Egy magyar kampány két díjat is nyert Cannes-ban

forrás: Prím Online, 2019. június 27. 10:00

Két bronzéremmel díjazták az Írók boltja népszerűsítése céljából készített Nyitott polcok kampányt a Cannes Lions fesztiválon Média és Social kategóriában. A kezdeményezéshez több mint 35 közéleti személyiség csatlakozott, a projektet 30 000 nevezésből választották be a legjobb reklámok közé. A megvalósításában a Wavemaker, az Umbrella és a Sans Cliché működött közre.

Két bronz oroszlánt nyert a rangos Cannes Lions fesztiválon a „Nyitott polcok” reklámkampány. Az Írók boltja és az olvasás népszerűsítése céljából életre hívott kezdeményezést Média és Social kategóriában díjazta a szakmai zsűri. A projekt keretében több mint 35 ismert közéleti személyiség, írók, költők, zenészek, színészek, rendezők, újságírók és gasztronómiai szakemberek engedtek bepillantást könyvespolcaikba kedvenc műveikkel – többek között Mautner Zsófi, Farkas Roland Wolfie a Punnany Massifból, Vámos Miklós és Fábián Janka –, akárcsak, ha vendégségbe mennénk hozzájuk. Az így bemutatott gyűjteményeket és irodalmi alkotásokat a rajongók a www.nyitottpolcok.hu oldalon tekinthették meg, azokat a szerzeményeket pedig, amelyek megtalálhatóak az irodalmi ékszerdoboz kínálatában, meg is vásárolhatták online, így támogatva a tágabb olvasóközönség megszólítását. 

 

 

„Óriási elismerés, hogy a kampányt a legnagyobb szakmai fesztiválon is díjazta a zsűri, ahol a legkomolyabb nemzetközi kreatív ügynökségek alkotásaival versenyzett. A projekt összesen 30 000 nevezés közül 4 kategóriában került shortlistre, amiből 2-őt szerencsésen díjra is váltott” – mondta Jedlicska Márton, a Wavemaker kreatív igazgatója.

 

A nevezés alapjául szolgáló kisfilm: 

 

A projekt ötletgazdája a Wavemaker Magyarország volt, a kivitelezést az Umbrella és a Sans Cliché segítette.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új vígjáték sorozat indul az HBO GO-n

A Danny McBride, John Goodman, Edi Patterson és Adam Devine főszereplésével készült Az erényes Gemston-ék című sorozat kilencrészes évadja augusztus 19-én indul az HBO GO-n és az HBO-n egy egyórás epizóddal, melyet aztán hetente újabb félórás epizód követ.

2019. augusztus 18. 12:23

Átlagosan háromezerért taxiznak a budapestiek

Ugyan még mindig inkább telefonon rendelnek taxit a fővárosiak, de egyre többen használnak valamilyen taxirendelő mobilalkalmazást is - derül ki a Főtaxi megbízásából készített kutatásból. Az elvárásoknak megfelelően új, hasznos funkciókkal bővült a taxitársaság applikációja, így akár már közvetlenül is felhívhatjuk a sofőrt az alkalmazáson keresztül, ha nem találjuk az autót.

2019. augusztus 18. 12:11

Pályázati felhívás kisiskolásoknak

A Magyar Nemzeti Bank (MNB), az MKB Bank Nyrt. (MKB), a Waberer's International Nyrt. és a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat országos ösztöndíjpályázatot hirdet a 2019/2020-as tanévre az általános iskola 2-3. osztályos tanulói részére.

2019. augusztus 18. 10:14

A nők sokkal kritikusabbak a másik kinézetét illetően

Több ezren próbálkoztak már bejutni a Szépvagy.hu társkereső oldalra annak júliusi indulása óta, de ez egyelőre csak keveseknek sikerült. Az említett oldal egy zárt társkereső szolgáltatás, ahová csak az kerülhet be, akit a már bent lévők beszavaznak. Mivel a szavazás a feltöltött fotó alapján történik, így az első benyomás, a szimpátia, a másik kinézete fog dönteni arról, hogy a többiek beengedik-e az oldalra.

2019. augusztus 18. 10:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Magyar Telekom 2019. második negyedéves eredményei

2019. augusztus 8. 11:32

Új tulajdonosa van a UPC-nek

2019. augusztus 1. 12:20

A Bosch és a Daimler megvalósítja a vezető nélküli, automatizált parkolást

2019. július 31. 16:53

Rekordbevétel az LG-nél

2019. július 30. 17:03
online sportfogadás