A kisebb brandek figyelmesebbek vásárlóikkal

forrás: Prím Online, 2017. június 29. 08:35

A digitális innovációba történő befektetés - a magánélet egyensúlyban tartásával - a legnagyobb prioritást kell, hogy legyen azon vállalatok számára, melyek versenytársaik elé szeretnének kerülni.

Az európai fogyasztók többsége (53%) szerint a kisebb márkák jobban foglalkoznak az igényeikkel, mint a nagyobbak. A Ricoh Europe technológiai szakembere által megrendelt kutatás szerint csak a vásárlók egyötöde (21%) véli úgy, hogy a nagyobb márkák jobban figyelnek rájuk, annak ellenére, hogy e vállalkozások több erőforrással rendelkeznek.

 

Az Európai Bizottság szerint a kis- és középvállalkozások (KKV-k) számára - amelyek az üzleti vállalkozások 99%-át képviselik - a kutatás óriási lehetőséget jelent a vásárlói lojalitás növelésére a kereskedelmi szférában. Ugyanakkor a feltörekvő KKV-knak ügyelniük kell arra, hogy ne legyenek túlságosan tolakodóak. A fogyasztók 61 százaléka szerint minden vállalkozásnak átláthatónak kell lennie - mérettől függetlenül - a róluk gyűjtött adatokkal kapcsolatban.

 

Javier Diez-Aguirre, a Ricoh Europe alelnöke hozzátette: "A fogyasztók végtelen választékkal rendelkeznek arról, hogyan és hol töltik el a pénzüket, és a stand-out márkák megbecsülik ügyfeleiket. A kis és közepes méretű márkák egyértelműen a helyes irányba tartanak, de az ügyfélszolgálatuk minőségét javítaniuk kell, hogy a versenytársakat megelőzzék. Kezdve azzal, hogy a technológiát a hatékonyság, a munkasebesség javítása, valamint az ügyféligények megismerése érdekében alkalmazzák. "

 

A technológia a fogyasztókkal való kommunikációval kapcsolatos intelligensebb felhasználása egyértelműen vonzó a vásárlók számára. A válaszadóknak csak egynegyede (27%-a) nem ért egyet azzal, hogy a legjobb márkák - mérettől függetlenül - azok, amelyek innovatív technológiát alkalmaznak. Azonban úgy tűnik, a kisebb vállalkozásoknak még fejlődniük kell ezen a téren.

 

Diez-Aguirre folytatta: "Az általunk megrendelt kutatások, amelyek kifejezetten a közepes méretű vállalkozásokra vonatkoznak, azt találták, hogy csak 36% véli úgy, a digitális technológiák használatával javult az ügyfélszolgálatok minősége. Az üzleti intelligenciába történő befektetés - a kommunikáció személyre szabásával, ezáltal a fogyasztók szívének megragadásával és a piaci részesedés növelésével -, az európai gazdaság hajtóelemeinek középpontjában kell lennie."

Kulcsszavak: kutatás Ricoh

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Idén is a BÉT Legek között az OXO Technologies Holding

Idén is megrendezte a Budapesti Értéktőzsde a hazai tőkepiac kiemelkedő szereplőit és szolgáltatóit elismerő rendezvényét, a BÉT Legek 2023 díjátadó gálát. Az eseményen az OXO Technologies Holding Nyrt. ezúttal a „BÉT Xtend különdíjban” részesült.

2024. március 2. 12:23

SmartManFest: bepillantást nyerhetnek az érdeklődők a digitalizáció világába a Széchenyi-egyetemen

Az ipar 5.0 innovációs és technológiai átmenet, valamint az ipari fokozatváltás a témája a Széchenyi István Egyetem programjának, amelyet a hagyományteremtő céllal életre hívott Smart Manufacturing Festival keretén belül rendeznek a győri kampuszon és az egykori kekszkockában, vagyis az egyetem Győri Innovációs Parkjában. Az érdeklődők március 6-án izgalmas előadások és laborlátogatások keretében pillanthatnak be a digitalizációs innovációk világába.

2024. március 1. 16:05

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI

2024. február 27. 20:28

Magyar siker a bahreini Forma 1-en

2024. február 21. 16:15

Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP

2024. február 20. 11:27

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!

2024. február 8. 09:30