A magyar piacon is elérhető a Hisense új hangprojektora
A HS312 névre hallgató modell hat hangszóróval és egy különálló aktív mélynyomóval rendelkezik, támogatja a Dolby Atmos hangtechnológiát, továbbá 300 wattos összteljesítménnyel biztosítja a különleges, egész teret betöltő hangélményt.
Gazdag, tiszta hangzás, dübörgő basszus
A minimalista kialakítású soundbarba épített hat hangszórónak és a Dolby Atmos technológiának köszönhetően a készülékből a hang nem csak szemből, valamint a hátsó és oldalsó hangszórókból érzékelhető, hanem felülről is. Ennek következtében a modell tökéletes térhatású akusztikai érzetet ad, és a nagyobb nyitott tereket is képes betölteni. A mélyebb hangprofilról és az erőteljes basszusról a gyártó egy külön vezeték nélküli mélynyomóval gondoskodott, mindehhez pedig 300 wattos összteljesítmény (soundbar: 6x30=180W, mélyláda: 120W) társul, amely a szoba bármelyik részén ülve intenzív, erőteljes hangzást biztosít.
A 4K tévék tökéletes társa
A Hisense HS312 Soundbar egyetlen HDMI vagy optikai kábelen keresztül csatlakozik a tévékhez, a bépített 4K Pass-Through és a nagy dinamikatartományú jel révén pedig zökkenőmentes 4K-élményt biztosít. A készülék egyszerűen csatlakoztatható továbbá Bluetooth-on keresztül tablethez, mobilhoz vagy számítógéphez is.
A különböző jelenetek eltérő hangigényére is gondolt a gyártó, ezért többféle hangüzemmódot kínál a modell, melyekkel könnyen elérhető az ideális hangmoduláció akár zenehallgatásról, filmnézésről vagy sportesemények közvetítéséről van szó.
A Hisense legújabb hangprojektora a magyar piacon 119 990,- forintos bruttó javasolt fogyasztói áron kereshető a hivatalos viszonteladóknál.
Kapcsolódó cikkek
- Először jelentkezik 4K OLED tévével a magyar piacon a Hisense
- EISA-díjat nyert a Hisense 4K ULED tévéje
- Három EISA díjat zsebelt be idén a TCL Electronics
- Meghosszabbította partnerségét a PSG-vel a Hisense
- Bemutatkozik a Sony két új készüléke
- Több mint 25 millió tévét adott el 2020-ban a Hisense
- Magyarországon is kapható a Hisense legújabb készüléke
- Gördülékeny videókonferenciák a Dell új kijelzőivel
- Újabb hangprojektorok a Samsungtól
- Prémium kategóriás ULED-tévét mutatott be a Hisense
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Biomasszából készült okosórával köszönti a tavaszt a Casio
Vadonatúj modellel bővül az ütésálló G-Shock márkához tartozó, sportolásra tervezett G-Squad termékcsalád kínálata. A GBD-H2000-res négy új színben érkezik meg, amelyek közös jellemzője, hogy minden eddiginél könnyebb kivitelben készülnek, ezáltal pedig kényelmesebb viseletet biztosítanak.
Kis és közepes méretű épületek intelligensebb és egyszerűbb kezelése
A most bejelentett Connect Box nyílt és könnyen kezelhető IoT-megoldást ad kis- és középméretű épületek felügyeletéhez. A teljesítmény felhasználóbarát monitorozásával és optimalizálásával lehetővé teszi az energiahatékonyság akár 30 százalékos növelését, valamint a beltéri levegőminőség jelentős javítását olyan létesítményekben, mint az iskolák, kiskereskedelmi üzletek, lakások és kis irodák.
Új csúcskategóriás okoseszközöket mutat be a Huawei Európában
Számos új csúcskategóriás terméket mutatott be a Huawei március 23-án Kínában. Az innovatív eszközök között szerepel a HUAWEI P60 Pro és a HUAWEI Mate X3 zászlóshajó okostelefon, a HUAWEI MateBook X Pro notebook, a HUAWEI WATCH Ultimate okosóra és a HUAWEI FreeBuds 5 vezeték nélküli fülhallgató. Az új termékek hamarosan Európában is elérhetőek lesznek, a bemutatót május 9-én, Münchenben tartja a gyártó.
Samsung tanácsok a pihentető alváshoz
Életünk közel egyharmadát töltjük alvással, nem véletlenül, hiszen ez teszi lehetővé testünk és elménk regenerálódását, míg a hiánya csökkentheti a teljesítményt és a tiszta gondolkodási képességet. Azonban, sokak számára a valódi pihenés kihívást jelent, egyre többen küzdenek alvási nehézségekkel*. Mivel a minőségi alvás jóllétünk és egészségünk alapja, a Samsung a helyes alvási szokások kialakításának fontosságára hívja fel a figyelmet az Alvás Világnapján.
„Van kedvetek átjönni?” – Így töltjük az időt, ha buli van nálunk
Szabadidejükben a magyarok többnyire tévét néznek vagy zenét hallgatnak, és ezt jellemzően a vendégeik társaságában is folytatják – mutat rá a Samsung reprezentatív felmérése* . A szórakoztató elektronikai eszközök közül legtöbben a televíziót használják vendégség alkalmával: a készüléket a vendéglátók több mint fele be szokta kapcsolni az esetek legalább felében, és úgy tűnik, a technológia kínálta lehetőségeknek köszönhetően a házibulik lelke a konyhából lassan a képernyő mellé költözik.