27 iskola 2500 diákja tanulhat a Telekom jóvoltából a Digitális Témahéten
A Magyar Telekom Csoport idén vállalati önkéntességen alapuló digitális oktatással csatlakozik a Digitális Témahéthez. A Telekom önkéntesei 27 iskola több, mint 2500 felsőtagozatos diákjának tartanak interaktív előadást négy témakörben: közösségi média és személyes márka, internetbiztonság, informatikai pályaorientáció és a jövő szakmái.
Idén 2019. április 8-12. között zajlik a Digitális Témahét, melynek szervezője az Emberi Erőforrások Minisztériuma, koordinálója pedig az IVSZ. A Digitális Témahét kiemelt célja a digitális kompetencia fejlesztése és a tantervi fejlesztési célok megvalósítása a technológia hatékony alkalmazásával pedagógiai projektekben.
A Magyar Telekom hisz abban, hogy a digitális világban rejlő lehetőségeket megragadva bárki előrébb juthat a maga területén – legyen szó egyéni, családi vagy akár társadalmi célokról. Vezető infokommunikációs vállalatként a Telekom digitális felelőssége abban rejlik, hogy a társadalom mind szélesebb rétege számára tegye elérhetővé az innovatív szolgáltatásokat, edukációs kezdeményezéseivel pedig hozzájáruljon Magyarország digitális érettségének fejlesztéséhez. Éppen ezért a Magyar Telekom évek óta rendszeres résztvevője a Digitális Témahétnek. A vállalati tudástőkére, valamint a munkatársak szakértelmére és tapasztalatára alapozva 2019-ben a Telekom és a T-Systems önkéntesei 27 iskola több, mint 2500 felső tagozatos diákjának tartanak interaktív előadást négy témakörben: közösségi média és személyes márka, internetbiztonság, informatikai pályaorientáció és a jövő szakmái. A program sikerességéhez hozzájárul, hogy a diákok olyan szakértőkkel beszélgethetnek az őket foglalkoztató kérdésekről, akik munkájukból adódóan naprakész, gyakorlati tudással rendelkeznek ezen a területen.
A témahét keretében tartott digitális oktatáson túl a Magyar Telekom további egyedi programokat kínál a diákok számára. Az áprilisban induló Legyélteis! MOST generációs program keretében középiskolás diákok segíthetnek a 60 év felettieknek abban, hogy mindennapjaikat megkönnyítő digitális ismeretekre tegyenek szert. A digitális felvilágosításnak – amely egyébként szervezett formában beleszámít az érettségihez szükséges közösségi szolgálatba – kézenfekvő kiegészítője egy játék: digitális akadályverseny, melynek során a nyugdíjas- és diáktagokból álló csapatok meg tudják mutatni, hol tartanak a tanulásban.
A játékra a csapatok április 28-ig regisztrálhatnak az alábbi oldalon: https://legyelteis.hu/most_generacios/
Kapcsolódó cikkek
- Cikkíró pályázatot hirdet a Vodafone Magyarország Alapítvány a Digitális Témahét alkalmából
- Az IVSZ hívására több, mint ezer ember ünnepli ma az innovációt
- A Szegedi Egyetemmel közösen keres kibervilágrengető ötleteket a T-Systems
- Gyerekek mesélték el a Telekom Erdei házikójának történetét
- A Telekom ingyenes szolgáltatással támogatja a nonprofit szervezeteket
- Netre edzett nagyszülők
- Telekom Wifi Extra: az intelligens wifi rendszer
- A HONOR a Telekomnál is elérhetővé tette legújabb csúcskészülékét
- Dedikált, lokális mobil hálózati megoldással készül a Magyar Telekom és a BorgWarner az 5G-re
- Indul az Év Internetes Kereskedője díj 2019
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mikor lesz védett a teljes lakosság? – Az oltási terv kalkulátor megmondja
Közel egy éve tart a pandémia, így most már mindenkit leginkább egy dolog érdekel: mikor lesz ennek vége? Mikor térhetünk vissza a normál életünkhöz, a megszokott munkánkhoz, mikor lehetünk végre szorongás nélkül, önfeledten együtt szeretteinkkel, rokonainkkal, barátainkkal? Sok szakértő véleménye megegyezik abban, hogy ez akkor fog bekövetkezni, ha a lakosság nagy része be lesz oltva. Na de mikor fog ez bekövetkezni? Erre adja meg a választ a kiszamolo.com „Oltási terv kalkulátora”.
Rengeteg új tartalom készül a Paramount+ VOD szolgáltatásra
Befektetőknek tartott tájékoztatóján a ViacomCBS újabb részleteket árult el egyedi streaming stratégiájáról, amely az ingyenes, előfizetéses és prémium szegmensekben egyaránt erős kínálatra épít. A szabadon nézhető Pluto TV VOD és a SHOWTIME prémium OTT szolgáltatások mellett március 4-én induló Paramount+ platform teljes körű video ökoszisztémát alkot majd.
Az AOC három nagyfelbontású képernyővel erősíti portfólióját
A képernyő specialista AOC három új modellel bővíti P2 professzionális képernyőinek portfólióját: a 31,5 hüvelykes (80 cm) 4K UHD (3840 x 2160 pixel) felbontású U32P2 modellel, a 31,5 hüvelykes QHD (2560 x 1440 pixel) felbontású Q32P2 modellel, valamint a 28 hüvelykes (71,1 cm) U28P2A modellel, amely szintén 4K UHD felbontású.
Már bátrabban jelentek meg szponzorüzenetek a tévéműsorokban a második hullám alatt
Az előző időszakhoz képest 2020 második felében 7,4 százalékkal több – továbbra is legfőképp építőipari – támogatói szpot jelent meg az országos kereskedelmi televíziók műsoraiban, derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsának e heti ülésén elfogadott új tanulmányból. A grémium nyertest hirdetett egy nyíregyházi rádiós pályázaton, és elfogadta két másik vidéki frekvencia pályázati felhívásának tervezetét.
Az ABB új generációs kobotokat dob piacra
Az ABB együttműködő robotokból (ún. kobotokból) álló portfóliója a nagyobb terhelhetőséget és munkavégző sebességet kínáló új GoFa és SWIFTI kobot termékcsaláddal bővül, kiegészítve a YuMi és Single Arm (egykarú) YuMi sorát. Ezek az erősebb, gyorsabb, és nagyobb munkavégző képességgel rendelkező kobotok felgyorsítják a cég terjeszkedését a gyors növekedéssel kecsegtető ágazatok, többek között az elektronika, az egészségügy, a fogyasztói cikkek, a logisztika, valamint az élelmiszer- és italgyártás területén, hogy kielégítse az automatizálás iránt egyre inkább megmutatkozó igényeket.