Tarol az olimpia a Discovery csatornáin

forrás: Prím Online, 2021. augusztus 4. 09:57

A tokiói olimpia első hete rekordelérést hozott a discovery+ és az Eurosport digitális szolgáltatásainak. Az új digitális előfizetések száma már az olimpia első hetében megkétszerezte a 2018-as téli olimpia eredményeit, a streamingszolgáltatások nézettségi ideje pedig a Discovery legelső olimpiai közvetítésének 18-szorosa.

Az olimpiai játékok nyitó hetében Európában*  rekordszámban látogattak a Discovery digitális platformjaira. A nézőknek igénye van személyre szabható élményekre, arra, hogy kedvenc nemzeti sportolójukat és sportágaikat követhessék. Ez eredményezte, hogy már a játékok első hetében az új digitális előfizetések száma kétszerese volt a 2018-as téli olimpia alatti összes előfizetésnek.

 

A Discovery+ és az Eurosport előfizetéses streamingszolgáltatásain az első héten csaknem háromnegyed milliárd percnyi olimpiai tartalmat néztek meg, közel 18-szor többet, mint a 2018-as téli olimpia első hetében. A Discovery első nyári olimpiai játékának nézettségi mutatói az első kilenc napon a nézők jelentős érdeklődését és elkötelezettségét bizonyítják.

 

Skandináviában a Discovery ingyenes csatornákon sugározza a játékokat – az itteni rekordnézettségek mutatják az olimpia iránti érdeklődést. Norvégiában a Spanyolország-Norvégia kézilabdameccsen 78%-os, Svédországban a Svédország-Ausztrália labdarúgó-mérkőzésen 67%-os, az úszás versenyszámain pedig 60%-os közönségarányt regisztráltak.

 

 

A Discovery által Európában úttörő módon bevezetett multiplatformos (szabadon fogható – free-to-air – televíziócsatorna, PayTV és digitális/D2C) terjesztésnek köszönhetően eddig több mint 275 millió néző látta a játékokat – ebből több mint 100 millióan a Discovery televíziós és digitális közvetítésein, további 175 millióan pedig a Discovery és az európai free-to-air műsorszolgáltatókkal kötött licencmegállapodásokon keresztül. Ez együttesen 10%-kal nagyobb elérést jelent, mint a 2018-as téli olimpián, a Discovery fizetős csatornáinak átlagos közönségaránya pedig több mint 30%-kal javult.

 

„Az olimpiai játékok a legnagyobb globális esemény, amely messze túlmutat a sporton és annak hagyományos közönségén. Ha visszatekintünk az első hétre, egyértelmű, hogy az olimpia lenyűgöző számban hozott új, más közönséget a platformjainkra – mondta Jean-Briac Perrette, a Discovery International elnök-vezérigazgatója. – A tokiói játékokon soha nem látott digitális eredményeket látunk, és nagy örömünkre szolgál, hogy Európa-szerte oly sok rajongó nézi a játékokat a discovery+-on és az Eurosport Playeren.”

 

„Fantasztikus látni, hogy a közvetítéseink és az általunk elmesélt történetek ilyen nagy visszhangot váltanak ki a közönség körében Európa-szerte – mondta Andrew Georgiou, a Discovery sportért felelős elnöke.  – Legyen szó a Discovery digitális platformjainak rekordjairól vagy a csatornáinkon elért nagy nézettségről, egyértelmű az olimpia óriási hatása."

 

Az Eurosport.com és annak több helyi oldala is napi látogatottsági rekordot döntött, háromszor nagyobb eléréssel, mint a 2018-as téli olimpia hasonló napi adatai. Az olimpia iránti érdeklődés júliusban 54 millió egyedi felhasználóval rekordhónapot hozott az Eurosport.com számára.

 

A Discovery 50 európai országban, 11 nemzeti kiadásban, 19 nyelven közvetíti a 2020-as tokiói olimpiai játékokat. Európában egyedüliként – a Discovery+-on és az Eurosport digitális szolgáltatásain  – minden kihagyhatatlan pillanatot megmutat. 

 

___________________

*  Oroszország kivételével. A Discovery Tokió 2020 hivatalos közvetítője Franciaországban és az Egyesült Királyságban

 

Az adatok az olimpia első kilenc teljes versenynapjára, a megnyitóünnepségre, illetve a szerda-péntek (július 21-23.) közötti időszak egyes kiemelt eseményeire vonatkoznak.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Legyen minden pillanat nyugodt a babával

Az Owlet sokkal többet nyújt egy innovatív és díjnyertes technológiánál. Már a magyar szülők számára is elérhető a bébifigyelő rendszer, amely biztosítja a gyermek jó közérzetét alvás közben. A márka két zászlóshajó termékében, az Owlet Smart Sock Okos Zokniban és a kamerában már több mint 1,5 millió család bízik világszerte.

2024. február 24. 13:29

Tudd meg mi a különbség a NAS, a DAS és a SAN között!

Manapság több száz különböző típusú tárolómegoldás létezik, azonban a technológia fejlődésével napról napra, szignifikánsan nő a nagyobb tárhely iránti igény. Az USB-merevlemezek és a nyilvános felhőszolgáltatások mellett a dedikált személyes tárhely létrehozása és a megfelelő biztonsági mentési megoldás bonyolultabb választásnak tűnhet. Szintén nehézséget okozhatnak a DAS, a NAS és a SAN elnevezések is, amelyek nagyon hasonlóak, viszont eltérő funkcionalitással rendelkeznek.

2024. február 24. 11:57

A hazánkban működő CT és MR gépek akár fele is lecserélődhet rövid időn belül

A napokban fognak utolsó körben eredményt hirdetni abban a közbeszerzési eljárásban, melynek keretösszege MR (mágneses rezonancia) gépekre 10 milliárd, míg CT (komputertomográf) szkennerekre 15 milliárd forint. Az egészségügy ezen szegmensében zajló fejlődésre, és az eszközök árainak örvendetes csökkenésére hívja fel a figyelmet a United Imaging készülékek hazai forgalmazója, a Humantech Solution Zrt. 

2024. február 24. 10:20

A TCL úttörő kijelzőtechnológiája minden nappalit élménytelivé és divatossá varázsol

A TCL, a világ egyik vezető szórakoztató elektronikai brandje és a világ két legnagyobb tévégyártójának egyike bejelentette legújabb, magas minőségű televízióinak magyarországi elérhetőségét. A TCL C805 QD-Mini LED 4K TV (Széria C80) mostantól azon magyar vásárlók számára is hozzáférhetővé vált, akik kiváló minőségű látványt és lenyűgöző hangzást keresnek otthonukba.

2024. február 23. 20:55

Az új One UI 6.1 frissítéssel még több Galaxy készüléken válnak elérhetővé a Galaxy AI funkciók

A Samsung Galaxy AI funkciói az új One UI 6.1 frissítéssel a korábbi Samsung Galaxy készülékeken is elérhetővé válnak, hogy még több felhasználó beléphessen az AI mobilok korszakába. A frissítés a Galaxy S23 szériát, az S23 FE, Z Fold5 és Z Flip5 készülékeket, valamint a Tab S9 termékcsaládot is érinti, a frissítés március végén indul. Az eszköz- és felhőalapú AI ötvözésével új lehetőségeket teremt az AI mobilélmények terén, igazodva a nemrégiben bemutatott Galaxy S24 szériához.

2024. február 23. 19:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker a bahreini Forma 1-en

2024. február 21. 16:15

Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP

2024. február 20. 11:27

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!

2024. február 8. 09:30

Számos díjjal jutalmazták az LG innovációit a 2024-es CES-en

2024. január 29. 16:07