A Marketing Summit Hungary szakértői összeállították a szakma kihívásait

forrás: Prím Online, 2019. május 6. 13:51

Összegyűltek a marketingszakma „nagyágyúi”, hogy közösen gyűjtsék össze a szakma aktuális és jövőbeni kihívásait. A Marketing Summit Hungary szervezői azonban továbbra is gyűjtik a kihívásokat, melyeket összegezve Marketing Challenge List 2019 néven fognak nyilvánosságra hozni. A lista a konferencia programalkotási folyamatának alapját képezi.

A Marketing Summit Program Hub-on Magyarország vezető szakemberei közösen összegyűjtötték a marketingszakma aktuális és jövőbeni kihívásait. Az ott elhangzottak alapján – többek között - az alábbi témacsoportok rajzolódtak ki: 

  • A marketing szerepe ma és a szakma jövőbeni kihívásai: Sales vagy marketing? Mi a feladat, hol a határ a területek között, merre fejlődjön a szervezet, illetve maga a marketingvezető? 
  • Szükség lesz-e marketingre, marketingesre az automatizált jövőben? Ha igen, mihez értsen a jövő szakembere?  Hol lesz a szerepe a kreativitásnak?
  • Munkáltatói márkaépítés: Hogyan szerezzük meg, és még inkább hogyan tartsuk meg az értékes szaktudást a marketing szervezetben? Hogyan kezeljük a kiégést, és az elvándorlást? 
  • Digitalizáció hatása a fogyasztói döntésre, értékesítési formákra és csatornákra: Hol és hogyan vásárol a fogyasztó?
  • Melyek a működő omnichannel marketing megoldások? Hogyan lehet direkt kapcsolatot kiépíteni és fenntartani a fogyasztóval?
  • Márkaépítési kihívások: Hogyan lépjünk magyar márkaként nemzetközi piacra? Milyen a jó árstratégia? Hogyan építhetünk márkát a célcsoportok passzivitása, érdektelensége esetén? Mit várnak a márkáktól az új generációk? 
  • Adatok minőségi, hatékony és jogszerű elemzési és felhasználási kérdései: Hogyan segíti a marketingest a marketingautomatizáció az adathalmazok minőségi felhasználásában? Hogyan tudom felhasználni a big datát a tervezéshez?
  • Médiatervezés aktuális kérdései: Hogyan allokáljuk az erőforrásainkat? Hogyan mérjük a média hatékonyságát? Hogyan határozzam meg a KPI-okat? A médiatervezés technikai kihívásai
  • Influencerek: Hogyan illeszthetőek bele a kommunikációba, hogyan alkalmazhatóak a szolgáltatási szektorban? 
  • CSR: Hogyan csinálhatunk hasznos, mérhető és tartalmas CSR kampányokat?
  • Eszközspecifikus kihívások: Mikor melyik digitális marketingeszközt használjuk? Például a chatbot mire jó és mire nem? Hogyan használjuk AR/VR/Hologramot? Digitális OHH már spájzban van? Okoseszközök a mindennapokban az új reklámfelületek? 

 

 

A programalkotói eseményen a Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubjának tagjai, valamint a marketing célokra legtöbbet költő iparágak (gyógyászat, gyógyhatású készítmény, kereskedelem, élelmiszer, szépségápolás, pénzintézet-, biztosítótársaság, kultúra, szabadidő, szórakozás, ital, közlekedési eszközök) legnagyobb hirdetőinek marketing - és kommunikációs vezetői vettek részt. 

 

A Marketing Summit Hungary szervezői – a Magyar Marketing Szövetség, a Positive Adamsky és a Marketing&Média– továbbra is gyűjtik a kihívásokat, ezért arra buzdítják a marketing és kommunikációs iparágban dolgozókat, hogy küldjenek be olyan témákat, amelyek a legjobban foglalkoztatják őket. A kihívásokat a challenge@marketingsummit.hu email címre várják. 

 

Az összegyűjtött kihívásokat Marketing Challenge List 2019 néven fogják nyilvánosságra hozni május végén. 

 

Az eseményre már lehet regisztrálni a https://marketingsummit.hu/ oldalon, a konferencia programbejelentése pedig június 3-tól várható. 

 

A Marketing Summit Hungary az idei évben új helyszínen, az Erzsébet téri Akvárium Klubban és új időpontban, szeptember 12-én kerül megrendezésre.

 

A Programalkotó csoport tagjai:

  • Baka László: eMAG, marketing kommunikációs menedzser
  • Bánki Anita, Magyar Posta Zrt., marketingkommunikációs igazgató
  • Bene Nikoletta: SPAR Magyarország, marketing vezető
  • Budaházy Péter: Helia-D Kft., ügyvezető igazgató
  • Danks Emese: Magyar Döntéshozók Klubja, alapító tag
  • Dezse Boglárka: Béres Gyógyszertár Zrt., marketing vezető
  • Diószegi Ágnes: Neckermann Magyarország, marketingigazgató
  • Dudás Krisztina: MikroCredit Zrt., marketingigazgató
  • Fedor Mariann: Cofidis, marketing vezető
  • Gábor Andrea: Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., marketingigazgató
  • Horváth Gergő: Nissan Sales CEE Kft., PR&Marketing menedzser
  • Iski István: Invitel Zrt., marketingigazgató
  • Jákó Eszter: MVM Zrt., kommunikációs igazgató
  • Katona Norbert: Szerencsejáték Zrt., értékesítést támogató osztályvezető
  • Kelemen-Tűz Gabriella: Renault Hungária, marketing manager
  • Laczkó-Jónás Ivett: Berlin-Chemie, marketing manager
  • Németh Ottó: Henkel, general manager
  • Oláh Péter: Lego, senior marketing manager HU/RO/ADR/BUL 
  • Szilva Mónika: Nestlé, fogyasztói marketing vezető
  • Turgonyi Szabolcs: MKB Bank Zrt., főosztályvezető
  • van der Wildt Nikolett: Szentkirályi-kékkúti Ásványvíz Kft./Magyarüdítő Kft., marketingigazgató

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Hat új hozzáférési ponttal bővül a Nebula felhőcsalád

A Zyxel bemutatta a Nebula úttörő hálózati megoldás szolgáltatásnak legújabb verzióját. A felfejlesztett funkciókkal és a kompatibilis eszközök egyre több taggal bővülő családjával a hálózati innovátor felhőszolgáltatás továbbra is kimagaslik az egyre szorosabbá váló versenypiaci mezőnyből.

2019. június 26. 14:50

Új operatív szakmai vezető a norvég befektetési csoport élén

Operatív igazgató kijelölésével erősíti befektetéseit, a Nyugat-Balaton régióban aktív norvég befektetési csoport, a Central European Aviation Claster (CEAC). A társulás első - 4,8 milliárd forintos - projektje egy nemzetközi pilóta iskola felállítása, a Hévíz-Balaton Airport területén.

2019. június 26. 12:05

Nem elég a technológiai beruházás, 7 dolog szükséges még az üzleti sikerességhez a jövőben

Az Oracle és a WHU – Otto Beisheim School of Management új közös kutatása szerint az üzleti hatékonyság kétharmaddal növelhető a megfelelő technológiák alkalmazásával és a tanulmányban feltárt 7 fő faktor figyelembevétele mellett. 

2019. június 26. 09:58

Évről évre növekszik az átstartolások száma a Liszt Ferenc nemzetközi repülőtéren

Idén, a mai napig kereken száz, a Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtérre érkező gép szakította meg leszállását irányítói utasításra vagy a pilóta egyéni döntésére. Ezzel az év végéig minden valószínűséggel megdől az úgynevezett átstartolások 2018-as rekordja. Az átstartolás önmagában nem jelent vészhelyzetet, de különös figyelmet igényel a HungaroControl légiforgalmi irányítóitól.

2019. június 26. 09:02

KKV: folyamatosan napirenden a digitalizáció

A naprakész informatikai háttér olyan piaci környezetben teszi ütőképessebbé a kkv-kat, amelyben létfontosságú a gyors és eredményes reagálás az üzleti változásokra. Az ellenállóság mellett az ügyfelek elégedettségén is rengeteget javítanak az innovatív eszközök és megoldások – ezek a legfontosabb megállapításai a Hello Biznisz vidéki vállalkozóknak tartott meetupjainak.

2019. június 25. 17:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Bosch repülni tanítja az autókat

2019. június 21. 14:03

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

2019. június 4. 11:26

GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai

2019. május 28. 12:05

A Vodafone bemutatta, mire képes Budapest első állandó 5G bázisállomása

2019. május 23. 15:50
online sportfogadás