A Raben Group is jelen lesz az idei Transport Logistic kiállításon
2023. május 9-12. – ezt a néhány napot az egész logisztikai szektor jó előre bejegyezte már a naptárába. Ekkor rendezik meg ugyanis Münchenben a Transport Logistic 2023 kiállítást, a világ egyik legjelentősebb ilyen tematikájú szakmai eseményét. „We Connect Europe“ szlogenje jegyében a Raben Group legújabb piaci ajánlatai mellett „zöld“ üzleti szemléletének bemutatására is nagy hangsúlyt fektet a standján.
A világjárvány által kikényszerített hosszú szünet után – 2021-ben nem a hagyományos formában rendezték meg a Transport Logistic kiállítást – a cégek és ügyfeleik végre újra személyesen találkozhatnak a müncheni vásárterületen, hogy új kapcsolatokat építsenek, megosszák egymással a tapasztalataikat és megvitassák az iparág helyzetét. A felfokozott várakozás nem véletlen: ebben az ágazatban négy esztendő egy egész évszázadnak tűnik, különösen a mai gyorsan változó politikai, társadalmi és gazdasági körülmények között.
A Raben Group ezúttal is szeretettel invitálja vendégeit az A5 csarnok 402-es kiállítóhelyére, ahol négy napon át több mint 60 szakértő áll a látogatók rendelkezésére. Az érdeklődők a We Connect elnevezésű részlegen megismerkedhetnek a holland logisztikai szolgáltató kiterjedt nemzetközi összeköttetéseivel. A Raben tevékenységének szintén fontos része a szerződéses logisztika, amely átfogó megoldásokat kínál nemcsak az áruk tárolására, hanem egész sor úgynevezett értéknövelő szolgáltatásra is, többek között áruk összecsomagolására, együttes gyártására vagy az e-kereskedelmi szegmensre szabott munkafolyamatokra. A kiállítótér ezen része a We Innovate nevet viseli majd. A kihelyezett érintőképernyőkön elérhetővé válnak a Raben Group szolgáltatásai a weboldalon keresztül. Ezenfelül a látogatók a cég munkatársai segítségével kipróbálhatják a myRaben nevű ügyfélplatformot is. Ami kiemeli a vállalatot a mezőnyből: „People with Drive“, azaz egy csapat, amely gyorsan és rugalmasan reagál az ügyfelek igényeire, a kényelmes és felhasználóbarát szolgáltatást lehetővé tévő IT-eszközök, valamint a fenntartható üzleti szemléletben megnyilvánuló felelősség a környezet iránt – ezt járja körül a stand We Care nevű részlege.
„Nagy várakozásokkal tekintünk a vállalkozóinkkal, a partnereinkkel és más vállalatok képviselőivel való találkozás elé. Sok minden változott a legutóbbi kiállítás óta. Az Európában és világszerte tapasztalható nehéz helyzet ellenére a cégcsoportunk dinamikusan növekedett, akvizíciókat és beruházásokat hajtottunk végre, valamint új nemzetközi összeköttetéseket teremtettünk Európában“ – mondta Ewald Raben, a Raben Group vezérigazgatója. – „A piacon egyértelműen megkülönböztet bennünket a zöld üzleti szemlélet, és az a csapat, amelynek köszönhetően valódi emberarcú logisztikát és egyedi igényekre szabott szolgáltatásokat kínálunk. Szeretettel várunk mindenkit a standunkon, hogy a közös jövőbeli terveinkről beszélgessünk.“
A stand koncepciója tükrözi a Raben Group filozófiáját – egy holland gyökerű vállalatét, amelynek történelme több mint 90 éve íródik, ugyanakkor fejlesztés-orientáltan működik, emberközpontú logisztikai szolgáltatást kínál, nem utolsósorban elkötelezett a fenntarthatóság iránt. Ennek a leképezése a minimalista, nyugodt dizájn, amelyben az uralkodó fehér színt természetes mohából készült zöld dekoráció egészíti ki. A nagy gondossággal és ergonómiai ismeretekkel megtervezett tér üzleti találkozók és elmélyült beszélgetések méltó helyszíne lesz.
A Raben Group idén hatodik alkalommal vesz rész a Transport Logistic kiállításon. Az idei év egyben a rendezvény 45. évfordulója is. A szállítmányozás, a logisztika, az informatika és az ellátási lánc iparág számára szervezett müncheni seregszemle mindig is rendkívül népszerű volt – a legutóbbi alkalommal, 2019-ben a kiállítók száma 10 százalékkal haladta meg az előzőt, a standok első alkalommal tíz teljes csarnokot töltöttek meg.
Kapcsolódó cikkek
- Együttműködési megállapodást kötött a Magyar Logisztikai Egyesület és a Trenkwalder
- Hétezer laptoppal a rászorulók oktatásáért
- Az innováció már-már tradíció a logisztikában
- A Raben Group 2022-ben: tizenöt piac ereje elég volt a sikerhez
- Robotokkal és raktárakkal fejleszt a logisztikai nagyvállalat
- Trendek a logisztikában
- A Palletways négy éve indította el magyarországi hálózatát
- Okoseszközök segítik a DACHSER-t a nemzetközi gyűjtőforgalomban
- Bemutatásra került a legújabb Logisztikai Évkönyv
- Európai szintű fulfillment központ nyílt a webáruházak számára Magyarországon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Együtt alkot különleges digitális világot az Emirates és az AWS
Az Emirates légitársaság az Amazon Web Services-zel (AWS) együtt indul el egy jövőbemutató, magával ragadó digitális utazásra, hogy az iparágban elsők között teljesen átalakítsa a munkavállalói élményt.
Magyar cég a leginnovatívabbak között Európában
Akár negyedére rövidíti az ipari gépészeti központok, légtechnikai rendszerek és más összetett épületgépészeti megoldások kivitelezési idejét és gyakorlatilag nullára csökkenti az anyagveszteséget egy nemzetközi díjjal elismert magyar technológia. Az Európa tíz leginnovatívabb építőipari cége közé beválasztott GLT Delta az épületszkennelés, a négydimenziós tervezés és az előregyártás kombinálásával vált pécsi családi vállalkozásból európai referenciákkal rendelkező céggé.
A Continental új gumiabroncsa minden személyautóhoz és SUV-hez alkalmas
A négyévszakos autógumik néhány évvel ezelőtt még csak a kisautók réspiacán számítottak elterjedtnek, azonban ma már elképzelhetetlen nélkülük a gumiabroncspiac: az autósok egyre nagyobb számban használják ezt a típust személyautók és SUV-k esetén egyaránt. A többszörösen díjnyertes elődmodell továbbfejlesztésével a Continental AllSeasonContact 2 néven eddigi legjobb egész évben használható abroncsát vezeti be a piacra, amely minden időjárási helyzetben kiváló vezethetőséget biztosít.
Indul a nyár, felpörög a taxipiac is
Közeleg a nyár, indul a buliszezon, így egyre inkább felpörög a taxik iránti kereslet is. A taxisofőrök tapasztalatai szerint a legnépszerűbb budapesti partihelyszínek továbbra is a Belvárosban találhatók, míg a nyári szezonban a Budapest Park kerül az első helyre.
A mesterséges intelligencia demokratizálja a marketinget
Egy újabb marketing demokratizálódási hullám elején vagyunk. A mesterséges intelligencia (AI) hasonló forradalmi változást idéz elő a marketingben, mint korábban az internet. Hatására olyan mértékben egyszerűsödnek le egyes feladatok, hogy azzal kisvállalkozók tömegei számára válik elérhetővé a marketing – állítja Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, a Marketing Commando vezető tanácsadója.