Google-SAS keresőalkalmazás kifejezetten üzleti felhasználóknak
Ha például a SAS egy ügyfelének alkalmazottja az intranetes Google-keresőmotorba beírja a „2005 negyedik negyedév értékesítés” szavakat, akkor eredményként megkapja a témakörhöz tartozó legfrissebb adatokat, kimutatásokat, és elemzéseket, valamint hivatkozásokat más kapcsolódó találatokra, például az adott időszak tíz legkelendőbb termékére, legjobb kereskedőire vagy a tíz legtöbbet vásárló ügyfelére. A releváns információk gyors elérése segíti a vállalat hatékony döntéshozatalát és az üzleti stratégia megvalósítását.
A SAS az egyéni felhasználók igényeinek leginkább megfelelő kezelőfelületeket hozott létre, hogy szélesebb kör számára tegye elérhetővé a kielemzett adatokat, amelyeket a rendszer a vállalat biztonsági protokolljainak megfelelően szűr. Az egyes felhasználók tehát csak a jogosultságaiknak megfelelő adatokhoz férhetnek hozzá.
Kapcsolódó cikkek
- A Google a Vista keresőfunkcióját kritizálja
- Átalakított univerzális Google kereső
- Hangos térképpé válik a Google Earth
- A Google történelmet hamisít?
- India kérésére cenzúrázzák a Google Earth-öt
- A Google-t használják az iraki lázadók a britek ellen
- Google szolgáltatás Kínában
- A Google elhárította a Gmail adatszivárgását
- Új keresőprogramot fejleszt a Wikipédia
- Dr. Google felállítja a helyes diagnózist
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.