Megújult az ikonikus belvárosi Telenor üzlet

forrás: Prím Online, 2020. június 25. 16:49

A Telenor megbízására díjnyertes hazai építészcsapat álmodta újra a mobiltársaság belvárosi üzletét, amely egyben teljesen új nagyvárosi funkciót kapott: a jövőben „open working space”- ként, azaz közösségi irodaként is működik majd. Habár a karantén idején felerősödött az online ügyintézés szerepe, a személyes értékesítés népszerűsége valamennyi korosztályban állandó, és az üzlet a már változó igényeknek megfelelően került átalakításra. A teljesen megújult helyszín az elmúlt negyedszázadban ikonikussá vált a cég történetében, hiszen 1994-ben az Astorián nyílt meg a vállalat első önálló üzlete, ami máig a legnagyobb alapterülettel rendelkezik a Telenor üzlethálózatában.

A még a koronavírus-korlátozások előtt bezárt, és a veszélyhelyzet feloldására már megújult belvárosi üzlet teljesen új külsővel nyitotta ki kapuit. Az átépítés eredményeként egy egyedülálló tér jött létre, amelyet amellett, hogy egy kávézó hangulatvilágát idézi, mégis high-tech megoldásokkal ruháztak fel. Fontos szempont volt a természettudatos szemlélet megvalósítása, valamint az ügyfélélmény növelése. Bár az online ügyintézés a járványügyi veszélyhelyzet alatt a korábbinál is elterjedtebbé vált, a személyes kontaktus továbbra is fontos maradt az ügyfelek számára. A Telenornál az üzletek forgalmának 90%-a néhány hét alatt visszaállt a korlátozások előtti időszakéra.

 

„Az ügyfélkiszolgálás szerepe évek óta fontos stratégiai terület a Telenor számára, ezért az üzlet átalakításakor az egyik legfontosabb szempont az ügyfélélmény növelése volt. De ugyanennyire fontos az értékesítési élmény is. Ha az üzletben dolgozó kollégák számára motiválóak a körülmények és a feltételek, akkor az erősen hat az ügyfeleinkre is. Az üzlet számos új funkcióját ennek szellemében alkottuk meg” – mondta el Oláh Gábor, a Telenor Magyarország lakossági értékesítési igazgatója.

 

 

Telkó-élmény mellett közösségi iroda

Az üzlet nem egyszerű értékesítési pont, hanem közösségi irodaként is funkcionál, ahol hasonlóan a közösségi irodák mintájára, bárki foglalhat magának akár egy asztalnyi területet vagy a három tárgyalóhelyiség valamelyikét. A Telenor megoldása azonban egy gyors, „on-the-go” megoldásra, és nem a hosszabb tartózkodásra sarkall. A szolgáltatás részeként nemcsak „asztalt és széket” kapnak a vendégek, hanem az ideiglenes irodai munkához minden egyéb infrastruktúrát, áramvételi lehetőséget és díjmentes szélessávú Hipernet-elérést is. Ezzel a lépéssel a Telenor kilép a telekommunikációs cég hagyományos kereteiből, hogy egy teljesen új piacon nyújtson új, alternatív megoldást. Az egész világon egyre elterjedtebbek az open working office-ok, vagyis azok a terek, ahol a napjaink digitálisan független munkavállalói, vállalkozói dolgozhatnak. A Telenor Astoria-üzletben előzetes regisztrációval bárki foglalhat majd magának íróasztalt maximum három órára, így a belvárosban két találkozó között is hasznosan töltheti az idejét, folytathatja online végezhető munkáját, felkészülését. A közösségi iroda funkció megnyitását a vírushelyzet normalizálódásával – amikor már szabadon és biztonságban lehet zárt térben is nagyobb létszámban időt tölteni – hangolja össze a Telenor.

 

A nagy újratervezés feladatát az idén az ’Év Belsőépítész Cége’ címet elnyerő, fiatal hazai cég, a Pyxis Nautica csapata nyerte el és vett részt a megvalósításban. A csapat a korábbi 180 négyzetméteres ügyfélteret a teljes üzlettérből 276 négyzetméteresre bővítette, és a természetközeliség jegyében a világos teret élő növényekkel, zöldfallal, fa felületekkel és részben újrahasznosított bútorokkal tervezte meg. 

 

 

A klasszikus IT megoldások – mint például a digitális sorszámhúzó – mellett számos, az üzlettérben zajló eseményeket értelmező megoldás került bevezetésre. A megújult eszközökkel például nyomon követhető, hogy melyik kiállított telefon vagy tablet mennyire népszerű a látogatók körében, az üzlet melyik területén töltik a várakozási időt, látogatásuk célja ügyintézés, vagy csak érdeklődés, tájékozódás. A modern megoldások célja, hogy az így kinyerhető, anonim adatok alapján még magasabb színvonalon lehessen kiszolgálni az ügyfeleket.

 

A Telenor Astoria számokban:

  •     4200 méter elektromos kábel
  •     402 négyzetméter rétegelt lemez
  •     több mint 200 növény, 14 négyzetméter növényfal
  •     21 kijelző
  •     részben újrahasznosítható székek és teljesen újrahasznosítható kaspók

 

Az üzletről készült timelapse videó:

Kulcsszavak: Telenor

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB eladta az Energetikai Hálózatok üzletágát a Hitachinak

Az üzletág eladása lehetővé teszi, hogy az ABB a kulcsfontosságú piaci trendekre és vevői igényekre, így a közlekedés és az ipar villamosítására, az automatizált gyártásra, a digitális megoldásokra, valamint magasabb szintű, fenntarthatóbb termelékenységre koncentráljon. 

2020. július 4. 18:09

A kisvállalkozásoknak is egyre biztonságosabb a felhő

A hálózati kommunikációs gyártó Zyxel bejelentette a Nebula Felhő Hálózati Megoldás legújabb frissítését. A tajvani központú vállalat ezzel az iparágban elsőként DPPSK funkciót kínál a biztonságosabb vezeték nélküli hálózatokhoz a KKV-k számára, akik így felhőből vezérelhető hálózati szolgáltatásokat is képesek nyújtani a Nebulán keresztül.

2020. július 4. 16:14

Új Webex fejlesztésekkel támogatja a Cisco a távmunkát és a visszatérést az irodákba

A távoli munkavégzést támogató biztonságos együttműködési megoldások az elmúlt időszakban kiemelten fontossá váltak – nemcsak az IT-vezetők számára. A Cisco piacvezető együttműködési megoldása, a Webex idén áprilisban félmilliárd bejelentkezést regisztrált, a résztvevők pedig összesen 25 milliárd percet töltöttek a platformon. Ez a megszokott forgalom háromszorosa volt. 

2020. július 4. 14:25

20%-kal nőtt a televíziók átlagos képátmérője az elmúlt öt évben

A háztartásokban világszerte egyre nagyobb televíziók jelennek meg, az átlagos méret az elmúlt öt évben 40-ről közel 48 colosra nőtt* , ez pedig a magyar otthonokban is meglátszik. Legyen szó régi eszközök cseréjéről, az első okostévéről, vagy a család harmadik készülékéről, a hazai felhasználók 73 százaléka számára fontos a képátmérő egy új tévé vásárlásakor, így a használatban lévő készülékek több mint egy harmada 43 colosnál is nagyobb, négyötöde pedig 5 évnél fiatalabb. 

2020. július 4. 11:48

Tovább nőtt a Huawei márkaértéke

A Huawei a tavalyi évhez képest két helyet javítva az előkelő 45. helyen végzett a BrandZ idei Top 100-as listáján. A cég zsinórban ötödik alkalommal kapott helyet a legértékesebb nemzetközi márkákat felvonultató rangsorban, márkaértéke kilenc százalékkal, 29,4 milliárd USD-re nőtt az elmúlt egy évben. 

2020. július 4. 10:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újdonságok a szegedi informatikatörténeti kiállításon

2020. július 3. 18:53

Új funkcióval bővült a WIWE

2020. június 15. 16:23

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15
online sportfogadás