Novemberben 118 ezerrel nőtt a mobil-előfizetők száma

forrás Prim Online, 2007. január 11. 10:34
2006 novemberében 118 ezerrel, 9 millió 763 ezerre nőtt a három hazai mobilszolgáltató előfizetőinek száma, közölte a Nemzeti Hírközlési Hatóság csütörtökön.
A 100 főre jutó előfizetések száma októberben 95,8, november végén 96,9 volt.

2006 november végére az előfizetői szám alapján a T-Mobile részesedése az egy hónappal korábbi 44,70 százalékról 44,45 százalékra, a Vodafone részesedése 21,44 százalékról 21,27 százalékra csökkent. A Pannon részesedése az októberi 33,86 százalékról 34,28 százalékra növekedett.

A forgalmazásban részt vevő, azaz az utolsó három hónapban hívást vagy SMS-t indító, illetve fogadó feltöltéses, valamint az előfizetéses kártyák száma 2006 november végére az októberi adathoz képest közel 98 ezerrel, 9 millió 89 ezerre emelkedett.

A forgalmazásban résztvevő ügyfelek száma alapján 2006 novemberében a Vodafone piaci része az októberi 21,46 százalékról 21,36 százalékra, a T-Mobile piaci részesedése pedig 45,18 százalékról 44,99 százalékra csökkent. Ugyanekkor a Pannon részesedése 33,36 százalékról 33,65 százalékra nőtt.

A három szolgáltató ügyfelei 2006 novemberében 3 594 számot hordoztak a 2004 májusa óta igénybe vehető mobil-számhordozás keretében. A Nemzeti Hírközlési Hatóság adatai szerint a számhordozás 2006 november végéig összesen 137 849 mobilszámot érintett.

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Minden eddiginél vagányabb arculattal és termékekkel jelentkezett a Mobilfox

A Mobilfox, amely idén ünnepelte 6. születésnapját, teljes változáson ment keresztül, amelynek keretében átalakult a márka kommunikációja és megújult a termékpalettája. Az új arculat és a vállalat teljes külső megjelenése a bátorságról és az önmegvalósításról fog szólni ezután. 

2022. augusztus 2. 12:38

A Dell új szintre emeli a javíthatóságot egy kiterjesztettvalóság-alkalmazással

A Dell Technologies mindig szem előtt tartotta a termékek könnyű javíthatóságát a környezettudatosság jegyében. Most egy újabb lépést tett ezen a területen, bejelentette a világ első szervizeléshez tervezett AR alkalmazását, a Dell AR Assistant applikációt. A vállalat olyan ingyenes iOS-en és Androidon is elérhető alkalmazást fejlesztett, amely a kiterjesztett valóság alkalmazásával, lépésenként vezeti végig az ügyfeleket a Dell eszközök alkatrészeinek cseréjén. 

2022. július 31. 10:05

Így hozd ki a legtöbbet a telefonodból a fesztiválokon

Két év kihagyás után idén ismét ezerrel dübörög a fesztiválszezon, a koncertek hálójában pedig kifejezetten sokféleképp számítunk hű társunk, a telefonunk segítségére. De hogyan hozzuk ki belőle a legtöbbet, ha már úgyis ott lapul a zsebünkben? A Nokia Mobile összegyűjtött pár gyakori fesztiválhelyzetet, és néhány mobilos megoldást, kifejezetten partiarcoknak. ​

2022. július 29. 17:20

Kapcsolattartás az ügyfelekkel

Az elmúlt néhány évben számos megszokott üzleti tevékenység megszakadt és a prioritások eltolódtak, ezért az ügyfélkapcsolattartás fontosabbá vált, mint valaha. Az üzenetküldő alkalmazások számtalan olyan funkciót kínálnak, amelyek megkönnyítik és kényelmessé teszik az ügyfélkapcsolattartást mind a felhasználók, mind a vállalkozások számára, még a legnehezebb helyzetekben is. 

2022. július 28. 14:11

Bringásoknak segít a Kerékpárosbarát applikáció

Elkészült a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ) ingyenesen letölthető Kerékpárosbarát applikációja, amely tartalmazza a kerékpárosbarát vendéglátóhelyeket és szálláshelyeket, a hazai bringaparkokat, a vízvételi helyeket, a szervizpontokat, a bringás pihenőket, kezdőknek és haladóknak egyaránt izgalmas útvonalakat: mindent, ami hasznos lehet a bringások számára.

2022. július 27. 17:30

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Most lesz csak igazán fontos érteni az energiacímkéket

2022. július 31. 12:17

Hetedik éve sikeres az ABB női esélyegyenlőséget célzó mentorprogramja

2022. július 25. 12:40

Így mutatkozik meg a háború hatása a kriptovilágban

2022. július 19. 16:24

Újra keresik az év webshopjait

2022. július 8. 18:20