Bemutatkozik Pepper, a robot
Ezer roboteladót állít munkába a Nestlé svájci élelmiszer-ipari konszern Japánban, hogy kapszulás kávéfőzőit árusítsa.
A Peppereket decembertől tervezik pult mögé állítani azokban a japán szupermarketekben és más boltokban, ahol a Nestlé kapszulás kávéfőzőjét árusítják. A kerekeken guruló kis robotok hasára érintőképernyős táblagépet szereltek.
A Pepperek felvilágosítást tudnak adni a különféle termékekről, és interaktív, úgyszólván természetes párbeszédet képesek folytatni a vevőkkel arról, hogy ízlésükhöz, szokásaikhoz milyen gép lenne megfelelő.
Néhány Peppert már bevetettek a SoftBank tokiói üzleteiben. A milliárdos Szon Maszajosi, a cégcsoport tulajdonosa a legnagyobb elismeréssel beszél ezekről a kicsi, félig-meddig emberforma robotokról, amelyeket februártól szélesebb körben, a vevőközönségnek is szeretne árusítani.
Kapcsolódó cikkek
- Peking új kedvencei a francia óriásrobotok
- Internet Hungary: átveszik felettünk az irányítást a gépek?
- YuMi, az emberek és robotok jövőbeni együttműködésének a hírnöke
- Robottechnológia Soroksáron
- Kézhez hozza a dokumentumokat a Fuji Xerox robotnyomtatója
- A mosogatógép feltöltésére is képes robotot terveztek
- ABB-robotok a Royal Caribbean új Quantum Class hajóinak fedélzetén
- Átkelt egész Észak-Amerikán az autóstoppos robot
- Robotok főznek és szolgálnak fel egy új kelet-kínai étteremben
- Magát rakja össze az origami ihlette új robot
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.