Az Ericsson HSDPA technológiát szállít a Vodafone-nak

forrás Prim Online, 2006. március 10. 12:37
A Vodafone bejelentette az Ericsson HSDPA-megoldásán alapuló, széles sávú mobilszolgáltatásainak kereskedelmi bevezetését. A HSDPA Németországban először Hannoverben, Frankfurtban, Düsseldorfban és Münchenben áll majd rendelkezésre, majd végül az egész WCDMA-hálózaton, amely jelenleg a lakosság több mint 70 százaléka számára elérhető. A Vodafone a HSDPA-t „UMTS-szélessávként” reklámozza német ügyfeleinek.
Az Ericsson HSDPA széles sávú mobilmegoldása nemcsak a DSL alapú széles sávú vezetékes hozzáféréséhez hasonló nagyobb adatátviteli sebességet jelent, hanem ráadásul több mint duplájára növeli a WCDMA-rendszer kapacitását, és jelentősen lerövidíti az interaktív szolgáltatások válaszidejét.

A CeBIT-en megvalósított kereskedelmi bevezetésen felül a Vodafone bemutatja a mobil széles sáv második fázisát is, amely akár 10 Mbit/s adatátviteli sebességet is lehetővé tesz az Ericsson HSDPA-technológiájának és akár 1,5 Mbit/s sebességet az Ericsson HSUPA- (High Speed Uplink Packet Access, nagy sebességű, központi irányú csomagkapcsolt hozzáférés) technológiájának felhasználásával. A HSDPA és a HSUPA a széles sávú mobilszolgáltatások előnyeit a DSL-en keresztül nyújtott szolgáltatásokéhoz hasonlóvá teszi.

A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 14:33

Mit várnak a cégvezetők a mesterséges intelligenciától?

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 13:29

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14