A Facebook Messenger a második legnépszerűbb alkalmazás az USA-ban
A comScore legfrissebb adatai szerint a Facebook után a vállalat saját csevegőalkalmazása, a Facebook Messenger a második legnépszerűbb applikáció az Egyesült Államokban.
A Facebook népszerűségét mi sem mutatja jobban, mint hogy a comScore legfrissebb adatai szerint a közösségi oldal alkalmazása jelenleg a legnépszerűbb mobilapp az Egyesült Államokban. A júliusi adatok szerint pedig a Messneger csevegőalkalmazás is előkelő helyen szerepel, a listán második.
Mindez nem is tűnik olyan meglepőnek annak fényében, hogy a Facebook erőteljesen ösztönzi a felhasználókat a Messenger használatára. Bár egyelőre még a hivatalos Facebook appon keresztül is lehet üzeneteket küldeni, a vállalat célja, hogy a Messenger egy különálló alkalmazás legyen, és a Facebook-barátok közötti üzenetküldés, csevegés funkcióját töltse be, a hivatalos alkalmazásból pedig kiiktassák ezt a lehetőséget.
A comScore adatai szerint az USA felnőtt lakosságának 73,3%-a használja a Facebookot, 59,5% pedig a Facebook Messengert. Harmadik helyen a YouTube áll, nem sokkal lemaradva, 59,3%-kal.
A listán azonban (lásd alább), nem ez a kettő csupán a Facebook-tulajdonú alkalmazás. Az Instagram fotómegosztó app 9. helyen áll (38,7%).
Forrás: Übergizmo.com; nyitókép: thegeekbyte.com
Kapcsolódó cikkek
- Rengeteg hasznos alkalmazás a Samsung új Gear S2 okosórájához
- Új, ingyenes applikáció a hallókészülékek teljesítményének javításáért
- Három másodpercen belül segít ez az app
- 24 óra alatt egymilliárdan használták a Facebookot
- Minden ötödik kismama mobilalkalmazással készül gyermeke születésére
- Elsősegélynyújtásban is tanácsot ad a kutyakereső alkalmazás
- Útinformációs mobilapplikációt fejlesztett ki a rendőrség
- Regisztrálj a Messengerre Facebook-fiók nélkül!
- Az USA-ban már lehet használni a Facebook Messenger fizetési megoldását
- A Facebook új alkalmazása az energiahatékonyság szolgálatában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.