27 iskola 2500 diákja tanulhat a Telekom jóvoltából a Digitális Témahéten

forrás: Prím Online, 2019. április 11. 15:19

A Magyar Telekom Csoport idén vállalati önkéntességen alapuló digitális oktatással csatlakozik a Digitális Témahéthez. A Telekom önkéntesei 27 iskola több, mint 2500 felsőtagozatos diákjának tartanak interaktív előadást négy témakörben:  közösségi média és személyes márka, internetbiztonság, informatikai pályaorientáció és a jövő szakmái.

Idén 2019. április 8-12.  között zajlik a Digitális Témahét, melynek szervezője az Emberi Erőforrások Minisztériuma, koordinálója pedig az IVSZ. A Digitális Témahét kiemelt célja a digitális kompetencia fejlesztése és a tantervi fejlesztési célok megvalósítása a technológia hatékony alkalmazásával pedagógiai projektekben. 

 

A Magyar Telekom hisz abban, hogy a digitális világban rejlő lehetőségeket megragadva bárki előrébb juthat a maga területén – legyen szó egyéni, családi vagy akár társadalmi célokról. Vezető infokommunikációs vállalatként a Telekom digitális felelőssége abban rejlik, hogy a társadalom mind szélesebb rétege számára tegye elérhetővé az innovatív szolgáltatásokat, edukációs kezdeményezéseivel pedig hozzájáruljon Magyarország digitális érettségének fejlesztéséhez.  Éppen ezért a Magyar Telekom évek óta rendszeres résztvevője a Digitális Témahétnek. A vállalati tudástőkére, valamint a munkatársak szakértelmére és tapasztalatára alapozva 2019-ben a Telekom és a T-Systems önkéntesei 27 iskola több, mint 2500 felső tagozatos diákjának tartanak interaktív előadást négy témakörben: közösségi média és személyes márka, internetbiztonság, informatikai pályaorientáció és a jövő szakmái. A program sikerességéhez hozzájárul, hogy a diákok olyan szakértőkkel beszélgethetnek az őket foglalkoztató kérdésekről, akik munkájukból adódóan naprakész, gyakorlati tudással rendelkeznek ezen a területen.

 

 

A témahét keretében tartott digitális oktatáson túl a Magyar Telekom további egyedi programokat kínál a diákok számára.  Az áprilisban induló Legyélteis! MOST generációs program keretében középiskolás diákok segíthetnek a 60 év felettieknek abban, hogy mindennapjaikat megkönnyítő digitális ismeretekre tegyenek szert. A digitális felvilágosításnak – amely egyébként szervezett formában beleszámít az érettségihez szükséges közösségi szolgálatba – kézenfekvő kiegészítője egy játék: digitális akadályverseny, melynek során a nyugdíjas- és diáktagokból álló csapatok meg tudják mutatni, hol tartanak a tanulásban.

 

A játékra a csapatok április 28-ig regisztrálhatnak az alábbi oldalon: https://legyelteis.hu/most_generacios/

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Mikor lesz védett a teljes lakosság? – Az oltási terv kalkulátor megmondja

Közel egy éve tart a pandémia, így most már mindenkit leginkább egy dolog érdekel: mikor lesz ennek vége? Mikor térhetünk vissza a normál életünkhöz, a megszokott munkánkhoz, mikor lehetünk végre szorongás nélkül, önfeledten együtt szeretteinkkel, rokonainkkal, barátainkkal? Sok szakértő véleménye megegyezik abban, hogy ez akkor fog bekövetkezni, ha a lakosság nagy része be lesz oltva. Na de mikor fog ez bekövetkezni? Erre adja meg a választ a kiszamolo.com „Oltási terv kalkulátora”.

2021. február 25. 18:13

Rengeteg új tartalom készül a Paramount+ VOD szolgáltatásra

Befektetőknek tartott tájékoztatóján a ViacomCBS újabb részleteket árult el egyedi streaming stratégiájáról, amely az ingyenes, előfizetéses és prémium szegmensekben egyaránt erős kínálatra épít. A szabadon nézhető Pluto TV VOD és a SHOWTIME prémium OTT szolgáltatások mellett március 4-én induló Paramount+ platform teljes körű video ökoszisztémát alkot majd.

2021. február 25. 16:27

Az AOC három nagyfelbontású képernyővel erősíti portfólióját

A képernyő specialista AOC három új modellel bővíti P2 professzionális képernyőinek portfólióját: a 31,5 hüvelykes (80 cm) 4K UHD (3840 x 2160 pixel) felbontású U32P2 modellel, a 31,5 hüvelykes QHD (2560 x 1440 pixel) felbontású Q32P2 modellel, valamint a 28 hüvelykes (71,1 cm) U28P2A modellel, amely szintén 4K UHD felbontású. 

2021. február 25. 14:59

Már bátrabban jelentek meg szponzorüzenetek a tévéműsorokban a második hullám alatt

Az előző időszakhoz képest 2020 második felében 7,4 százalékkal több – továbbra is legfőképp építőipari – támogatói szpot jelent meg az országos kereskedelmi televíziók műsoraiban, derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsának e heti ülésén elfogadott új tanulmányból. A grémium nyertest hirdetett egy nyíregyházi rádiós pályázaton, és elfogadta két másik vidéki frekvencia pályázati felhívásának tervezetét. 

2021. február 25. 13:42

Az ABB új generációs kobotokat dob piacra

Az ABB együttműködő robotokból (ún. kobotokból) álló portfóliója a nagyobb terhelhetőséget és munkavégző sebességet kínáló új GoFa és SWIFTI kobot termékcsaláddal bővül, kiegészítve a YuMi és Single Arm (egykarú) YuMi sorát. Ezek az erősebb, gyorsabb, és nagyobb munkavégző képességgel rendelkező kobotok felgyorsítják a cég terjeszkedését a gyors növekedéssel kecsegtető ágazatok, többek között az elektronika, az egészségügy, a fogyasztói cikkek, a logisztika, valamint az élelmiszer- és italgyártás területén, hogy kielégítse az automatizálás iránt egyre inkább megmutatkozó igényeket.

2021. február 25. 12:31

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén 20 éves az Adverticum

2021. február 8. 14:49

Kinőtte a határokat a Codecool

2021. február 1. 14:47

A DokiApp-ot választották az év applikációjának

2021. január 18. 14:59

Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu

2021. január 7. 09:55