Több mint 130 startup jelentkezett az Antenna Hungária startup programjára
Összesen 132 startup jelentkezett 29 országból az Antenna Hungária által életre hívott AHa! BrainStore vállalati akcelerációs programra. A jelentkező startupok közül a szakmai zsűri által kiválasztott 13 legjobb csapat vehetett részt a július eleji bootcamp-en, amelyen az Antenna Hungária, az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures, a Drukka Startups és az Intellitext szakértőitől kaphattak visszajelzéseket a megoldásukra. A legígéretesebb csapatoknál megnyílhat a befektetés lehetősége, illetve az Antenna Hungária segítségével tovább fejleszthetik a termékeiket és szakmai támogatást is kaphatnak az értékesítéshez.
A második alkalommal megszervezett AHa! BrainStore startup program célja, hogy támogassa a magas hozzáadott értékű, innovatív projektek megvalósulását a streaming, internetes tartalomszolgáltatás, e-sport, az IoT, IT biztonság, mesterséges intelligencia, illetve a drón technológia területein.
Üzletfejlesztési program és befektetés a legígéretesebb projekteknek
Az összesen 132 jelentkező közül a program szakmai zsűrije választotta ki a 13 legjobbnak ítélt vállalkozást, melyek egy egész napos szakmai bootcamp keretében prezentációt tartottak, egyéni és csoportos műhelyfoglalkozásokon vettek részt, illetve bővíthették üzleti kapcsolatrendszerüket. A következő hetekben az Antenna Hungária vezetőiből álló grémium fogja kiválasztani azt a néhány csapatot, amelyek az Antenna Hungária, a Hiventures, a Drukka Startups és az Intellitext partnerségének keretében befektetésben részesülhetnek. A befektetés mellett közös tesztelési és fejlesztési lehetőségeket, az AH infrastruktúrájához és ügyfélköréhez való hozzáférést, valamint igény szerinti szakmai támogatást kapnak a kiválasztott startupok.
IoT megoldások túlsúlyban
Az AHa! BrainStore programban idén az IoT megoldások játszották a főszerepet, többek között agrár-, logisztikai- és okos parkolási technológiákat is felvonultattak a résztvevő IoT startupok. A legjobb 13 csapat között továbbá digitális személyazonosító megoldást fejlesztő vállalkozás, stream ajánló platform, AI alapú monitoring rendszerek, és drón technológiával foglalkozó cég, illetve két e-sporttal foglalkozó csapat is helyet kapott.
„A versenyképességünk fenntartásához szükséges az új és innovatív megoldásokat szállító startupokkal történő együttműködés, melyek gyorsabban és rugalmasabban tudnak reagálni a piaci környezetre, mint a nagy piaci szereplők. Többek között ezért tartjuk továbbra is fontosnak a startupokkal való közös gondolkodást, munkát, amely kölcsönös előnyöket biztosíthat mindkét fél számára.” – emelte ki Dr. Mándi Gábor, az Antenna Hungária vezérigazgató-helyettese.
Kapcsolódó cikkek
- A mesterséges intelligencia tudásukat osztották meg civil szervezetekkel a startupok Budapesten
- Üzleti angyal csúcstalálkozót tartanak ma Budapesten
- Jöhet a láthatatlan pénztárca
- Az Antenna Hungária jelentkezett egyedül az országos földfelszíni digitális televízió-műsorszóró jogosultságért
- MKB Fintechlab: inkubált startupjaink hazai és nemzetközi sikeressége a saját eredményességünk mértékegysége is egyben
- Idén is várják a jelentkezőket az AHa! BrainStore programra
- Svéd nagyvállalatok fognak össze, hogy közép-kelet-európai startupokat támogassanak
- Újabb Hiventures finanszírozású cég lép piacra
- Magyar technológia ad megoldást a kiemelt fontosságú infokommunikációs berendezések hatékony hűtésére
- A startupok ma már az IT-világon túl is mernek gondolkodni
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kkv-kra szabott vállalatirányítási rendszert mutatott be az SAP
A GROW with SAP célzottan kis- és középvállalkozások számára kínál felhőalapú vállalatirányítási rendszert, amely gyorsaságot, kiszámíthatóságot és folyamatos innovációt tesz lehetővé. A gyorsan üzembe helyezhető GROW with SAP ügyfeleit ugyanazok a jó gyakorlatok segítik, amelyek a világ iparági vezetőit is támogatják döntéseikben.
Közösségi finanszírozással segítené az iskolákat a Redmenta
Befektetésért indult a Cápák Közöttbe a digitális oktatás úttörőjeként ismert Redmenta, cápatörténelmi ajánlatot kaptak. Most a közösség erejét hívják segítségül, hogy megoldásukat minél több iskolába elvihessék országszerte.
A növekedés új szakaszába lépett a Huawei hirdetési platformja, a Petal Ads
Huawei hirdetési platformja, a Petal Ads is csatlakozott a több mint 800 tagot számláló, a teljes mobilhirdetési ökoszisztémát összefogó nemzetközi szakmai szervezethez, a Mobil Marketing Szövetséghez (Mobile Marketing Association – MMA). A tagság többek között a platform új növekedési szakaszát is fémjelzi; a Petal Ads 2020-as indulása óta kilencszeresére növelte hirdetői hálózatát, jelenleg naponta közel 4 milliárd hirdetési kérelmet szolgál ki, ami várhatóan akár további 400 százalékkal is növekedhet idén.