Árbevetel-duplázás és új üzletágvezető a KutatóCentrumnál

forrás Prim Online, 2008. január 8. 13:05

Barcza Enikőt nevezték ki a KutatóCentrum új üzletágvezetőjének. A szakembernek jelentős szerepe van abban, hogy az online kutatással foglalkozó üzletág 2007-es árbevétele az egy évvel korábbihoz képest mintegy két és félszeresére nőtt.

Remek évet zárt a Hírek Médiához tartozó KutatóCentrum: a 2007-es árbevétel két és félszerese az előző évi eredményeknek. Ebben kiemelkedő szerepe van Barcza Enikőnek, aki tavaly februárban kutatásvezetőként csatlakozott az online piackutató céghez, s kimagasló teljesítményének elismeréseként most a KutatóCentrum új üzletágvezetőjének nevezték ki. A KutatóCentrum vezetését korábban Fialka Krisztina, a Média üzletág vezetője látta el.

Barcza Enikő az online kutatások népszerűségének növekedése mellett elsősorban a tavalyi év első felében a potenciális partnereknek tartott bemutatkozó prezentációkkal és a kutatások szakmai összefogásával magyarázza az elért sikert. „A 2007-es év eleji partneri kapcsolatok kiépítésének az év második felére érett be a gyümölcse, ami abból is látszik, hogy ha csak 2006 negyedik negyedévét vetjük össze a tavalyi év hasonló időszakával, az árbevétel megnégyszereződött” – teszi hozzá.

Szintén jelentős változást jelentett, hogy a kutatások 2007 folyamán váltak le a Média üzletágról, s a KutatóCentrum ezzel együtt név- és arculatváltáson esett át, így mára önálló üzletágként saját termékekkel és szolgáltatásokkal rendelkezik. Ezzel együtt nagy lépést tettek előre az eddig leginkább online marketing célra alkalmazott és fejlesztett szoftverek kutatási célra történő felhasználásának továbbfejlesztésében is.

Az új üzletágvezető az idén folytatni szeretné a megkezdett utat, így az év legfontosabb feladatai között a stratégiai kapcsolatok kialakítását, új termékek fejlesztését és bevezetését, valamint a kutatási panel méretének növelését említi.

Barcza Enikő az ELTE Tanárképző Főiskolai Karán végzett, majd a Külkereskedelmi Oktatási és Továbbképző Központ másoddiplomás képzésén szerzett marketing diplomát. 2000 óta dolgozik a piackutatás területén. 2003 óta foglalkozik online piackutatásokkal, először mint a MASMI Hungary kutatásszervezési osztályának vezetője, majd mint a KutatóCentrum kutatásvezetője. Az elmúlt évben több mint 50 online kutatási projektben vett részt. Mint üzletágvezető, Barcza Enikő felel a KutatóCentrum szakmai irányításáért, az új online kutatási szolgáltatások kidolgozásáért és bevezetéséért, valamint az online piackutatás hazai népszerűsítéséért.

Kulcsszavak: Hírek Média CIO

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az Ericsson és a Swisscom elindította az első európai kereskedelmi 5G hálózatot

Az Ericsson és Svájc legnagyobb telekommunikációs szolgáltatója, a Swisscom bekapcsolták Európa első nagyszabású, kereskedelmi 5G-hálózatát, támogatva a kereskedelemben kapható okostelefonokat. A hálózat és az ahhoz tartozó 5G szolgáltatások Svájc 54 városában érhetők el, köztük a legnagyobb lélekszámú településeken, Zürichben, Bernben, Genfben, Baselben, Lausanne-ban és Luzernben. 

2019. április 25. 17:30

Vezet a Telekom az online értékesített mobiltelefonok és tabletek piacán

2018-ban a Magyar Telekom volt a legnagyobb forgalmú mobiltelefon- és tablet értékesítő a magyar online kiskereskedelmi piacon – derül ki a GKI Digital piacelemzéséből.* Az elemzőcég mérései szerint az értékesített mobiltelefonok és tabletek 2018-as online forgalmának harmadát adja a Telekom online értékesítési platformja.

2019. április 25. 16:24

Svéd nagyvállalatok fognak össze, hogy közép-kelet-európai startupokat támogassanak

A Svéd Nagykövetség védnöksége alatt négy svéd nagyvállalat fogott össze és hirdette meg a MATCH Startup Programot.  Ennek keretében a közép-kelet-európai régió innovatív startupjai személyesen mutathatják be termékeiket és szolgáltatásaikat az Ericsson, az ABB, a SIGMA és az AQ Anton döntéshozóinak június 14-én, Budapesten. 

2019. április 25. 15:59

Négy sávban fog idén új, széles sávú frekvenciahasználati lehetőségeket értékesíteni az NMHH

Két fő frekvenciaértékesítési feladaton dolgozik idén a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH). Egyrészt a 700 MHz-es, a 2100 MHz-es, a 2600 MHz-es és a 3600 MHz-es frekvenciasávokban összesen több mint 600 MHz-nyi frekvenciát fog értékesíteni ebben az évben, másrészt ezzel párhuzamosan már gondozza a földfelszíni digitális televízió műsorszóró hálózatok lejáró frekvenciajogosultságára áprilisban kiírt pályázatot, amelyre az ajánlatok április 30-án nyújthatók be.

2019. április 25. 15:12

Szedjük ráncba az üzleti folyamatokat

Már platformszolgáltatásként is elérhető a Micro Focus Solutions Business Manager. A vállalat nemrég jelentette meg a folyamatkezelő rendszer legfrissebb kiadását, amellyel egyidejűleg a megoldás most már PaaS (Platform-as-a-Service) formában is elérhető. Az eszköz segítségével a szervezetek számos különféle üzleti területen kezelhetik és követhetik nyomon folyamataikat, jelentősen javítva ezzel a hatékonyságot.

2019. április 25. 15:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Közel 50 millió forint EU-s támogatást kapott a MIDI Mobil ID Innovációs KFT.

2019. április 25. 11:05

2040-re már több elektromos autót helyeznek forgalomba, mint hagyományos járművet!

2019. április 17. 11:04

Van kedvenc webáruházad?

2019. április 9. 12:46

Elindult a jelentkezés a Nagy Digitális Kalandra

2019. április 2. 08:54
cloudappsportal.com