Árbevetel-duplázás és új üzletágvezető a KutatóCentrumnál

forrás Prim Online, 2008. január 8. 13:05

Barcza Enikőt nevezték ki a KutatóCentrum új üzletágvezetőjének. A szakembernek jelentős szerepe van abban, hogy az online kutatással foglalkozó üzletág 2007-es árbevétele az egy évvel korábbihoz képest mintegy két és félszeresére nőtt.

Remek évet zárt a Hírek Médiához tartozó KutatóCentrum: a 2007-es árbevétel két és félszerese az előző évi eredményeknek. Ebben kiemelkedő szerepe van Barcza Enikőnek, aki tavaly februárban kutatásvezetőként csatlakozott az online piackutató céghez, s kimagasló teljesítményének elismeréseként most a KutatóCentrum új üzletágvezetőjének nevezték ki. A KutatóCentrum vezetését korábban Fialka Krisztina, a Média üzletág vezetője látta el.

Barcza Enikő az online kutatások népszerűségének növekedése mellett elsősorban a tavalyi év első felében a potenciális partnereknek tartott bemutatkozó prezentációkkal és a kutatások szakmai összefogásával magyarázza az elért sikert. „A 2007-es év eleji partneri kapcsolatok kiépítésének az év második felére érett be a gyümölcse, ami abból is látszik, hogy ha csak 2006 negyedik negyedévét vetjük össze a tavalyi év hasonló időszakával, az árbevétel megnégyszereződött” – teszi hozzá.

Szintén jelentős változást jelentett, hogy a kutatások 2007 folyamán váltak le a Média üzletágról, s a KutatóCentrum ezzel együtt név- és arculatváltáson esett át, így mára önálló üzletágként saját termékekkel és szolgáltatásokkal rendelkezik. Ezzel együtt nagy lépést tettek előre az eddig leginkább online marketing célra alkalmazott és fejlesztett szoftverek kutatási célra történő felhasználásának továbbfejlesztésében is.

Az új üzletágvezető az idén folytatni szeretné a megkezdett utat, így az év legfontosabb feladatai között a stratégiai kapcsolatok kialakítását, új termékek fejlesztését és bevezetését, valamint a kutatási panel méretének növelését említi.

Barcza Enikő az ELTE Tanárképző Főiskolai Karán végzett, majd a Külkereskedelmi Oktatási és Továbbképző Központ másoddiplomás képzésén szerzett marketing diplomát. 2000 óta dolgozik a piackutatás területén. 2003 óta foglalkozik online piackutatásokkal, először mint a MASMI Hungary kutatásszervezési osztályának vezetője, majd mint a KutatóCentrum kutatásvezetője. Az elmúlt évben több mint 50 online kutatási projektben vett részt. Mint üzletágvezető, Barcza Enikő felel a KutatóCentrum szakmai irányításáért, az új online kutatási szolgáltatások kidolgozásáért és bevezetéséért, valamint az online piackutatás hazai népszerűsítéséért.

Kulcsszavak: Hírek Média CIO

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Átlagosan háromezerért taxiznak a budapestiek

Ugyan még mindig inkább telefonon rendelnek taxit a fővárosiak, de egyre többen használnak valamilyen taxirendelő mobilalkalmazást is - derül ki a Főtaxi megbízásából készített kutatásból. Az elvárásoknak megfelelően új, hasznos funkciókkal bővült a taxitársaság applikációja, így akár már közvetlenül is felhívhatjuk a sofőrt az alkalmazáson keresztül, ha nem találjuk az autót.

2019. augusztus 18. 12:11

Pályázati felhívás kisiskolásoknak

A Magyar Nemzeti Bank (MNB), az MKB Bank Nyrt. (MKB), a Waberer's International Nyrt. és a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat országos ösztöndíjpályázatot hirdet a 2019/2020-as tanévre az általános iskola 2-3. osztályos tanulói részére.

2019. augusztus 18. 10:14

Az LG és a LUMI izgalmas jövőképet mutat be a 2019-es IFA-n

Szándéknyilatkozatot írt alá az LG Electronics (LG) és az IoT- és okosotthon-megoldásokat kínáló LUMI United Technology. A két vállalat célja egy olyan ökoszisztéma létrehozása, amely az eszközök alapszintű irányításán túlmutatva még teljesebb otthoni IoT-környezetet biztosít a felhasználók számára. Az együttműködés olyan intelligens szenzorokat alkalmazó innovációk kifejlesztésére fókuszál majd, amelyek képesek észlelni a beltéri környezet jellemzőit, például a páratartalom és a hőmérséklet változását vagy az ajtók mozgását.

2019. augusztus 17. 09:36

Bemutatta legújabb felhasználói felületét a Huawei

A Huawei nemzetközi Fejlesztői Kongresszusa keretében bemutatta legújabb, sajátfejlesztésű rendszerfelületét. Az EMUI 10 minden eddiginél több eszközt és alkalmazást biztosít a felhasználók számára, köztük a forradalmi osztott technológiát, amellyel a készüléktulajdonosok HD minőségben, egyszerre több videóhívást is folytathatnak. Az új felület a hívások fejlesztése mellett a fájlmegosztás és a biztonság terén is előrelépést jelent. Az Huawei EMUI jelenleg a világ 216 országában van jelen, 77 nyelvet támogat, felhasználóinak száma pedig eléri az ötszáz milliót. Az EMUI 10 várhatóan a Mate széria legújabb készülékein debütál majd.

2019. augusztus 16. 13:38

Több kategóriában bizonyultak legjobbnak a Sony termékei a 2019-es EISA Awards-on

A Sony bejelentette, hogy termékei hét kategóriában értek el első helyezést az Expert Imaging and Sound Association díjátadóján. A hét díj rekordnak számít a Sony történelmében, és idén először győzött a márka a Photo Innovation kategóriában. 29 ország 55 nevezéséről az EISA nemzetközileg elismert szakértőiből álló zsűrije döntött, ezért megtisztelő a Sony számára, hogy az elektronikai iparban megalkotott technológiai megoldásai ilyen sikereket értek el.

2019. augusztus 16. 11:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Magyar Telekom 2019. második negyedéves eredményei

2019. augusztus 8. 11:32

Új tulajdonosa van a UPC-nek

2019. augusztus 1. 12:20

A Bosch és a Daimler megvalósítja a vezető nélküli, automatizált parkolást

2019. július 31. 16:53

Rekordbevétel az LG-nél

2019. július 30. 17:03
online sportfogadás