Azonnal hiánycikk lett az Amazon e-könyve

Kiss Ádám Zoltán, 2007. november 23. 10:03

Az Amazon.com nagy figyelemmel kísért bemutatója után a Kindle nevű vezeték nélküli e-könyv minden egyes legyártatott darabja gazdára talált.

A világ legnagyobb online kiskereskedelmi forgalmazója nem véletlenül adta ki a készüléket saját neve alatt, a Kindle hároméves fejlesztői munka eredménye, és egy új kategóriát kíván létrehozni a piacon. A korábbi e-könyvek tulajdonképpen egy hordozható PC-kijelzőhöz hasonlítottak, csak a gépről voltak tölthetők, míg az Amazon terméke közvetlenül vezetéknélküli hálózatról képes letölteni az anyagokat, így például nyaralás és utazás közben is hozzájuthatunk a legfrissebb információkhoz, mint például az aznapi újságok. A legnagyobb kritika mégis éppen az újságok kezelése miatt érte a Kindle-t, hiszen az Amazon tartja kezében a tartalom forgalmazását is, ők pedig az online napilapokért is előfizetési díjat kérnek. Míg a kritikusok elismerik a készülék erényeit, mint a könnyű használhatóság, kritizálják a gyártó-forgalmazót, hiszen egyébként ingyenes anyagokért is pénzt kér.

A 800x600-as felbontás ugyan nem tűnik túl nagynak, de az e-papír jellegű kijelző miatt kiváló olvashatóságot tesz lehetővé, és a nem-színes kijelző is négyfokozatú szürke-kezeléssel rendelkezik. A 399 dolláros készülék azonban a jelek szerint meggyőzte a vásárlókat, két nappal a forgalmazás megindulása után már elfogyott az összes elérhető példány, és további rendeléseket csak december 3-i szállítással vesznek fel.

Kulcsszavak: e-book Amazon

Internet ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Így instázunk mi

Miközben a szelfi az egyik legidegesítőbb fotótéma, a többség mégis szívesen készít önarcképet, bárki számára elérhetővé tesszük az Instagram-profilunkat, és inkább nézegetünk, mintsem tartalmat töltünk fel – derült ki a Crane közösségi megkérdezéséből, amely hazánkban elsőként mérte fel a magyarok Instagram-használati szokásait. A népszerű fotómegosztó alkalmazás hazai celebtrónjáért túlnyomó részt hölgyek versengenek, míg a márkáknál a divaté a főszerep.

2015. július 5. 15:51

A Bónusz Brigád internetes kereskedő forgalma 50 százalékkal nőtt tavaly

A Bónusz Brigád internetes kereskedő cég forgalma közel 50 százalékkal nőtt tavaly az egy évvel korábbihoz képest, elérte a 2,7 milliárd forintot - közölte a cég.

2015. július 5. 12:31

Új logót kap a Facebook

Hamarosan új logo váltja le a régit az Übergizmo értesülése szerint. Mint az alábbi ábrán látható, nem éppen radikális változásról van szó – mégsem véletlenül történik.

2015. július 5. 11:22

A webáruházak többsége növelte forgalmát

Az internetes rendelésekből élő boltok háromnegyedének több volt a bevétele tavaly, mint egy évvel korábban, úgy is, hogy egy-egy vásárláskor a vevők kevesebbet költenek.

2015. július 3. 08:27

Ericsson-technológiával indul Európa első UHDTV-csatornája

 Az Ericsson bejelentette, hogy többéves műsorszórási és médiaszolgáltatási megállapodást írt alá a BT Sporttal három új tévécsatorna és egy Egyesült Királyságban elérhető interaktív szolgáltatás elindításáról.

2015. július 2. 08:13

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Olcsóbb belépő, programszervező, barátkereső, túlélőcsomag: alkalmazások a tökéletes fesztiválélményhez

2015. július 2. 12:27

Július 1-je után is van mód a mobilos szerződésmódosítási ajánlatok elutasítására

2015. június 30. 19:10

Keddig tart a kezdeményes regisztráció az idei Hacktivityre

2015. június 25. 16:47

Hackertámadás bénította meg a lengyel légitársaságot

2015. június 22. 09:20