Fókuszban a marketing és márkák új lehetőségei

forrás: Prím Online, 2021. június 2. 13:36

Gazdasági kilátások és a marketing szerepe, fogyasztói és ügyfélélmény kihívások, Post-Covid marketingmegoldások, a digitális marketing legaktuálisabb kihívásai, valamint a jövő marketingkészségei. Többek között ezeket a témaköröket hozta felszínre az idei Marketing Summit három programalkotó eseménye, amelyen összesen hat iparág közel 40 szakembere vett részt. Az idei Marketing Summit szeptember 16-án exkluzív helyszínen, a budai Haris Parkban ezekre a kérdésekre is megadja majd a választ. Sőt, a Summit PLAY videós platformról számos extra tartalom is letölthető lesz az eseményt követően.

"A marketing időszerűbb, mint valaha, hiszen gazdaságmotorizációs szerepe elvitathatatlan. A marketing a vállalkozások elemi szintjén is az üzleti növekedést szolgálja, értékteremtő módon járul hozzá a szervezetek és az egész nemzetgazdaság teljesítményéhez" – mondja Hinora Ferenc, a 30 éves Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) frissen újraválasztott elnöke. "A szakmai szervezet elkötelezetten hisz a marketing erejében, így feladatának tekint minden olyan értékteremtő ágazati, közösségi, orientációs, társadalmi, illetve edukációs célkitűzés szolgálatát, amelyekkel érdemben támogatni tudja a megbízói, illetve szolgáltatói oldal piaci szereplőit. A Marketing Summit a marketing- és üzleti döntéshozókat, illetve szakembereket megszólító kiemelkedő esemény, amely az ősz hagyományosan legnagyobb szakmai nyitórendezvénye" – emeli ki a szövetség elnöke.

 

A Marketing Summit olyan marketing és üzleti csúcstalálkozó, amely segíti a döntéshozókat, hogy felkészülhessenek a következő időszak kihívásaira, bármelyik iparágból is érkezzenek. A marketingszakma első számú csúcstalálkozójának küldetése, hogy a marketinget a gazdasági életben hatékonyan alkalmazzák, és hogy a szakma színvonalát továbbfejlessze. Idén szeptember 16-án egy új, exkluzív helyszín, a festői szépségű budai Haris Park ad otthont a személyes jelenlétű szakmai és networking eseménynek. A szervezők ugyanakkor fontosnak tartják, hogy a konferencia előadásait azok számára is elérhetővé tegyék, akik az esemény korlátozott létszáma, vagy egyéb elfoglaltságuk miatt nem tudnak személyesen jelen lenni. Ennek érdekében hívták életre a Summit PLAY videóplatformot, amelyen nem csak az esemény kiemelt előadásai, hanem rengeteg extra tartalom is elérhető lesz korlátlan ideig.

 

Annak érdekében, hogy a Summit témái valóban a marketing- és üzleti döntéshozók aktuális kihívásaira, kéréseire reflektáljanak, idén is programalkotói eseményeket szervezett az MMSZ a szakemberek számára. A három programalkotó eseményen összesen 6 iparág (FMCG, Pénzügy, Távközlés, Szolgáltatások, Kereskedelem, Jármű & Közlekedés) közel 40 szakembere vett részt. (A résztvevők névsora a közlemény végén olvasható.)

 

 

Az idei Marketing Summit a teljesség igénye nélkül az alábbi blokkok mentén járja körül a Post-Covid marketing új lehetőségeit: gazdasági kilátások és a marketing szerepe, fogyasztói és ügyfélélmény-kihívások, Post-Covid marketingmegoldások, a digitális marketing legaktuálisabb kihívásai, valamint a jövő marketingkészségei. Ezeken felül a hazai piacon 30 éve jelenlévő márkák vezetői mutatják be első kézből, hogyan alakítják át szemléletüket, illetve működésüket, hogy még inkább megfeleljenek a jövő kihívásainak. Idén bővül a Summit díjátadóinak a száma is, hiszen az esemény immár négy nívós szakmai elismerésnek is helyet ad majd: a már hagyományos TOP 50 legsikeresebb marketingvezető díjátadása mellett, a Marketing Talent Award és a Városmarketing Gyémánt Díj pályázatok nyerteseit is itt hirdetik ki, valamint sor kerül a Magyar Marketing Szövetség Életműdíjának átadására is.

 

"A Magyar Marketing Szövetség közössége elkötelezetten hisz a marketing erejében. A pandémia hozta kihívásokat követően éppen ezért most a koronavírus járvány utáni időszak szakmai és üzleti lehetőségeit helyezzük fókuszba konferenciánkon" – hangsúlyozza Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke. Az eseményen top üzleti és gazdaságpolitikai döntéshozók, marketingvezetők, innovatív, kreatív, és digitális szakemberek, valamint iparági véleményvezérek fognak előadni. A konferencia előadásai és networking programjai inspirációkkal, információkkal, eszközökkel és azonnal bevethető marketing- és üzleti megoldásokkal segítik a résztvevőket, hogy felkészülhessenek a következő időszak szakmai és üzleti kihívásaira.

 

A Marketing Summit Hungary fő szervezője a 30 éves Magyar Marketing Szövetség, társszervezői a Positive Adamsky reklámügynökségi csoport, valamint a Marketing & Media szaklap. Mindhárom szervező elkötelezett a marketing- és üzleti tevékenységet végzők szakmai támogatásában, valamint a helyes gyakorlatok fejlesztésében és terjesztésében.

 

A Marketing Summit Hungary idei programalkotási eseményein az alábbi szakemberek vettek részt:

  •     Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.)
  •     Bódi Krisztina (MMSZ / HORECA Tagozat)
  •     Budaházy Péter (Helida-D)
  •     Bujáki Zsolt (Porsche Hungaria)
  •     Farkas Réka (CIG Pannónia)
  •     Fazekas Bálint (Euronics)
  •     Gila Éva (Gyulahús)
  •     Hinora Ferenc (Positive Adamsky, MMSZ)
  •     Horváth Magyary Nóra (K&H)
  •     Jákó Eszter (MVM)
  •     Juhász Judit (KIA)
  •     Juhász Péter Tibor (Vodafone)
  •     Kaszás Attila (Viwa)
  •     Katona Norbert, Dr. (METU, MMSZ)
  •     Kelemen-Tűz Gabriella (Renault)
  •     Kelényi Kolos (Szamos Marcipán)
  •     Kiss Enikő (IKEA)
  •     Kovács Alexandra (E.ON)
  •     Mérő Ádám (The Coca-Cola Company)
  •     Mezősi Rita (Vylyan)
  •     Németh Károly (SPAR)
  •     Nyakas Laura (HFDA)
  •     Ördög Ibolya (Hyundai Holding Hungary Kft.)
  •     Pataky Piroska (Mastercard)
  •     Perjés Ákos (Haribo)
  •     Rákosi Viktor (Ford)
  •     Smid Beáta (Citibank)
  •     Stampel Zsuzsanna (Internet Mall Hungary Kft.)
  •     Sütő Ágnes (Bankszövetség / MMSZ alelnök)
  •     Szalkai Réka (Mastercard)
  •     Szilva Mónika (Nestlé)
  •     Szőke Orsolya (EXIM)
  •     Tengerdi Laura (Budapest Bank)
  •     Tihanyi Szabolcs (Budapest Bank)
  •     Totth Gedeon, Dr. (BGE, MMSZ / AÉMT Tagozat)
  •     Török Szabolcs (Magyar Posta)
  •     Tripolszky András (Roust Hungary)
  •     Turgonyi Szabolcs (MKB)
  •     van der Wildt Nikolett (Szentkirályi Magyarország)
  •     Várkonyi Bea (Danone)

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A magyarok negyede már fenntarthatóan működő szálláshelyet keres

A személyre szabhatóság és a fenntarthatóság is megjelenik a legfontosabb döntési szempontok között a magyaroknál a szállás kiválasztása során – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. A legtöbben energiatakarékos izzók, illetve napelemek telepítésével tennék még zöldebbé a szálláshelyeket, de sokan vannak, akik a hatékonyabb energiafelhasználásban látják a megoldást.

2022. augusztus 12. 09:55

A Lenovo ismét javuló bevételt és nyereséget ért el

Erős első éves eredményeket jelentett be a Lenovo Group, amely így a kilencedik egymást követő negyedévben növelte mind a bevételét, mind a nyereségét. Az első negyedéves nettó nyereség a tavalyihoz képest 11%-kal 516 millió dollárra, nem HKFRS* alapon az előző évhez képest pedig 35%-kal 556 millió dollárra nőtt. A bevételek 17 milliárd USD-re nőttek, ami 5%-os növekedést jelent az előző évhez képest változatlan árfolyamon számolva.

2022. augusztus 11. 19:50

Megérkezett a Huawei új, nagy teljesítményű zászlóshajó notebookja

Új csúcskategóriás notebookkal bővül a HUAWEI MateBook-széria: augusztus 15-től Magyarországon is elérhető a HUAWEI MateBook X Pro. A modell ultravékony magnézium fémházzal, 14,2 hüvelykes 3,1K-os HUAWEI Real Color FullView kijelzővel rendelkezik. 

2022. augusztus 11. 17:25

Augusztustól itthon is kapható a Huawei legújabb, nagy képernyős notebookja

Hazánkba is megérkezik a Huawei legújabb notebookja, az új HUAWEI MateBook D 16, amely 15.6”-es gépházban 16”-es FullView kijelzőt kínál. Ez a gépméret könnyű hordozhatóságot, míg a nagyméretű kijelző, valamint a gyártó által elsőként ebben a modellben alkalmazott 16:10-es képarány kényelmes és hatékony feladatvégzést tesz lehetővé. 

2022. augusztus 11. 15:42

Érkezik a Samsung eddigi legnagyobb és legerősebb órája

A Samsung bejelentette a Galaxy Watch5 és Galaxy Watch5 Pro termékek érkezését, amelyek továbbfejlesztett funkciókkal rendelkeznek az egészségünk megőrzését szolgáló mindennapi szokások kialakításáért.  

2022. augusztus 11. 14:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új HR vezérigazgató-helyettes a Yettelnél

2022. augusztus 11. 11:21

Most lesz csak igazán fontos érteni az energiacímkéket

2022. július 31. 12:17

Hetedik éve sikeres az ABB női esélyegyenlőséget célzó mentorprogramja

2022. július 25. 12:40

Így mutatkozik meg a háború hatása a kriptovilágban

2022. július 19. 16:24