Élő web 2.0 társasjáték indul

forrás: Prím Online, 2014. október 30. 16:15

November 20-án startol hazánkban: A szoba, Magyarország első élőben közvetített webreality társasjátéka. A vállalkozó kedvű szereplők egy üres szobából indulva egy hónapon át több milliós nyereményért küzdenek, a nézők pedig interaktívabbak lehetnek, maguk is szinte játékosokká válnak.

Néhány hét és kezdetét veszi hazánk első webes társasjátéka, amely valódi reality show, hiszen a résztvevők értékes nyereményekért küzdenek.

 

A játék célja, hogy a versenyzők berendezzék A szobát, amely beköltözésükkor – egy konyhasarkot és a beépített kamerákat leszámítva – teljesen üres. Egyszerre mindig két játékos küzd egymással és minden lakónak három napja van bebizonyítani, hogy ő a menőbb. Ha ez idő alatt nem nyeri el a nézők szimpátiáját, pakolhat, és máris új játékost szavaznak be a helyére. Ha viszont a közönségnek tetszik a játéka, újabb három napot maradhat.

 

Az élő web 2.0 társasjáték a www.aszoba.hu weboldalon fog futni, amelyet mobilra és tabletre is optimalizálnak. casting elkezdődött, de maradt még pár hely: 18 év felettiek jelentkezhetnek az info@aszoba.hu e-mail címen.

 

– Magyarországon egyedülálló, de még a világon sem szokványos a 0-24-ben közvetített, interaktív, online reality műsorformátum. A fiatalabb generáció egyre inkább az internet irányába terelődik, de egyébként is jellemző rájuk a multitasking viselkedés – mondja dr. Kirády Attila, A szoba kreatív producere. –  Ebben a valóságshowban amellett, hogy a nézők percről percre követhetik az eseményeket mobilon, tableten, asztali gépen, sőt összefoglalóit a televízióban is, interaktivitásukkal maguk is beszállnak játékba. A be- és kiszavazások mellett ők irányítják a lakók életét, döntenek elvégzendő feladatokról, jutalmazzák és büntetik a szereplőket. Utánaolvashatnak kulisszáknak, kommentelhetnek, adott időben pedig chat-kapcsolatba léphetnek a játékosokkal.”

 

 

A játékosok a külvilágtól elzárva, gondolkodtató, ügyességi, műveltségi, illetve szórakoztató feladatok taktikus megoldásával szerezhetik meg a mindennapjaikhoz szükséges berendezési tárgyakat. De, hogy ágy vagy Xbox jár-e nekik az első nap? Természetesen ezt is a nézők szavazzák meg, várhatóan nem kis feszültséget generálva a lakók között.

 

Az nyer, aki a 30. napon este A szobában tartózkodik, és szimpatikusabb a nézőknek, mint a társa. A tét nem kicsi, hiszen valaki a játék végén mindent visz: az összes bútort, elektromos berendezést és egyéb tárgyi javakat, amelyeket a lakók egy hónap alatt összegyűjtöttek, több millió forint értékben. Az interaktív nézők között pedig naponta sorsolnak különböző nyereményeket.

Kulcsszavak: internet játék web2

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

„Mit lájkol a gyerek?” – A szülőket segíti az NMHH új kiadványa

A közösségi médiafelületek használata ma már a fiatalok mindennapjainak részévé vált, ezért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kiemelt figyelmet fordít az ezen felületek kínálta lehetőségekre és kockázatokra. 

2024. július 26. 16:32

Magasabb ponthatárok mellett több mint 4400 elsőéves jutott be a Széchenyi-egyetem minőségi képzéseire

Összesen 4409 elsőéves kezdheti meg tanulmányait a győri Széchenyi István Egyetemen szeptemberben. A ponthatárok a szakok jelentős részén emelkedtek a tavalyihoz képest, van olyan, amelyre 487 ponttal lehetett csak bejutni. Mindez azt mutatja, hogy felkészült hallgatók érkeznek az intézmény magas színvonalú képzéseire.

2024. július 26. 12:18

A HONOR 200 Pro és a mesteri fotózás: fejlődés a Studio Harcourt hagyatékával

Rengeteg ikonikus személyiség mögött ott rejlik egy olyan portré, amely nemcsak a személy lényegét ragadja meg, hanem az örökségét is megörökíti. A hírességektől a politikusokig a portrék alakították a történeteket és magáról az emberiségről alkotott képünket. 

2024. július 26. 10:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?

2024. július 26. 13:59

Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY

2024. július 24. 13:59

Akár 50% időmegtakarítást jelenthet a PS szinte érintésmentes könyvelési megoldása

2024. július 16. 16:29

ESET kiberfenyegetettségi jelentés: egyre gyakoribb a mesterséges intelligencia és a deepfake a támadásokban

2024. július 5. 09:55