A Time Warner is beszállna a videojáték- és mobilüzletbe

Genda Csongor Zoltán, 2005. november 6. 18:37
A világ legnagyobb médiakonszernje, a Time Warner azt fontolgatja, hogy kipróbálnák magukat a videojáték és mobil üzletágakban is. Richard Parson, a Time Warner elnöke a Financial Times-nak ugyanis azt nyilatkozta, hogy ezeken a területeken még van mit bizonyítson az amerikai médiabirodalom, és így könnyen elképzelhető, hogy a jövőben megvásárolják valamelyik játékfejlesztő szoftvercéget.
A videojáték üzletág mellett azonban egy másik területen, a mobilvilág területén is nagy lehetőségeket látnak a médiakonszern szakemberei, és figyelik mind az amerikai mind az európai befektetési lehetőségeket. Parson azonban azt nem közölte, hogy mely játék- illetve mobilcégekre szeretnék kivetni hálójukat.

A Time Warner elnöke azt a hírt is cáfolta, miszerint vállalatuk megválna a nagy nyomás alatt lévő AOL internetes szolgáltatótól. Parson a konszern feldarabolására vonatkozó híreket is alaptalannak tartja, mondván, hogy nekik mint a világ vezető médiakonszernje feltétlenül meg kell őrizniük nagyságukat, hogy a szükséges invesztíciókat kivitelezhessék és az egyes részlegek ingadozásait kiegyenlíthessék.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44

Ma 20 éves a Wi-Fi

2019. szeptember 30. 11:26

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34
online sportfogadás