A Microsoft ajánlata megosztotta a Yahoo igazgatótanácsát

Kiss Ádám Zoltán, 2008. február 15. 19:14

A New York Post értesülései szerint a Yahoo vezetése korántsem képvisel olyan egységes álláspontot, mint ahogy az a cég közleményeiből kiderül.

A Microsoft 44,6 milliárd dolláros ajánlata ugyan fele arányban részvénycserés ajánlat, így értéke ingadozik, de mindenképpen a 40-45 milliárd dolláros mezőben mozog, ennyi pénz pedig már elég ahhoz, hogy megossza a Yahoo vezetését. A vállalat közleményei szerint a cég egységes álláspontot képvisel, amikor a Microsoft megkeresését áron alulinak találja a Yahoo-ban rejlő potenciális lehetőségek és a hűséges, bejáratott felhasználói bázis tükrében. A legfőbb gondot állítólag az jelenti, hogy a Yahoo vezérigazgatója, Jerry Yang kicsit élete főművének tekinti a vállalatot, és érzelmi alapon a „bármit csak a Microsoftot ne” álláspontot erőlteti. Más vezetők azonban, mint Ray Bostock elnök, vagy a milliárdos befektető részvényes Ron Burkle azonban egyfajta ellentáborba kerültek, akik nem látnak igazi alternatívát a Microsofttal szemben. A helyzetet ráadásul tovább bonyolítja, hogy a Rupert Murdoch féle News Corp is ajánlatot tett a Yahoo-nak 20 százalék megvásárlásáról, így jelentős készpénzhez jutna a vállalat, ráadásul függetlensége megőrzése mellett, és ez nyilván egy Yang szívének kedvesebb megoldás lenne.

Kulcsszavak: +céginfo Yahoo Microsoft

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az LG új vezérigazgatót és további változtatásokat jelentett be

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy William Cho stratégiai igazgatói posztja mellett december 1-jétől a vezérigazgatói teendőket is átveszi. Cho 2019 óta a vállalat legfőbb stratégája, korábban az LG North America elnökeként hat évig az általa létrehozott, új üzleti lehetőségek előmozdításáért felelős LG Business Incubation Center működéséért felelt, ami házon belüli projekteket és startup partnereket fog össze.

2021. december 1. 15:46

MagyarBrands díjat kapott a K&H

Kiemelkedő elismerésben részesült a K&H a legsikeresebb márkákat tizenkét éve díjazó MagyarBrands programban. A szakmai zsűri döntése szerint a K&H a “Kiváló Fogyasztói Márka” kategóriában nyerte el a MagyarBrands díjat.

2021. november 30. 19:36

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

December elején nyit az első magyar kriptotőzsde

2021. november 30. 21:13

Dr. Charaf Hassan a Vodafone Magyarország Alapítvány kuratóriumának új elnöke

2021. november 18. 16:49

A Magyar Telekom 2021. harmadik negyedévi eredményei

2021. november 9. 21:45

Magyar innováció nyert ezüstérmet az év egyik legfontosabb egészségügyi startup versenyén

2021. október 30. 14:59