Több, mint 30 ezren töltötték le két hónap alatt az Erste MobilBank applikációját

forrás: Prím Online, 2016. szeptember 26. 07:42

Már több, mint 30 ezren letöltötték az Erste legújabb, MobilBank elnevezésű applikációját. Az alkalmazás hozzájárul az egyszerűbb banki ügyek könnyebb és gyorsabb intézéséhez: segítségével megtekinthető a számlaegyenleg, a tranzakciók részletei, de indítható utalás is. 

Az Erste Bank Hungary legújabb alkalmazása, az Erste MobilBank július második felétől érhető el. Segítségével megtekinthető a számlaegyenleg, a tranzakciók részletei, de indítható átutalás vagy saját számlák közötti átvezetés is. Az alkalmazás fő előnye, hogy a nyitóképernyője testre szabható, a widgetek formájában megjelenő funkciók sorrendje változtatható. Az ügyfél a leggyakrabban használtakat a képernyő tetejére húzhatja, így a bejelentkezés után rögtön megtalálja a számára legfontosabbakat. Az applilációt eddig több, mint 30 ezren töltötték le.

 

„A bankok számára is különösen fontos ma már, hogy kihasználják a digitális platformok nyújtotta lehetőségeket. Ezen belül is a mobilon keresztüli bankolásnak van jelentős szerepe, főleg a fiatalabb generációk felől érkező ügyféligények miatt. Nem meglepő, hogy a MobilBank bevezetésekor indított eDM kampányunk során a kiküldött e-mail-ek több, mint 80%-át mobilon nézték meg a Diák számlával rendelkező ügyfeleink. A banki ügyek intézését illetően egyre nagyobb szükség van az egyszerű és gyors megoldásokra. Ügyfeleink már nagyon várták a MobilBank szolgáltatást, amit körülbelül két hónap alatt eddig több, mint 30 ezren töltöttek le.” – mondta Egri Szilvia, az Erste Digitális Csatornák osztályvezetője. 

 

 

A digitálisan aktív ügyfelek aránya az előző években nagy mértékben nőtt, és a legfrissebb mérések szerint arányuk nem rosszabb a kelet-közép-európai átlagnál, bizonyos szolgáltatások igénybevételében pedig kimagaslónak nevezhető. Az ügyfelek igényeinek minél hatékonyabb kiszolgálása érdekében az Erste Bank Hungary folyamatosan fejleszti digitális portfólióját, amit jól bizonyít,az is, hogy a pénzintézet által évente hálózatfejlesztésre költött egymilliárd forint igen nagy része az ügyfélzóna átalakítását, multifunkciós ATM-ek telepítését, tablet-telepítést, mobileszközökre vonatkozó fejlesztéseket foglal magába. 

 

A 2015-ben az „Év Leginnovatívabb Bankja” díjat elnyert Erstének a MobilBank a harmadik applikációja a korábban bevezetett Erste Sorszámhúzó és Erste MobilePay alkalmazások mellett. A Sorszámhúzó alkalmazás segítségével az ügyfelek megtalálhatják a hozzájuk legközelebb eső ATM-et és fiókot, emelett anélkül tudnak sorszámot húzni a számukra megfelelő bankfiókban, hogy fizikailag a helyszínen lennének: az app megjeleníti a felhasználó sorszámát, valamint a várakozók létszámát is, így könnyebben tervezhető az ügyintézésre szánt idő. A MobilePay elnevezésű alkalmazás használatával pedig forint alapú Erste betéti-, vagy hitelkártyánkkal számos fizetési tranzakció elvégezhető, például lehetséges a csekkbefizetés, de vásárolható autópálya-matrica, vagy könnyen rendezhetők a parkolási költségek. Ugyanakkor a MobilePay különlegessége, hogy akkor is lehetséges az utalás, ha nem tudjuk a partner számlaszámát, csak a telefonszámát.

Mobilalkalmazás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Nagy az érdeklődés a BKK Mobiljegy iránt

Jelentős forgalmat bonyolított az év kilenc hónapja alatt a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. által üzemeltettet Nemzeti Mobilfizetési Rendszer. A mobilparkolást, az e-matricát és a HU-GO díjtermékeket kiszolgáló rendszeren keresztül 2018. végétől több állatkertben és vadasparkban is elérhető a sorban állás és plusz költségek megfizetése nélküli elektronikus belépőjegy szolgáltatás, illetve 2019. június elejétől a digitalizált fővárosi közösségi közlekedési jegy-megoldás a BKK Mobiljegy. A 2019. év kilenc hónapja alatt a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer mintegy 21 milliárd forint forgalmat bonyolított.

2019. szeptember 18. 11:06

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mától rendelhetők az Apple legújabb termékei

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34

A budapesti ITU Telecom World kulcsszava az 5G

2019. szeptember 9. 23:51

Az ESET az egyetlen kihívó a végpontvédelem területén

2019. szeptember 3. 13:26

30 év a hazai KKV vállalkozások fejlesztéséért

2019. szeptember 1. 13:27
online sportfogadás