Reklámszakmai képzés indul októberben

forrás Prim Online, 2007. június 19. 11:27

Valós szakmai kérdésekkel ismerkedhetnek meg a Reklámakadémia hallgatói a Reklám-kreativitás Mesterkurzuson: a 2007 októberében induló képzésen a hazai reklámélet vezető szakembereinek gyakorlati tapasztalataiból tanulhatnak.

Mi az a márka? Hogyan alakítják ki egy termék, vagy szervezet márkaképét, márkaszemélyiségét? Mit jelent a reklámstratégia, hogyan épül fel, mi különbözteti meg a kiemelkedő reklámokat az átlagostól, és hogyan lehet kreatív médiahasználattal erősíteni a reklám üzenetét? Ezekre a kérdésekre kíván választ adni tíz élvonalbeli kommunikációs szakember a mesterkurzus előadásain.

A hazai ügynökségi és megbízói oldalon régi igényt kíván kielégíteni a képzés. A tematika kialakításában és az utánpótlás-nevelés iránt elkötelezett szakemberek felkérésében Nemes Juli, a Well Reklámügynökség kreatív igazgatója vállalt vezető szerepet. A meghívott előadók a téma szakértő képviselői, valamennyien a hazai ügynökségi és művészeti élet elismert szereplői:

Benesch Ferenc, Ogilvy, Creative Group Head
Bognár Tamás, PanMedia Western, Ügyvezető igazgató
Herendi Gábor, Skyfilm Studio, Filmrendező, producer
Hrutka Róbert, Zeneszerző, hangszerelő, zenész
Kaszás György, Upgrade, Kreatív igazgató, kommunikációtréner
Nemes Juli, Well, Kreatív igazgató
Simon Bernadett, Well, Stratégiai igazgató
Simon Attila, Café Design, Kreatív igazgató
Simon Zoltán, Café Reklám, Kreatív igazgató
Tordai Péter, Leo Burnett, Kreatív igazgató

A képzés célja kettős: egyrészt magas szakmai színvonalon, gyakorlati példákkal, esettanulmányokkal és feladatokkal kívánják segíteni a hallgatót abban, hogy ne csak megértse, de alkalmazni is tudja az ismereteket. Másrészt, az ügynökségek és megbízóik számára, megfelelően képzett, a reklámkészítést és az ügynökségi munkafolyamatokat átlátó munkavállalókat kívánnak képezni.

A szombati képzési napoknak köszönhetően a mesterkurzus felsőoktatási tanulmányok, vagy munka mellett is végezhető. A két modulból felépülő képzés elvégzésével a sikeresen vizsgázó hallgató államilag elismert tanúsítványt kap. A szakmai ismeretekkel és komoly kapcsolati tőkével felvértezve pedig nagy eséllyel pályázhatja meg az áhított pozíciót.

Kulcsszavak: oktatás reklám marketing

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Bosch forradalmasítja a kis elektromos járművek piacát

A Bosch víziójában a városi elektromobilitás nem csupán a nagyobb méretről és hatótávolságról szól. A nagyvárosokban ugyanis egyikre sincs igazán szükség, a megtett távok általában rövidebbek, alig haladják meg a 40 kilométert naponta. 

2017. szeptember 22. 15:03

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Késésben vagy? - Akkor gyorsan regisztrálj!

2017. szeptember 19. 19:45

Együttműködés a biztonságos jövőért

2017. szeptember 6. 09:21

Elsőként került magyar cég a nemzetközi HR elitbe

2017. augusztus 4. 13:40

Júniusi vírusriport az ESET-től

2017. július 25. 17:21
cloudappsportal.com