Ingyenes Google eszközök magyarországi civil szervezeteknek
Magyarországra is megérkezett a "Google Nonprofit Szervezeteknek" program, amely havonta több mint 2,5 millió forintnak megfelelő ingyenes hirdetési keretet nyújt, videók készítését biztosítja, valamint ingyenes irodai szoftvercsomagot kínál. A "Google Nonprofit Szervezeteknek" programhoz a világ 12 országából csatlakozhatnak, Magyarországon a TechSoup nemzetközi szervezet helyi partnerével, a NIOK Alapítvánnyal együttműködésben, a CivilTech Program keretében érhető el.
· A Google Ad Grantsszel webhelyük reklámját helyezhetik el a Google hirdetési rendszerében, ahol akár havi 10 000 dollárnyi (több mint 2,5 millió forintos) hirdetési keretet használhatnak ingyenesen. A Google AdWords hirdetéseken keresztül könnyebben felhívhatják a figyelmet küldetésükre és kezdeményezéseikre, hogy minél több emberhez juttassák el üzenetüket.
· A YouTube Nonprofit program segítségével egyszerűbben bemutatkozhatnak és közelebbről is megmutathatják, mivel foglalkoznak. A YouTube-on megnövelt feltöltési kapacitás áll a rendelkezésükre, csatornájukat jobban testreszabhatják, így sikeresebben mozgósíthatják a nézőket.
· A Google Apps Nonprofit Szervezeteknek a cégeknek szóló Google Apps irodai szoftvercsomag ingyenes változata, amely egyebek mellett tartalmazza a Gmailt, a Google Dokumentumokat és a Google Naptárat. A nonprofit szervezetek így hatékonyabbá és kényelmesebbé tehetik a mindennapi munkát: dokumentumaikat az interneten, a felhőben tárolhatják, ezeken egyszerre, közösen dolgozhatnak.
Magyarországon a - most induló Google Nonprofit Szervezeteknek program előzményeként - 2013 december óta elérhető ingyenes Google Ad Grants hirdetési keret egyik sikeres felhasználója a WWF Magyarország. Ők arról számoltak be, hogy nemcsak a karácsonykor meghirdetett farkasvédelmi program, és a tavaszi SZJA 1% felajánlásával kapcsolatos kampány jutott el jóval több emberhez, de olyanokat is megszólíthattak az ingyenes hirdetéseknek köszönhetően, akikhez máshogy nem, vagy csak sokkal nehezebben jutottak volna el.
Azokban az országokban, ahol már elindult a Google Nonprofit Szervezeteknek program, számos nonprofit szervezet számolt be jelentős eredményekről. Az észak-amerikai Direct Relief nevű szervezet a világ katasztrófa sújtotta, és szegény vidékein nyújt orvosi segítséget, a “Google Nonprofit Szervezeteknek” program keretében a Google AdWords segítségével egy millió dollár adományt tudott gyűjteni. A Mental Health nevű mentális egészséggel foglalkozó szervezet honlapját pedig 25%-kal többen látogatták azután, hogy csatlakozott az ingyenes programhoz.
A Google a TechSoup Global szervezet és magyarországi partnere a NIOK Alapítvány segítségével indítja el a programot Magyarországon. A programhoz azok a Magyarországon bejegyzett nonprofit szervezetek csatlakozhatnak, akik az ezen a linken olvasható feltételeknek is megfelelnek. A Google az interneten élőben közvetített oktatásokat is szervez a közeljövőben. Ezekhez a Hangout on Airen közvetített tájékoztató előadásokhoz bárki csatlakozhat, így a szervezetek megtudhatják, hogy hozhatják ki a legtöbbet maguk számára a programból. Az előadások pontos időpontjai a Google Ground honlapjára kerülnek fel hamarosan.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar vakok számára indítottak internetes szolgáltatást
- Az elmúlt több mint 150 év végrendeletei elérhetők az interneten
- Robin Williams áll a világ legfelkapottabb kereséseit összegző listán
- GAFA-EU: a háború még csak most kezdődik a tech-óriásokkal
- Interneten is látogatható az auschwitzi múzeum
- Magyarországi eseményekről emlékezik meg a Google
- Ingyenes online könyvtárat nyitott az UNESCO
- Óriási piacot hódít a Google
- Már öt hazai múzeum is látogatható virtuálisan
- Biztonságosabb internet - NetBarát oldalt indított az Invitel
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem társadalmi és gazdasági hatásai révén is alapjaiban formálja át mindennapi életünket, az emberi döntéshozataltól kezdve, az iparágak hatékonyságán át egészen a közvélemény (át)formálásáig. A Neuron Solutions által szervezett AI Night rendezvény célja az volt, hogy elismert szakértőkkel és a különböző iparágak képviselőivel egy kötetlen beszélgetés keretében tárja fel azokat a kihívásokat és lehetőségeket, amelyekkel az AI használata során a vállalatok, a munkavállalók és a társadalom egésze szembesül.
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.
A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját
Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.