Chatbottal szurkol a magyar válogatottnak a Burger King
Chatbot alapú EB tippjátékot hozott létre a Burger King a labdarúgás kedvelőinek. A jól ismert gyorsétteremlánc a magyar válogatott 2021-es EB szereplésére időzítve indította útjára az online szurkolás új eszközét. A hazai piacon még innovációnak számító chatbot játékkal a Burger King az EB iránt elkötelezettek számára kívánt gesztust gyakorolni.
A magyar labdarúgó válogatott 2021-es első EB szereplésére, a portugálok elleni mérkőzés napjára időzítve indította el chatbot alapú játékát a Burger King. A gyorsétteremlánc a magyar közönség számára még újdonságértékkel bíró chatbot játékkal buzdítja közönségét a mérkőzések követésére. A játék során napi és heti nyereményeket szerezhetnek meg a legjobban tippelők.
„Nagy öröm számunkra, hogy újra együtt lehet szurkolni és követni sokak kedvenc sportágának európai legjobbjait. A Messenger platformon elérhető chatbot játékkal azoknak szerettünk volna kedveskedni, akik a mérkőzésektől való fizikai távolság ellenére is szeretnének részesei lenni az EB izgalmainak. Ugyanis a nemzetközi gyökereink ellenére is magyar cég vagyunk, aki teljes szívvel szurkol a magyar válogatottnak. A velünk együtt szurkolók pedig kedvezményesen juthatnak hozzá kedvenc ételeikhez, valamint a főnyereményen túl, jelentős számú heti nyereményre is szert tehetnek.” – mondta Csordás Zoltán, a Burger King Marketing és értékesítési igazgatója.
A Burger King számára a chatbotot az első hazai chatbot ügynökség, a Talk-A-Bot építette. A hazai vállalatnak nem ez az első sportesemény chatbotja, 2019-ben a krikett világbajnokság, 2021-ben pedig az indiai Premier League chatbotját készítették el. „Nálunk a cég minden tagja sportol, vagy játszik, emiatt dupla öröm volt, hogy a Burger King minket kért fel nagy kedvencünk, a foci EB tippjátékára.” – mondta Deliága Ákos, a Talk-A-Bot ügyvezető igazgatója.
A Burger King EB tippjátékának fődíja 1 Playstation 5 ajándékcsomag, emellett heti öt szerencsés fél éves ingyenes Burger King fogyasztást is nyerhet, de headsetek, pólók és babzsákok is várják fortuna kegyeltjeit.
Kapcsolódó cikkek
- A tudatos nethasználat oktatása egy messenger-fejlesztéssel
- Vanda már chatelni is tud
- Az SAP chatbotja segíti a Fővárosi Vízművek ügyfélszolgálatát
- Húsvéti tanácsokkal is segít az ÉletMentő applikáció chatbot funkciója
- A Messengerbe és Instagramra is érkeznek a megsemmisülő üzenetek
- Az online shopping a magyarok új hobbija
- Telenor online teszt a Biztonságos Internet Napján
- Fél perc alatt is elvégezhető egy kárbejelentés
- A chatbot segít az ajándékválasztásban
- Foglalja le jegyét üzenetben egy chatbotnál, a KLM Messengeren keresztül!
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.