Etarget: 28 százalékkal nő az internetes hirdetési piac

MTI Sajtóadatbank, 2007. május 4. 09:09
Az internetes hirdetésekkel foglalkozó Etarget szerint a webes reklámpiac 28 százalékkal nő az idén világszerte - közölte a társaság csütörtökön az MTI-vel.
A Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában és Romániában működő társaság több mint 2 milliárd darab reklámot jelenít meg havonta, összesen 711 kelet-közép-európai internetes portálon.

A cég tavaly 2,247 millió euró bevételt ért el, szemben az egy évvel korábbi 1,274 millió euróval.

Az Etarget ez év áprilisában hivatalosan megkezdte működését Romániában is, de a tervei között szerepel célirányos internetreklám-szolgáltatásának kiterjesztése a közép-európai régió más országaiban és a Balkánon is.

Az Etarget Magyarországon 247 portállal kötött eddig szerződést.
Kulcsszavak: reklám +céginfo Etarget

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kreativitás, bátorság és kitartás: ezek nélkülözhetetlenek egy startup indításához

Erős jövőképpel, magabiztos digitális tudással rendelkeznek a hazai fiatalok, a legtöbben saját vállalkozásban vagy cégvezetőként dolgoznának - derült ki a Hiventures reprezentatív felméréséből. A legtöbben szívesen dolgoznának startupban, a fiatalok fele szívesen indítana is ilyen céget, ehhez azonban bátorság, kreativitás és kitartás kell. A vállalkozó kedvű fiataloknak november 12-én a Hiventures szervezésében megrendezésére kerülő 4.  Regional Startup and Innovation Day-en lesz lehetőségük inspirálódni, a rendezvény - a koronavírus járványra tekintettel – idén egy rendhagyó, több digitális kreatív technológiát ötvöző, páratlan esemény lesz.

2020. október 27. 13:55

2020 legújabb technológiai trendjei

Az utóbbi években olyan sebességgel fejlődött, változott a technológia, hogy mire kijön egy blog vagy poszt már szinte dobhatjuk is a kukába. Ez nyilvánvalóan elcsépelt, évek óta szajkózott mantra. Napjainkban azonban az embernek két lehetősége van: figyelmen kívül hagyja a körülötte rohanó, egyre sebesebben vágtató, világot vagy megpróbálja tartani a lépést.

2020. október 27. 08:19

Újraindítás helyett újragondolás

A koronavírus újraírta a játékszabályokat az üzleti életben is: megváltoztak a működési körülmények, kiélezettebb lett az ügyfelekért folytatott versengés, miközben sok területen a hirtelen gazdasági visszaesés miatt szűkülnek a források. A pandémia megmutatta, hogy ebben az új helyzetben a digitalizáció már nem cél, hanem sokaknak az egyetlen eszköz lehet a túlélésre. Az IBM szerint a vállalatoknak nem újraindítani kell magukat, hanem újragondolni a működésüket. Ehhez ad támpontokat október 27-én az IBM a Think Digital Summit online konferencia, amelyen ingyenesen lehet részt venni.

2020. október 27. 06:09

Az ABB harmadik negyedéves eredményei

Erős, a jövőbeni üzleti növekedést megalapozó teljesítményről számol be az ABB 2020. harmadik negyedéves pénzügyi jelentése.

2020. október 26. 18:35

Az Atlassian ledobta a cloud-bombát

A nagyvállalatok IT fejlesztéseihez leggyakrabban használt szoftver gyártója elbúcsúzik az “on-premise” termékektől és a jövőben kizárólag a felhőben futó szoftvereit kínálja ügyfeleinek. 

2020. október 26. 12:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!

2020. október 15. 12:15

EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól

2020. október 8. 15:45

A Bosch új koronavírus tesztje 39 perc alatt ad megbízható eredményt

2020. szeptember 30. 14:58

A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját

2020. szeptember 21. 10:11
online sportfogadás