Albacomp: új szervizpartneri kapcsolat és centralizált szervizhálózat
Az Albacomp 2007 szeptemberében a világ egyik legnagyobb laptopgyártójává vált MSI-vel kötött megállapodást a Magyarországon értékesített notebookok szervizelési feladatainak ellátására. Emellett a vállalat 2007 őszétől új alapokra helyezett, gyors és megbízható központosított szervizrendszerrel szolgálja ki ügyfeleit. Az Albacomp jelenleg három nemzetközi vállalat, az MSI mellett a Fujitsu-Siemens és az NSE Hungária Kft. alvállalkozója, így az ASUS notebookok és PDA-k szervizelését az NSE Hungária Kft. megbízásából végzi.
A vállalat szerviztevékenységének megújítása jegyében az elmúlt hónapokban centralizálta saját notebook-szervizrendszerét, amelynek eredményeképpen az országos szervizhálózat pontjai a jövőben felvevőhelyként működnek tovább, a javítási tevékenységre pedig a cég székesfehérvári szervizében kerül sor. A nemzetközi modellnek megfelelő felépítéssel az Albacomp gyorsabb, pontosabb és alacsonyabb költségekkel járó szolgáltatást nyújthat ügyfeleinek a jövőben.
A jól működő szervizrendszernek köszönhetően talált új magyarországi partnerére az MSI is, a vállalat a garanciális notebookok szervizelésével bízta meg az Albacompot.
Korábban, 2006 augusztusában az NSE Service Grouppal kötött szerződést az Albacomp, amely révén az ASUS notebookok és pda-k kizárólagos magyarországi szervizszolgáltatójává vált, így egyaránt ellátja a garanciális és garancián túli javításokat is.
A szervizpartnerség terén a legrégebbi együttműködés a Fujitsu-Siemenshez kötődik, a partneri kapcsolat a SZÜV-vel 1995-ben megkötött szerződésre nyúlik vissza. Az Albacomp a Fujitsu-Siemens notebookok javítását és szervizelését jelenleg egy budapesti központból látja el, emellett garanciális és garancia utáni szolgáltatásokat is végez. Az Albacomp a Fujitsu-Siemens négy magyarországi minősített szervizpartnereinek egyike, amely alapján bármely magyarországi viszonteladó által értékesített notebook javítását vállalja. Ezzel a széles körű szervizszolgáltatási tevékenységgel az Albacomp havonta több száz Fujitsu-Siemens laptopot javít.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
3 árulkodó jel, hogy a cég IT csapata már nem versenyképes
Szinte követhetetlen tempóban fejlődnek a vállalati szolgáltatásokat támogató IT-rendszerek, a cégek pedig komoly piaci hátrányba kerülhetnek, ha nem tartanak lépést a változással. Az ügyfelek és a munkatársak igényei egyre csak nőnek, a versenytársak szolgáltatásai pedig rövid idő alatt gyorsabbá, kényelmesebbé, átláthatóbbá válhatnak a miénknél.
Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi átvétellel történő rendelés az Euronicsnél. A megrendelés napjára házhoz szállítást ígérő szolgáltatás tavaly nyáron indult, idén pedig még szélesebb időablakkal lehet már rendelni Budapesten belül. Az online leadott rendeléseket pedig az áruházakban is át lehet venni akár még aznap, ez a szolgáltatás már országszerte elérhető ingyenesen. Az ilyen módon rendelt termékek toplistáján ott vannak a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, és az állateledelek, de rendeltek már asztali grillt is így.
Elérhetővé válik az automatikus munkabérelőleg
Automatikus Munkabérelőleg Rendszer (AMBER) néven biztosít új szolgáltatást a MagNet Faktor a Kulcs-Soft-tal partnerségben. Az új megoldás segítségével a bérszámfejtő szoftvert használó cégek alkalmazottai gyorsan és egyszerűen juthatnak a már ledolgozott munkanapok után járó fizetésükhöz. A munkavállalók mellett a vállalkozásoknak is kedvező ez a lehetőség: az adminisztratív terheik csökkennek, a bérfizetés pedig rugalmassá válik.
Üzembe állt a Siemens e-kamion töltője
A világon elsőként a felső-ausztriai Laakirchenben, az autópálya melletti OMV-töltőállómáson helyezték mindennapos üzembe a Siemens e-kamionok tankolására is alkalmas új csúcstöltőjét.
Ezeket a munkaköröket válthatja ki a magyar cégeknél a mesterséges intelligencia
Az elmúlt években figyelemreméltó fejlődésen ment át a mesterséges intelligencia, ami mára valamilyen formában szinte minden felhasználóhoz eljutott. Persze, ahogy az a nagy technológiai áttörések esetében lenni szokott, az MI megítélése is meglehetősen vegyes, valamint arról is megoszlanak a vélemények, hogy milyen gazdasági következményeket hoz magával és milyen hatással lesz a munkára.