google tehát nem tiltja a jövőben ezeket a leveleket, csak jelzi a küldő számára a leiratkozási szándékot.

 

Forrás: Techspot.com

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A munkahely elhelyezkedése a legfontosabb, amikor állást keresünk

Hogyan befolyásolja az álláskeresésünket és munkahely választásunkat a lakhelyünk? A Profession.hu friss felmérésének válaszadóinak 69,4 százalékával előfordult már, hogy csak azért nem jelentkeztek egy állásra, mert hosszú időt vett volna igénybe az ingázás a munkahely és az otthonuk között. Az állásportál most egy szerencsés álláskereső rezsijét és lakbérét egy teljes évre átvállalja egy budapesti új építésű társasházban, így segítve a könnyebb elhelyezkedést.  

2020. január 24. 11:10

Ingyenes eszközt fejlesztett az ESET a BlueKeep sebezhetőség ellenőrzésére

Az ESET nemrég kiadott egy ingyenes BlueKeep (CVE-2019-0708) eszközt annak ellenőrzésére, hogy a Windows operációs rendszert futtató számítógép védett-e a sérülékenység kihasználása ellen. A brute-force támadások és a BlueKeep a közvetlen Remote Desktop Protocol (RDP) kapcsolatokat használják, és lehetővé teszik a támadók számára, hogy különféle rosszindulatú tevékenységeket hajtsanak végre az áldozat szervereinek felhasználásával.

2020. január 24. 09:37

Ezekre a techológiai trendekre érdemes most figyelnie cégvezetőként!

2020 talán minden eddiginél nagyobb kihívások elé állítja a magyar vállalkozásokat a digitalizáció terén, hiszen a technológia soha nem látott ütemben alakítja át a vállalatok működését. Akár kisvállalkozásról, akár közepes méretű- vagy nagyvállalatról van szó, az aktuális tech trendekkel minden cégvezetőnek érdemes tisztában lennie. Ennek érdekében az itthon nagyvállalati szoftverek fejlesztésével foglalkozó Stylers Group informatikai cégcsoport szakértője egy csokorba gyűjtötte azokat a technológiai megoldásokat, melyek várhatóan meghatározók lesznek a vállalatok digitális transzformációja terén 2020-ban.

2020. január 23. 18:05

Gyermekmosolyokért gyűjtött kilométereket a Bridgestone

A Bridgestone kilométergyűjtő akciójának felhívására a vállalat magyarországi dolgozói 49.000 kilométernyi távot futottak, kerékpároztak vagy úsztak azért, hogy a tatabányai Szent Borbála Kórház gyermekosztályán rendszeresen vizitelő bohócdoktorokat támogathassák. Végül több mint 1 millió forint gyűlt össze, amit a Piros Orr Bohócdoktorok Alapítványa szerdán vehetett át. 

2020. január 23. 15:53

HONOR szelfikutatás: Az európaiak évente közel 600 szelfit készítenek magukról

A Honor okostelefon márka Európa több országában készített kutatása alátámasztja, hogy a szelfik népszerűsége továbbra is töretlen. A márka folyamatos fejlesztéseinek középpontjában a kamerák fontos helyen szerepelnek, a szelfikamerákon keresztül is igyekszik támogatni a felhasználókat a vizuális történetmesélésben és az önkifejezésben. A szelfikutatáson keresztül pedig igyekszik még jobban megismerni a felhasználói igényeket és a szelfizés aktuális trendjeit.

2020. január 23. 13:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Életet menthet az ÉletMentő applikáció

2020. január 23. 14:20

Így válthatja le személyi igazolványunkat, útlevelünket egy okostelefon

2020. január 16. 14:39

Újra fesztiváloznak a marketingesek

2020. január 9. 08:01

Digitális biztonsági trendek 2020-ban a Sophos szerint

2020. január 3. 11:44
online sportfogadás