Partneri szerződésekkel erősít a Websense

Kovács Attila, 2004. november 12. 14:28
November 11-én, Budapesten tartott sajtótájékoztatón bejelentették, hogy a dolgozói internethasználatot házirend alapon kezelő szoftverek terén a világon piacvezető amerikai Websense cég disztribúciós szerződést írt alá a BSC Kft.-vel, és november 1-jétől a RelNet Technológia Kft. végzi a Websense Enterprise V. 5.5 termék hazai marketingjét, egyben tanácsadóként a cég magyarországi terméktámogató központja funkciót is ellátja.
A dolgozói internethasználatot házirend alapon kezelő szoftverek (Employee Internet Management; EIM) terén a világon piacvezető (24,2%) amerikai Websense cég disztribúciós szerződést írt alá a magyar BSC Kft-vel, és november 1-jétől az idén májusban a HRP-csoport tagjaként alakult RelNet Technológia Kft. végzi a Websense Enterprise V. 5.5 termék hazai marketingjét, egyben tanácsadóként a cég magyarországi terméktámogató központja funkciót is ellátja. Dávid András (RelNet) szerint a magyar cég célja, hogy 2005-ben az újonnan telepített ilyen rendszerek egynegyedét (kb. 100 millió forint értékben) már ő szállítsa. Ehhez máris ingyenes Websense ipari méretű tartalomszűrő demo rendszereket adnak ki sok vállalati helyre, illetve a Websense-zel közösen a közeljövőben tréningsorozatot terveznek tartani.

A tájékoztatón megjelent és előadást tartott Brian Flasck, a Websense kelet-európai channel menedzsere, aki hangsúlyozta, eddig is bíztató eredményeket értek el nálunk, ám a következő egy-másfél év során első helyet szeretnék megszerezni, legalább az újonnan üzembe helyezett rendszerek terén. A Websense rendszere közel egy milliárd kategorizált weboldalt (mintegy 6 millió webhelyet) tartalmaz, több mint 60 féle hálózati protokollt képes megkülönböztetni és kezelni, illetve a kliens-menedzsment ("client policy manager") modul 315 ezer alkalmazást ismer fel, azokat 60 kategóriába besorolva.

Arra kérdésre, vajon kell-e ilyen megoldás a magyar vállalatoknak, Dávid két példával válaszolt: a menedzsmentfórum szerint nálunk a dolgozók 73%-a használja magán célra munkaidőben az internetet, illetve: több emeltdíjas sms-t küldenek munkaidőben, mint azon kívül.
Kulcsszavak: vállalatirányítás

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01