Tovább nőtt a Huawei márkaértéke
A Huawei a tavalyi évhez képest egy helyet javítva, az előkelő 47. helyen végzett a BrandZ idei Top 100-as listáján. A legértékesebb nemzetközi márkákat felvonultató rangsorban a cég zsinórban negyedszerre kapott helyet az első 50 vállalat között, márkaértéke nyolc százalékkal nőtt az elmúlt egy évben.
Tovább nőtt a globális márkaindexe, és újabb helyezéssel lépett előre az idei BrandZ 100 legértékesebb márkáit bemutató listáján a Huawei. A WPP és Kantar Millward Brown által évente összeállított, globális márkaértéket vizsgáló rangsorban a vállalat nyolc százalékos növekedésével a 47. helyet foglalja el, a technológiai cégek között a 15., a rangsorban szereplő kínai márkák között pedig a 7. helyen végzett. A Huawei nemzetközi listákon való egyre jelentősebb helyezései elsősorban az okostelefon-piaci erős jelenlétének köszönhetők, a BrandZ elemzésében méltatta a Huawei P30 sorozat készülékeinek kiemelkedő kameraképességeit, valamint Mate X hajlítható okostelefon technológiai innovációját. A vállalat az IDC vezető elemzőcég adataira támaszkodva kiemelte, hogy a Huawei az egyetlen olyan mobilgyártó, amely képes évről évre több mint 50 százalékkal növelni eladásait, globális okostelefon-piaci részesedése jelenleg 19%. A BrandZ idei listáján a Huawei mellett további 14 kínai brand is szerepel, melyek összesített márkaértéke éves szinten 7 százalékkal nőtt.
Az IDC 2019. I. negyedéves jelentése alapján a Huawei 2018-hoz képest 282,2 százalékos éves növekedést tudhat magáénak okoseszköz-eladásai tekintetében, az idén márciusban bemutatott prémium kategóriás készüléksorozata, a P30 széria pedig a tavalyi P20-hoz hasonlóan kiemelkedő nemzetközi eladási mutatókat produkál.
Kapcsolódó cikkek
- Taroltak a Huawei hordozható okoseszközei 2019 első negyedévében
- Kanada nem adhatja ki az Egyesült Államoknak a Huawei pénzügyi vezetőjét
- Bíróságon száll szembe az amerikai megszorító intézkedésekkel a Huawei
- Ren Zhengfei reakciója az amerikai szabályozással kapcsolatos kérdésekre
- Növekedés jellemezte a Huawei első negyedévét
- Új célok a Honor és a Huawei kettős márkastratégiája mentén
- Erős évet zárt a Huawei
- A Huawei-é a második legtöbb szabadalom Európában
- Az európai kontinens lehet a vesztese a technológiai megszorításoknak
- Tovább terjeszkedik a Huawei Magyarországon
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új, minden szektorra kiterjedő szolgáltatáskereső portál indul Magyarországon
A Brillit.com megújulásával egy új, minden területet lefedő szolgáltatáskereső portál indul Magyarországon, egyfajta interaktív vállalkozói marketplace. Az egyedülálló és ingyenes üzletfejlesztési platform, a Brillit, ezzel egy olyan digitális szolgáltatáskereső felületet hoz létre saját – már most is 4000 céget és vállalkozót tartalmazó adatbázisából –, ahol bárki, legyen az magánszemély vagy cég, könnyen rátalálhat az igényeinek megfelelő szolgáltatásra. Ezzel párhuzamosan az oldalra regisztráló szolgáltatók saját profiljuk kitöltésével erősíthetik online jelenlétüket, és ezáltal jelentősen támogathatják értékesítési törekvéseiket.