Weboldal az online kreativitásról
A rovatok - az online kampányoktól, új website-októl és design kérdésektől kezdve a kreatív és tartalmi fejleményeken keresztül az online média, üzleti élet és technológia újdonságaiig - két tartományba rendeződnek: egyfelől az interaktív iparág kreatív
("creativity“), másfelől média- és üzleti vetületében ("online“). A cél az, hogy egyensúlyban és megfelelő kontextusban jelenjen meg a minőségi információ.
A tematika szerkezete és tálalása az aktív szakmabeli igényeit szolgálja, akinek az eddigieknél gyorsabb és szélesebb látókörű áttekintésre van szüksége az iparágról. Az interaktív szakemberek, köztük kreatívok, médiamenedzserek és üzletemberek, megrendelők és ügyfelek, kutatók és blogírók, újságírók és tanulni vágyók hatékony és értékes mindennapi munkaeszközként használhatják a Creole-t.
Az információs túlterheltség és redundancia elkerülése végett a szerkesztők személyesen válogatják ki a legfontosabb híreket és a legmeghatározóbb véleményeket a portálok, hírlevelek, blogok, rétegsite-ok, szakmai közösségek, szakpublikációk sokaságából. A Creole látogatói kényelmesen személyre szabhatják a nyitóoldalt, érdeklődésük szerint kinyitva vagy becsukva a tíz rovat bármelyikét.
Mielőtt a jelenlegi béta változat megnyílt, a hónapokig tartó technikai és tartalmi fejlesztés jelentős anyagot készített elő az indulás idejére. Így a Creole nemcsak egy aktuális hírlista, hanem időben visszatekintve is bővül, archívumot képezve az online kreativitás üzleti alkalmazásáról, gyakorlatáról és elméletéről. A portál egy sor további fejlesztésnek néz elébe.
Kapcsolódó cikkek
- Supernova 2007 konferencia: az internet és a fekete lyuk
- Közösségi oldal Corel-használóknak
- Új generációs webtechnológiát integrál az Arcus
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- Az internetes cenzúra terjedésére figyelmeztet az Amnesty International
- Új internetes hírportál indult Békésben
- Internetes szerzőijog-védelmi szolgáltatást vesz igénybe az AP hírügynökség
- Handabandázik a T-Online
- Növekvő netcenzúra világszerte
- Mobil tévézésben még elsők lehetünk
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.