Történelmet írt a Marketing Summit

forrás: Prím Online, 2020. szeptember 25. 14:58

Az együttműködő partnerek páratlan összefogásának köszönhetően idén is létrejöhetett az ősz meghatározó marketingszakmai csúcstalálkozója, a Marketing Summit. Az eseményt múlt hét csütörtökön, szeptember 17-én szervezték az Akvárium Klubban. A várva várt szakmai találkozási lehetőségen túl a Marketing Summiton adták át a TOP50 legsikeresebb marketing és kommunikációs döntéshozók elismerését, illetve az idei Városmarketing díjakat is.

Az idei Marketing Summit öt témakör mentén közelített a koronavírus hatásaival is küzdő szakma aktuális kihívásaihoz, ezek a témák a következők voltak: Business & Marketing, Brand Management & Communication, Future-proof Marketing & Agility, Digital Hack és a Városmarketing. A programokat nyolc különböző iparág közel 40 marketing és kommunikációs szakembere állította össze, idén tavasszal. Az eseményen az egészségbiztonsági intézkedések betartása mellett több mint 350 szakember vett részt személyesen, míg az előadások online közvetítését közel 450 fő követte. A Marketing Summiton került sor idén is a Marketing&Média által jegyzett TOP50 legsikeresebb marketing és kommunikációs döntéshozó listájának kihirdetésére is. A befolyásos szakmai döntéshozókat felsorakoztató lista élén idén Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója áll, akit Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.) és Mérő Ádám (The Coca-Cola Company) követnek. A TOP3 mindegyik tagja előadott a rendezvényen, de rajtuk kívül a TOP50-es listából színpadra lépett még Juhász Péter Tibor (Vodafone), Kovács András Péter (Magyar Telekom), Szalkai Réka (Mastercard), Liptay Gabriella (KPMG), Pataky Piroska (Mastercard), Varga Anita Ágnes (Rossmann), Szinai Ádám (CIB Bank), Fülöp Gábor (Provident) és Rákosi Viktor (Ford) is. A rendezvényen adták át az idén immár hatodik alkalommal meghirdetett Magyar Városmarketing Díj elismeréseit is. Az ismert szakemberekből álló zsűri döntése alapján az idei év fődíjasa Nyíregyháza városa lett.

 

 

„Az idei Marketing Summit létrejöttét a támogatók és a résztvevők páratlan összefogása tette lehetővé, amely eredményeként a rendezvényszervezés számára nem túl kedvező környezet ellenére is sikeres eseményt tudhatunk magunk mögött” – mondja Hinora Ferenc, a konferenciát immár 30 éve szervező Magyar Marketing Szövetség elnöke. A Summit mögé idén nagynevű márkák is felsorakoztak. Együttműködő partnereink támogatása stabil alapot teremtett arra, hogy a marketingszakma képviselői végre akár személyesen is találkozhassanak - ez pedig mindennél jobban igazolja a szakmai közösség erejét, valamint a marketing jelenlegi, kiemelt szerepét, amely nem más, mint a gazdaság motorizálása. Az előadók, kerekasztal-beszélgetők és a konferencia résztvevői jelenlétükkel is alátámasztották azt, hogy most még hangsúlyosabb szerep hárul a szakmánkra: a marketingtevékenység hozzájárul ahhoz, hogy a vállalkozások gazdasági teljesítménye stabil maradjon, illetve növekedjen, és hogy munkahelyeket tartsunk meg” – teszi hozzá a szervezet elnöke.

 

Az Marketing Summit Hungary fő szervezője az idén 30 éves Magyar Marketing Szövetség, társszervezői a Positive Adamsky reklámügynökségi csoport, valamint a Marketing&Média szaklap. Mindhárom szervező elkötelezett a marketing- és üzleti tevékenységet végzők szakmai támogatásában, valamint a helyes gyakorlatok fejlesztésében és terjesztésében.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Retro időmérővel ünneplik a Casio karóra részlegének 50 éves fennállását

A CASIO újra kiadta legendássá vált Casiotron QW02 karórát, amely a világ első automatikus naptárfunkcióval ellátott időmérő szerkezete volt. Az újdonság a TRN-50-es típusszámot viseli, utalva arra, hogy a Casio karóra részlege idén ünnepli 50 éves fennállását. A modell limitált, négyezer darabos példányszámban került forgalomba.

2024. február 21. 14:40

Az AOC bemutatja az elegáns otthoni és irodai monitorok új korszakát

A kijelzőspecialista AOC izgatottan jelenti be legújabb B3 sorozatának bevezetését, amely a modern otthoni és irodai környezetekhez tervezett belépőszintű B2C monitorok újragondolt változata. Az új B3 termékcsalád két 23,8 hüvelykes (60 cm) (AOC 24B3CF2 és 24B3CA2) és két 27 hüvelykes (68 cm) (AOC 27B3CF2 és 27B3CA2) modellel indul, amelyek IPS panellel és Full HD felbontással rendelkeznek. A 100 Hz képfrissítési sebességgel, USB-C csatlakoztathatósággal és 65 W tápellátással ez a négy monitor frissített dizájnnal és továbbfejlesztett teljesítménnyel egyesíti magában a modern otthonok és vállalkozások változó igényeit.

2024. február 21. 13:02

A Sandberg bemutatta legújabb töltőit

A Sandberg, az elektronikai készülékek egyik vezető innovátora bemutatta legújabb töltőit: a MagSafe-kompatibilis ScreenMount Magnet Charger 15W mágneses töltőt, valamint 2 az 1-ben 1xUSB-C 1xUSB 35 W-os gyorstöltőt.

2024. február 21. 11:31

Ismét a legfenntarthatóbban működő vállalatok között a Schneider Electric

Idén is felkerült a Schneider Electric a Corporate Knights által összeállított, a legfenntarthatóbban működő vállalkozásokat bemutató százas toplistára. A társaság immár 13. alkalommal szerepel a rangsorban, amelynek összeállításához közel 7000 nagyvállalat eredményeit és teljesítményét vizsgálták meg.

2024. február 21. 09:58

Még lehet jelentkezni a 6 millió forint összdíjazású ötletpályázatra

A nagy érdeklődésre való tekintettel február 27-ig meghosszabbítja Zöld Kód – Kódolj a holnapért! című ötletpályázatának jelentkezési határidejét a Vodafone Magyarország Alapítvány. A szervezők továbbra is hangsúlyozzák: a diákoknak szóló, fenntarthatósági kérdéseket körüljáró versenyen való részvételhez programozással kapcsolatos külön tudás, előképzettség nem szükséges, annál inkább nyitottság, a digitális platformok iránti érdeklődés és kalandvágy.

2024. február 20. 19:22

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP

2024. február 20. 11:27

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!

2024. február 8. 09:30

Számos díjjal jutalmazták az LG innovációit a 2024-es CES-en

2024. január 29. 16:07

Felvásárolta a Siemens a Helioxot

2024. január 17. 19:40