Reklámokból finanszírozott, ingyen mobilozás Amerikában

Genda Csongor Zoltán, 2006. május 30. 18:07
A brit Virgin Mobile mobilkonszern amerikai leányvállalata kísérleti jelleggel beindít az Egyesült Államokban egy olyan reklámokból finanszírozott szolgáltatást, melynek lényege, hogy az akcióban résztvevő ügyfeleik ingyen perceket kapnak, ha beleegyeznek abba, hogy a szolgáltató különböző hirdetéseket küldjön készülékeikre.
Mindazok, akik valamilyen multimédiás, mozgókép lejátszására is alkalmas maroktelefonnal rendelkeznek, kérhetnek rövidke 30 másodperces videóanyagokat, akiknek viszont egyszerűbb készülékük van, azokhoz SMS-üzenet formájában juttatják el a reklámokat. A kliensek azonban csakis akkor kapják meg a szolgáltatótól a jóváírást, ha SMS-ben válaszolnak egy a hirdetéssel kapcsolatos kérdésre. Havonta maximum 75 ingyen percet gyűjthetnek be a felhasználók.

Howard Handler, a Virgin Mobile tengerentúli marketingigazgatója elmondta, hogy ügyfeleik nagy része fiatalkorú, akik korlátozott anyagi lehetőségeikből kifolyólag keveset telefonálnak, és vállalatuk az új akció által ezen próbál most változtatni.

A szolgáltató képviselőinek bejelentéséből kiderül, hogy az első reklámozók között szerepelnek például az üdítőitalokat gyártó Pepsi valamint a Microsoft szoftveróriás Xbox-részlege is.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mától rendelhetők az Apple legújabb termékei

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34

A budapesti ITU Telecom World kulcsszava az 5G

2019. szeptember 9. 23:51

Az ESET az egyetlen kihívó a végpontvédelem területén

2019. szeptember 3. 13:26

30 év a hazai KKV vállalkozások fejlesztéséért

2019. szeptember 1. 13:27
online sportfogadás