Influenszerek tucatjai születhettek a Balaton Soundon
A befutott véleményvezérek brandépítésre használták leginkább a két év kihagyás után újból megrendezett Balaton Soundot, miközben rengeteg fiatal számára ugródeszkát jelentett az influenszerek világában hazánk legjelentősebb fesztiválja. Zsóri Martin közösségi média szakértő arról beszélt, Pumped Gabó valósággal kultuszt épített ki maga köré, és az ő példáján idén is sokan meg akarták mutatni magukat a világnak a TikTokon és az Instagramon. Hozzátette, más kérdés, hogy a hírnevet fenn is kell tudni tartani.
Egészen elképesztő, talán sosem látott számokat produkált az idei Balaton Sound a közösségi oldalakon: az Instagramot és a TikTokot tízezerszámra árasztották el a fotók és a videók, a civilektől a legnagyobb hírességekig minden rossz szándék nélkül boldog-boldogtalan kiposztolta, hogy a magyar tenger partján bulizik.
Zsóri Martin közösségi média szakértő szerint két év kihagyás után kiéheztek Magyarország legnagyobb fesztiváljára a fiatalok, ezért extra mennyiségű tartalom látott napvilágot a helyszínről az elmúlt napokban.
Mint mondta, ebben a hatalmas felhajtásban nehéz volt kitűnniük a tömegből az influenszereknek, de azért mindent megtettek annak érdekében, hogy a középpontba kerüljenek.
Zsóri Martin
„A régi motorosnak számító influenszerek leginkább a különleges stílusukkal, tervezők által készített, extrém ruháikkal tudtak kitűnni, ami ebben a közegben nem is számít már polgárpukkasztónak. A férfiak emellett szeretnek villogni a testükkel is. A celebek számára ez kitűnő brandépítési lehetőség, ezért úgy közvetítettek szinte minden lépésükről a közösségi oldalakon, mintha az kötelező lenne” – fogalmazott az influenszer menedzser.
Példaként említette Pumped Gabó esetét, akinek neve szorosan fűződik a Balaton Soundhoz, hiszen a sajtó annak idején itt fedezte fel őt. Azóta valósággal kultuszt épített ki maga köré, csütörtökön ugyanis a felhívására több tucatnyian csatlakoztak hozzá egy kora délutáni bevásárláshoz is.
Ugródeszka a celebséghez
Zsóri Martin szerint persze a rögtönzött közönségtalálkozót sokan ugródeszkának próbálták használni a saját karrierjük beindításához. Ahhoz viszont, hogy valaki ki tudjon emelkedni ebből a rendkívül sűrű tömegből, kreativitás és egyedi ötletek szükségesek.
„A TikTokon egy-két nap alatt 70 ezer megtekintést gyűjtött két srác, akik azt mutatták meg, hogyan tudnak bemenni karszalag nélkül a Balaton Sound területére. Ezzel nem szabályt akartak szegni, csak a fesztiválszervezők figyelmét próbálták felhívni, hogy vannak hiányosságok a rendezvény lebonyolításában. Ez már egy olyan ötlet, ami nagy aktivitást tud generálni” – mutatott rá.
Hozzátette, aki másokat próbál lemásolni, soha nem lesz felkapott a közösségi oldalakon, pedig szórakoztató, egyedi tartalmakkal három nap alatt celebbé lehet válni. Becslései szerint ez valószínűleg több tucat fiatalnak sikerült is, akiket hamarosan influenszerként emlegethet majd az ország.
Az influenszer menedzser azt ugyanakkor elárulta, nem elég híressé válni, tudni kell annak is maradni. Ha valakinek kialakul egy rajongótábora, van már egy stabil bázisa, akkor jön a karakterépítés időszaka.
„Két út létezik: vagy elszúrják vagy meglovagolják a sikert. Utóbbihoz fenn kell tartani folyamatosan a felhasználók érdeklődését, amíg masszívan be nem kerülnek a köztudatba” – zárta gondolatait Zsóri Martin.
Kapcsolódó cikkek
- Betegségeket is előidézhet a közösségi média túlzott használata
- A Pszichológus Pasi tanácsai az arany középútra
- A közösségi média dezinformációi mindannyiunk jövőjét veszélyeztetik
- Közösség által irányított közösségi oldalt készítenek
- Egyre többet költünk a TikTokon
- Itt az első hazai online felmérés a LinkedIn használatáról
- Hatalmas biznisz az influenszerkedés
- Hogyan (ne) posztoljunk a munkahelyünkről?
- Influenszerek adózása: feketén vagy fehéren?
- Ezek a trendek hasítanak 2022-ben a közösségi médiában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A boldog gyerekekből lesznek sikeres felnőttek
Több mint 600 támogatott, 105 diploma, 606 nyelvvizsga, 246 informatikai bizonyítvány. Csak néhány eredmény, amit a 19 éve működő Csányi Alapítvány és az általa mentorált fiatalok elértek. Az alapítvány valódi sikere a számok mögött, a személyes történetekben rejlik – hangzott el Zánkán az Alapítvány által szervezett idei Életút Fesztiválon április 20-án. A kiemelkedő informatikai és idegen nyelvi képzések mellett a végzett fiatalok a megszerzett kapcsolati tőkét, a közösség erejét tartják a legfontosabbnak. Nemcsak a Csányi Alapítvány nagykorú már, hanem egyre több mentoráltból vált olyan fiatal felnőtt, akik büszkén támaszkodhatnak az alapítvány segítségével megszerzett tudás mellett egymásra, „Csányisokra” is.
Állásbörzét és karrierfelkészítést tart szerdától a Corvinus
Több mint kétszáz állásajánlat közül lehet válogatni a Corvinus Egyetem idei karrierexpóján április 24-én és 25-én. Az eseményen részt vevők sok tippet gyűjthetnek karrierjük beindításához, kiteljesítéséhez is. Ebben nemcsak több tucat, corvinusos diplomával színes és sikeres életutakat bejáró szakember segít személyesen, de megtanulható a ChatGPT és a LinkedIn munkakeresői célokra optimalizált, profi használata is.
Különleges installációval ünnepli a Föld napját a Prologis
Különleges installációval ünnepli a Föld napját a Prologis magyarországi csapata. A vezető logisztikai ingatlancég a Prologis Park Budapest-Sziget II-ben egy 350 négyzetméteres festménnyel emlékezik meg a környék állat- és növényvilágáról, ezzel is felhívva a figyelmet a fenntarthatóság és az élővilág tiszteletben tartásának fontosságára.
Az AOC a Graphic Pro U3 sorozattal erőt ad az alkotóknak
A kijelzőspecialista AOC büszkén jelenti be a kreatív szakemberek egyedi igényeihez gondosan kidolgozott új monitorcsaládját. A kivételes színhűségével, élvonalbeli funkcióival és elegáns, díjnyertes dizájnjával az AOC Graphic Pro U3 sorozat forradalmasítja a fotósok, vizuális művészek, tervezők, szerkesztők, műsorszolgáltatók, producerek és játékipari szakemberek munkáját.
A szombati kiszállítás bevezetése után aznapi csomagautomatás kiszállítással erősít az eMAG
Jelentős logisztikai fejlesztésekkel segíti az eMAG a Budapesten és Pest vármegyében élő ügyfelek kiszolgálását: az online áruház a hétköznap délig leadott megrendeléseket várhatóan még aznap több mint háromszáz, a térségben működő easyboxba szállítja ki. Az új szolgáltatás a platformon aznapi kiszállításra jelölt termékekre vonatkozik.