A YouTube és a Wikipedia is bekerült 2006 legnevesebb márkái közé
"Az újoncok sikere annak az irányzatnak a jele, hogy mennyire nő a felhasználó-központú netes tartalmakra épülő online márkák hatása" - jegyezte meg a "verseny" egyik szerkesztője.
Az új márkák közül sikeres volt még a News Corp. online beszélgetős weboldala, a MySpace, amely a 15. helyen nyitott; valamint az Al Jazeera, amely két évvel korábbi ötödik helyéről tavaly a 25. pozícióba csúszott vissza, de angol nyelvű csatornájának beindítása visszahozta a 19. helyre.
A felmérés nem vette figyelembe a márkák gazdasági értékét: ebben rendszeresen a Coke, a Coca-Cola Co. márkanave végez az élen. A válaszolóknak azt sem kell figyelembe venniük, hogy a márka hatása pozitív vagy negatív.
A brandchannel.com regionális listákat is készített. Az észak-amerikai felmérésben az Apple lett az első, majd a YouTube, a Google, a Starbucks és a Wikipedia következett. Az európai listán a "hazai" vállalatok szerezték meg az első helyeket: idén az Ikea svéd bútorkereskedelmi vállalat letaszította az élről a korábbi első Nokia mobiltelefon-gyártót, amely csak harmadik lett, második helyre a Skype netes "telefontársaság" került, negyedik Zara divatruházati lánc, ötödik az Adidas sportruházati cég lett.
Helyi vállalatok uralták az ázsiai listát is: az első öt helyezett a Sony (szórakoztató elektronika), a Toyota (autó) , a HSBC (bank), a Samsung (szórakoztató elektronika) és a Honda (autó). A harmadik helyezett HSBC is ázsiai gyökerekkel rendelkezik, bár székhelye immár Londonban van. A világ többi részén jellemző high-tech túlsúly után frissítő a latin-amerikai sorrend: az élen két ital, a Corona (sör) és a Bacardi (rum), harmadik helyre "volt jó" a Movistar mobilszolgáltató, negyedik egy szandálgyár, a Havaianas, ötödik a világ harmadik legnagyobb kenyérgyára, a Bimbo lett.
Kapcsolódó cikkek
- Biztonságtechnikai céget vásárolt a Google
- Trösztellenes bizottság vizsgálja a Google-Doubleclick összeolvadást
- Környezetvédelem - Az Apple bezöldül
- Elektronika - a japán cégek szépen növelték profitjukat
- Kizöldül az Apple
- A Google a legértékesebb márka
- A Google ráduplázott a Yahoora
- Egymilliárd dolláros Google-nyereség
- Támadják a Google-t a DoubleClick felvásárlása miatt
- A Google 3,1 milliárd dollárért felvásárolja a DoubleClicket
Internet ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Sikeresen zárult Magyarország szélessávú fejlesztési projektje
Sikeresen zárult Magyarország szélessávú fejlesztési projektje, a fejlesztés eredményeként az ország csaknem teljes területén megvalósult a szupergyors internet kiépítése, így ma már a háztartások közel 97 százaléka hozzáférhet a legmodernebb hálózati kapcsolathoz. A projekt a Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség (KIFÜ) szakmai irányításával több mint 3 milliárd forint vissza nem térítendő uniós forrásból valósult meg – közölte a KIFÜ az MTI-vel csütörtökön.
Az 5G-hálózat jelenleg legfejlettebb változatát indítja ügyfelei számára a Yettel
Magyarországon elsőként – és világviszonylatban is az élmezőnyben – nyilvános ajánlatban tette elérhetővé ügyfelei számára a „standalone” azaz önálló 5G technológiát a Yettel. Az újdonság lényege, hogy míg a jelenleg elterjedt 5G-hálózatok a kapcsolat felépítésében még a 4G-re is támaszkodnak, addig a most bevezetett önálló 5G esetében már a mobil kapcsolat minden eleme 5G-n zajlik és kizárólag az 5G számára kijelölt frekvenciákat használja.
A világ internetárainak ranglistája. Hogyan szerepelt Magyarország?
A Picodi Magyarország elemzői csapata 364 internetszolgáltató árlistáját 85 országban ellenőrizte, és rangsort készített a leginkább és legkevésbé megfizethető internet-hozzáférésű országokról.
Így helyezd el a lakásban a routert, ha jó internetelérést szeretnél
Mi kell ahhoz, hogy minél jobban hasítson az otthoni mobilnetünk, és akadozás nélkül nézhessük kedvenc sorozatunkat? A megfelelő térerő és a jó router a szolgáltatón múlik, de érdemes tudni, hogy az is sokat számít, hová tesszük a mobilnetes routert a lakásban. A Yettel most ehhez ad tanácsokat.
Két fontos újítást vezet be a Yettel, és az OtthonNet tarifához automatikusan 5G-routert is biztosít
Majdnem megkétszereződött egy év alatt az otthoni internetes ügyfelek átlagos adathasználata a Yettelnél, és a legtöbb adatot az 5G-s felhasználók forgalmazták. Az ügyfeleknek még inkább kedvező újdonságokkal pedig újabb szintet lép a Yettel OtthonNet szolgáltatása: a mobiltechnológia előnyeit kihasználva mostantól még egyszerűbben és gyorsabban beüzemelhetővé, valamint rugalmasabban használhatóvá vált. A szolgáltatás országszerte már 2,5 millió címen érhető el a Yettel eddigi legjobb hálózatán.