A Yahoo megvette a Flurryt

Czipperer Dia, 2014. július 22. 17:09

A Re/Code számolt be arról, hogy a Yahoo felvásárolta a mobilalkalmazás analitikával foglalkozó Flurryt. Ez a több száz millió dolláros üzlet segít majd a vállalatnak fellendíteni a mobilhirdetési stratégiáját.

A Flurry Analytics a Yahoo kezébe került. A lépéssel a vállalat célja, hogy az okostelefonokból származó hirdetési bevételeket növeljék.

 

A vállalat több száz milliárd dollárt fizet a mobilapplikációkkal és személyre szabott mobilhirdetésekkel foglalkozó, 2005-ben alapított cégért. Egyelőre a pontos összeget nem tudni, a BBC viszont arról ír, hogy az ár feltehetően 200 és 300 millió dollár között mozog.

 

A Yahoo 2012-ben vásárolta fel a Tumblrt, azóta ez a vállalat legnagyobb beruházása. A hír néhány nappal azután röppent csak fel, hogy bejelentették, hogy a profit 18%-kal visszaesett az elmúlt három hónapban – júniusig bezárólag.

 

A csökkenés annak köszönhető, hogy drasztikusan visszaestek a hirdetések: a második negyedévben 8%-os volt a zuhanás. A mobilhirdetések terén viszont jól muzsikál a vállalat. A tavalyi évhez képest 100%-kal nőtt az ebből származó bevétel, ezt szeretnénk tovább növelni. A két cég hétfőn arról beszélt, hogy az összefogással képesek lesznek jobban az ügyfelek érdekeit szolgálni és fokozni a mobilbevételeket is.

 

Forrás: TheNextWeb.com, BBC.co.uk

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI

2024. február 27. 20:28

Magyar siker a bahreini Forma 1-en

2024. február 21. 16:15

Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP

2024. február 20. 11:27

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!

2024. február 8. 09:30