Történelmet írt a Marketing Summit

forrás: Prím Online, 2020. szeptember 25. 14:58

Az együttműködő partnerek páratlan összefogásának köszönhetően idén is létrejöhetett az ősz meghatározó marketingszakmai csúcstalálkozója, a Marketing Summit. Az eseményt múlt hét csütörtökön, szeptember 17-én szervezték az Akvárium Klubban. A várva várt szakmai találkozási lehetőségen túl a Marketing Summiton adták át a TOP50 legsikeresebb marketing és kommunikációs döntéshozók elismerését, illetve az idei Városmarketing díjakat is.

Az idei Marketing Summit öt témakör mentén közelített a koronavírus hatásaival is küzdő szakma aktuális kihívásaihoz, ezek a témák a következők voltak: Business & Marketing, Brand Management & Communication, Future-proof Marketing & Agility, Digital Hack és a Városmarketing. A programokat nyolc különböző iparág közel 40 marketing és kommunikációs szakembere állította össze, idén tavasszal. Az eseményen az egészségbiztonsági intézkedések betartása mellett több mint 350 szakember vett részt személyesen, míg az előadások online közvetítését közel 450 fő követte. A Marketing Summiton került sor idén is a Marketing&Média által jegyzett TOP50 legsikeresebb marketing és kommunikációs döntéshozó listájának kihirdetésére is. A befolyásos szakmai döntéshozókat felsorakoztató lista élén idén Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója áll, akit Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.) és Mérő Ádám (The Coca-Cola Company) követnek. A TOP3 mindegyik tagja előadott a rendezvényen, de rajtuk kívül a TOP50-es listából színpadra lépett még Juhász Péter Tibor (Vodafone), Kovács András Péter (Magyar Telekom), Szalkai Réka (Mastercard), Liptay Gabriella (KPMG), Pataky Piroska (Mastercard), Varga Anita Ágnes (Rossmann), Szinai Ádám (CIB Bank), Fülöp Gábor (Provident) és Rákosi Viktor (Ford) is. A rendezvényen adták át az idén immár hatodik alkalommal meghirdetett Magyar Városmarketing Díj elismeréseit is. Az ismert szakemberekből álló zsűri döntése alapján az idei év fődíjasa Nyíregyháza városa lett.

 

 

„Az idei Marketing Summit létrejöttét a támogatók és a résztvevők páratlan összefogása tette lehetővé, amely eredményeként a rendezvényszervezés számára nem túl kedvező környezet ellenére is sikeres eseményt tudhatunk magunk mögött” – mondja Hinora Ferenc, a konferenciát immár 30 éve szervező Magyar Marketing Szövetség elnöke. A Summit mögé idén nagynevű márkák is felsorakoztak. Együttműködő partnereink támogatása stabil alapot teremtett arra, hogy a marketingszakma képviselői végre akár személyesen is találkozhassanak - ez pedig mindennél jobban igazolja a szakmai közösség erejét, valamint a marketing jelenlegi, kiemelt szerepét, amely nem más, mint a gazdaság motorizálása. Az előadók, kerekasztal-beszélgetők és a konferencia résztvevői jelenlétükkel is alátámasztották azt, hogy most még hangsúlyosabb szerep hárul a szakmánkra: a marketingtevékenység hozzájárul ahhoz, hogy a vállalkozások gazdasági teljesítménye stabil maradjon, illetve növekedjen, és hogy munkahelyeket tartsunk meg” – teszi hozzá a szervezet elnöke.

 

Az Marketing Summit Hungary fő szervezője az idén 30 éves Magyar Marketing Szövetség, társszervezői a Positive Adamsky reklámügynökségi csoport, valamint a Marketing&Média szaklap. Mindhárom szervező elkötelezett a marketing- és üzleti tevékenységet végzők szakmai támogatásában, valamint a helyes gyakorlatok fejlesztésében és terjesztésében.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A sokszínűség, egyenlőség és az elfogadás népszerűsítéséért kapott elismerést a Schneider Electric

Egymás után a negyedik évben is a Sokszínűségi Vezetők közé sorolta a Schneider Electric-et a Financial Times. Az energiamenedzsment és az ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat ráadásul a Forbes és a Refinitiv listáján is a munkahelyi sokszínűség, az egyenlőség és az elfogadás világvezetői közé került. Ezzel elismerték a cég hosszú ideje tartó törekvéseit, miszerint egy igazságosabb és méltányosabb társadalomért dolgoznak. Ennek kézzel fogható eredményeit mára a mindennapokban is tapasztalhatják cég dolgozói.

2022. december 4. 16:43

Új, innovatív szereplő a kiberbiztonsági piacon

A világszerte információtechnológiai szolgáltatásokat nyújtó, Magyarországon is több mint 750 embert foglalkoztató Unisys, valamint a multicloud piacon aktív Faction bejelentette, hogy közösen kínálnak majd teljes körű megoldásokat az adatvédelem, a kiberbiztonsági helyreállítás és az üzletmenet-folytonosság területén. A felek kiemelték, hogy mind helyben telepített rendszerekhez, mind többfelhős környezetben elérhetővé teszik a közös szolgáltatásokat.

2022. december 4. 13:56

Magyar megoldás született a rezsicsökkentésre házi napelemekkel

Október végén hirtelen befékezett a házi napelem-telepítések hazai piaca. A visszatáplálási lehetőség teljes megszüntetésével sokak leállították, vagy el sem kezdték az ilyen típusú beruházásokat, mert a bejelentett változtatással az újonnan belépő háztartások számára a legrosszabb forgatókönyv vált valóra. 

2022. december 4. 12:03

Így előzhetik meg a cégek a jövő évi papírlavinát

Az M30-as nyomtatvány a Nemzeti Adó-és Vámhivatal (NAV) rendszeresített igazolásmintája a munkavállalók részére a személyi jövedelemadó bevallásához, amelyet a munkáltató állít ki. Ez az egyik legalapvetőbb adóügyi dokumentum, amelyet minden bejelentett munkahellyel rendelkező dolgozónak meg kell kapnia határidőre munkáltatójától. A nyomtatványt természetesen cégszerűen alá is kell írni mielőtt az alkalmazottak megkapják.

2022. december 4. 10:23

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Lezárult a 2022-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2022. december 2. 13:58

Innovatív építőipari vállalkozás vezetőit díjazta a FIVOSZ

2022. november 29. 12:39

December 1. éjfélig lehet nevezni 'Az Év Honlapja’ pályázatra!

2022. november 23. 09:55

Az energiatárolás lehet a válság megoldásának kulcsa

2022. november 18. 09:55