A Menedzserszövetség sokszínűségi kampánya

forrás: Prím Online, 2021. március 8. 14:58

A Menedzserszövetség kiemelten fontos feladatának érzi, hogy felhívja a figyelmet a női vezetők szerepére, ezért 2021. március 8.-án az Instyle-al közösen kampányt indít “Legyen Divat a Női Vezető!” címmel.

A “Legyen Divat a Női Vezető!” kampány koncepciójának kidolgozásakor az ügyvezetés célul tűzte ki, hogy a Menedzserszövetség női vezetőinek főszereplésével felhívja a figyelmet számos sikeres női közép- és felsővezetőre. Akik szakmájukban elért sikereik által példaképek lehetnek, pozitív, követendő̋ utat mutathatnak a fiatalabb generáció́ tagjai számára, akik most tervezik, építik karrierútjukat. 

 

A Menedzserszövetség női vezető̋ tagjait az InStyle divatfotó-sorozatának keretein belül közelebbről is megismerhetik, tanácsaik és tapasztalataik pedig motivációt adnak a feltörekvő̋ fiatal női generáció́ számára. 

 

Beharangozó videó:

 

A “Legyen Divat a Női Vezető!” kampány keretein belül a 37 főszereplő női vezető mini-interjúja és video üzenete az InStyle weboldalán és a Menedzserszövetség social media felületein kerül megosztásra március 9. és március 31. között. Kövessék a programot és fogadják az inspiráló történeteket nagy szeretettel!

 

A Menedzserszövetség sokszínűségi kampányának főtámogatója az új FIAT 500, támogatói a LeasePlan Hungária Zrt., a Praktiker Kft., az Authentic Beauty Concept, a Millenáris Nonprofit Kft., a NUBU és az InStyle.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A világjárvány jelentősen felgyorsítja a technológiai beruházási terveket

Zebra Technologies Corporation, a peremhálózaton dolgozó innovatív nagyvállalat olyan megoldásokkal és partnerekkel, amelyek lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy csúcsteljesítményt nyújtsanak, közzétette 13. éves Global Shopper Study tanulmányát. Ez az iparág egyetlen olyan piaci átvilágítása, amely egyazon elemzésben egyesíti a vásárlók, a kiskereskedelmi eladók és vezetők hozzáállására / viselkedésére vonatkozó információkat, és megvizsgálja a kiskereskedelmi és technológiai trendek hatását a vásárlói szokásokra nézve; mind a boltokban, mind pedig az interneten történő vásárlások esetében.

2021. április 20. 18:41

Karbonsemleges rendezvényekkel a zöldebb jövőért

A HungaroControl fenntarthatósági kezdeményezései egyikeként tavaly karbonsemlegessé tette legnagyobb éves rendezvényét. A példamutató környezetvédelmi kezdeményezést a Greenairport Program Az év partnere díjjal ismerte el a 2021. április 20-án megrendezett online partnertalálkozóján.

2021. április 20. 15:37

A SodaStream újrahasznosított műanyagból készülő szódagépeket fejleszt

A SodaStream hétfőn elindította idei Föld Napja kampányát, amely a „Ne csak megossz, cselekedj” mottóval szólítja meg az embereket. A világ legnagyobb szódagépgyártója humoros és szórakoztató módon arra kívánja felhívni a földlakók figyelmét, hogy ne elégedjenek meg azokkal a lehetőségekkel, amit a közösségi oldalak kínálnak, hanem a való életben is tegyenek lépéseket egy-egy jó ügy, például a Föld védelme érdekében. A SodaStream kampányához Randi Zuckerberg is csatlakozott, aki az ezzel kapcsolatos videóban is feltűnik. 

2021. április 20. 13:55

Univerzális automatizálással léphetnek új szintre a gyártócégek

Sikeresen reagált a COVID-járvány jelentette kihívásokra az Ipar 4.0 megoldásokat már a krízis előtt alkalmazó termelőcégek túlnyomó többsége a McKinsey&Company felmérése szerint. A Schneider Electric az idei Hannover Messe kiállításon alkalmazások, szolgáltatások és termékek sorát mutatta be, amelyek segíthetik a vállalkozásokat abban, hogy az új ipari forradalom éllovasai legyenek, illetve felszólította az iparági szereplőket az univerzális automatizáció támogatására. 

2021. április 20. 12:34

A nappalikban már dúl a 8K forradalom

Áttörést érhet el 2021-ben a televíziós piacon a 8K technológia. Ma még egy ilyen készülék meglehetősen drága, kevés hozzá a tartalom, ráadásul a képminőség javulása szabad szemmel alig érzékelhető, ám a fejlődés megállíthatatlan. A vevők nagy többsége ugyanis státuszszimbólumként tekint a televízióra, ezért sok pénzt hajlandó költeni rá – derül ki a Deloitte tanácsadócég legfrissebb előrejelzéséből.

2021. április 20. 11:20

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Óvakodjunk a COVID-19 vakcinával kapcsolatos csalásoktól és álhírektől

2021. április 19. 14:58

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15

Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei

2021. március 31. 13:35

Április végéig lehet jelentkezni a MOL frissdiplomás programjára

2021. március 17. 11:05