Kulcsszavas eBay reklámok a neten

Milkovits Gábor, 2006. június 12. 20:10
Az eBay kulcsszavas hirdetéseket szeretne értékesíteni olyan konstrukcióban, hogy az adott weboldal tulajdonosa a kiemelt szavakra kattintva megjelenő online aukció bevételéből meghatározott mértékben részesedne.
Az AdContext nevű rendszer az eBay tervei szerint elsősorban a blogok fenntartói körében lehet majd népszerű, hiszen a többségében mezei felhasználókból álló közösség tagjainak jól jöhet a plusz bevétel. A Google és a Yahoo egy ideje már üzemeltet kontextuális hirdetési megoldásokat a világhálón, amelyeknek egyik legnagyobb ügyfele éppen az eBay online aukciós ház. Így aztán a még nagyobb forgalom mellett nem utolsó szempont, hogy az AdContext mentesítené a céget ettől a függőségtől. Az ugyanakkor kérdés, hogy ez a fajta függetlenedés mennyire egyeztethető össze a Yahoo-val nemrégiben kötött hosszú távú együttműködési megállapodással, amelynek központi eleme éppen az online reklámozás.
Kulcsszavak: marketing reklám eBay

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34

A budapesti ITU Telecom World kulcsszava az 5G

2019. szeptember 9. 23:51

Az ESET az egyetlen kihívó a végpontvédelem területén

2019. szeptember 3. 13:26
online sportfogadás