Web 2.0 Symposium a Millenárison
A tavalyi Web 2.2 Symposium sikerét követően az Agria Produkció Kft. idén március 4-én, a budapesti Millenáris Park Teátrumában rendezi a Web 2.0 Symposium című rendezvényét.
Az egynapos program előadásai között az érdeklődők a web kettő fogalomköreiből felhasználói, üzleti és marketingtémákról hallhatnak előadásokat.
A web 2.0 kifejezést Dale Dougherty, az amerikai O'Reilly Hálózat elnök-vezérigazgatója, valamint kollégája, Craig Line említette először 2004 során egy közös előadásukban. A kifejezés olyan második generációs internetes szolgáltatásokat takar, amelyek alapja a közösség; azaz a felhasználók közösen készítenek és osztanak meg egymással tartalmakat. A korábbi, első és másfeledik generációs szolgáltatásokkal ellentétben, amelyek esetében a tartalmat a szolgáltatást nyújtó fél biztosította, a webkettes szolgáltatásoknál a szerver gazdája csak a keretrendszert biztosítja, míg a tartalmat maguk a felhasználók töltik fel, hozzák létre, osztják meg vagy véleményezik. Az interaktivitás és a fogyasztók egymással folytatott kommunikációja nyomán napjainkban számtalan website köré szerveződik ilyen jellegű online közösség.
A konferencián a 35 előadó között szerepel többek között Simó György és Winkler János, a Magyar Telekom Nyrt. vezérigazgató-helyettesei, Szabó György, a Sanoma Budapest Zrt. vezérigazgatója, Balázs Csaba, az Econet.hu elnöke, valamint Jaksity György, a Concorde Értékpapír Zrt. ügyvezető igazgatója.
A kiemelt témák közé tartoznak a PC utáni korszak kihívásai, az orvoslás jövője a virtuális világban, a web 2.0 szerepe a vállalati gyakorlatban, vagy a webkommunikáció és innováció a marketingben.
Az idei Web 2.0 Symposiumon első alkalommal kerül átadásra a Szupernóva-díj is. Ezt az arra három legérdemesebb honlap nyerheti el, melyek kitűnnek igényes tartalmukkal, egyedi műszaki megoldásaikkal. Az 1 000 000 összdíjazású díjról egy szakmai zsűri dönt.
A Web 2.0 Symposium részletes programja és a részvétellel kapcsolatban további információ az alábbi weboldalon olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- Adobe webtechnológiai konferencia
- Külsős fejlesztőket is beenged rendszerébe a MySpace
- Bill Gates szerint Magyarországon kiemelkedően gyors volt a fejlődés az informatikai oktatás terén
- Magyar Bálint is felszólalt a Microsoft által szervezett berlini konferencián
- Scrabble: megszűnik a játék népszerű online változata?
- Google: magyar nyelvű súgócsoport webmestereknek
- Videómegosztó portál értelmiségieknek
- Bíznak a felhasználók a közösségi oldalakban
- 50 nap múlva: Barcelona újra várja a mobilvilágot
- Új online közösségi csereprogram tanárok számára
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.