24 órás ügyfélszolgálatot kínál új mobilapplikációjával a DMRV Zrt.

forrás: Prím Online, 2016. június 23. 08:06

Új szolgáltatást vezet be DMRV Zrt., hogy fogyasztói számára gyorsabb és kényelmesebb ügyintézést biztosítson. A webes böngészőben és okostelefonon is használható ügyfélszolgálati alkalmazás a felhasználók számára korábban nem biztosított funkciókat is könnyen elérhetővé tesz. 

 A DMRV Zrt elkötelezett minden olyan fejlesztés bevezetése mellett, mely a fogyasztó kényelmét, a gyors és hatékony ügyintézést teszi lehetővé, ezáltal folyamatosan növelve a szolgáltatás színvonalát, a felhasználók elégedettségét. Ennek szellemében készítette új mobilapplikációját, az SAP Multichannel Foundation for Utilities ügyfélszolgálati alkalmazást.

 

A díjmentesen letölthető applikáció használatával személyes és telefonos ügyfélszolgálat megkeresése nélkül, a nap bármely szakaszában, kényelmesen, otthonról, vagy akár bevásárlás, várakozás közben intézhetik ügyeiket az ügyfelek – pusztán egy okostelefon segítségével. 

 

A szolgáltató új alkalmazása számos hasznos funkciót tartalmaz. Azon felül, hogy a felhasználó megtekintheti az ügyfélszolgálati irodák elérhetőségét és címét, ellenőrizheti a saját adatait, a vízmérők gyári számait és állását. Lehetőség nyílik megváltoztatni a telefonszámot és email címet, illetve akár számlamásolatot is kérhet, amit a regisztrált e-mail címen kap meg a fogyasztó.

 

Nemcsak az ügyfél kommunikálhat a DMRV Zrt.-vel, hanem a vízszolgáltató is tud üzenetet küldeni a felhasználó részére. Így a fogyasztók tájékoztatást kaphatnak a soron következő diktálás, leolvasás időpontjáról, az esedékes számláról, a vízmérő hitelességének közelgő/megtörtént lejártáról, a későbbiek folyamán pedig műszaki információkról: például arról, jelenleg hol van csőtörés, mikorra várható a hiba elhárítása.

 

Gyorsabb, egyszerűbb számlakiegyenlítés az iCsekk alkalmazással

A DMRV Zrt. bevezeti a QR-kóddal történő fizetési lehetőséget is, hogy megkönnyítse az ügyfelek dolgát a számlák kiegyenlítésében. A QR-kód (Quick Response) a mobilfizetés olyan formája, mellyel az ügyfél a számlalevélen szereplő, a tranzakció adatait tartalmazó QR-kódot okostelefonjának kamerájával beolvasva egyenlíti ki a számla összegét. Az első vásárlásnál regisztráció szükséges, de ez is pár lépésben, néhány perc alatt elvégezhető. A második vagy sokadik tranzakciónál pedig már csak be kell jelentkezni, így a vásárló akár 5 másodperc alatt elintézheti a fizetést. A módszer képernyőméret- és platformfüggetlen, tehát minden, a QR-kódot értelmezni képes okostelefonról elérhető.

 

 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tanulj meg e-rollerezni, e-motorozni

Egyre több elektromos közlekedési eszköz jelenik meg a főváros utcáin – ami természetesen megosztja a budapestieket. A környezetvédelem hívei örülnek, mások viszont nem mindig felhőtlenül boldogok. Ahhoz, hogy gördülékeny legyen az együttélés, és még könnyebben megtalálhassák a helyüket a város életében az új típusú közlekedési eszközök, néhány dolgot mindenkinek érdemes megtanulnia. Ezek közül a legfontosabbat az Ogre & Co vezetője, Tóth-Báló Tamás össze is szedett számunkra.

 

2019. szeptember 21. 01:30

10 dolog, amit jobb észben tartani az online kaszinó és sportfogadó oldalakon

Az internet fejlődésével az online kaszinók látogatói az idejük nagy részét a számítógép vagy erre alkalmas okos eszközük képernyői előtt töltik el. Ők döntik el, hogy milyen játékkal, mikor, mennyi tétet feltéve játszanak, a lehetőségek tárháza végtelen. Ezzel együtt azonban nem árt odafigyelni néhány, akár a játékos saját maga által lefektetett alapszabályra, melyek bizonyos keretek közé terelik az online magatartást, természetesen a játékos javait szolgálva.  

2019. szeptember 16. 14:34

Budapesten is megtekinthető az életnagyságú LEGO Technic Bugatti Chiron

Az ikonikus sportautó 1:1 méretarányú, LEGO Technic elemekből épített élethű mását szeptember 16. és 22. között a Westend City Centerben tekintheti meg a magyar közönség. 

2019. szeptember 16. 14:07

Játékkal töltötték munkaidejüket a LEGO gyár dolgozói

Az idei a negyedik alkalom, hogy a LEGO Csoport megrendezte a Play Day nevű dolgozói eseményt, amely során a játékgyártó összes munkatársa világszerte egy feladatot kap: munkanapját töltse játékkal. Nyíregyházán szeptember 6-án mintegy 2700 fő vett részt a programon és adta át magát az önfeledt játék élményének. 

2019. szeptember 14. 09:41

Mosdókból műalkotások - társadalmi felelősségvállalás

Neves színészek, művészek - Agócs Írisz, Alföldi Róbert, Boros Betty, Bukta Imre, Debreczeny Zoltán, ef. Zámbó István, Kádár János Miklós, Szabó Győző, Szeltner Marcell, Szunyoghy Viktória, Timkó Bíbor és Wahorn András - vállalták, hogy vászon helyett mosdókon élik ki alkotókedvüket. A cél, hogy a sajátos műalkotások árverésre bocsátása után a befolyt pénzzel támogassák a Csodavár Űrbázis gyerekjátszótér felépülését.

2019. szeptember 14. 08:43

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mától rendelhetők az Apple legújabb termékei

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34

A budapesti ITU Telecom World kulcsszava az 5G

2019. szeptember 9. 23:51

Az ESET az egyetlen kihívó a végpontvédelem területén

2019. szeptember 3. 13:26

30 év a hazai KKV vállalkozások fejlesztéséért

2019. szeptember 1. 13:27
online sportfogadás