Web 2.0 Symposium a Millenárison
A tavalyi Web 2.2 Symposium sikerét követően az Agria Produkció Kft. idén március 4-én, a budapesti Millenáris Park Teátrumában rendezi a Web 2.0 Symposium című rendezvényét.
Az egynapos program előadásai között az érdeklődők a web kettő fogalomköreiből felhasználói, üzleti és marketingtémákról hallhatnak előadásokat.
A web 2.0 kifejezést Dale Dougherty, az amerikai O'Reilly Hálózat elnök-vezérigazgatója, valamint kollégája, Craig Line említette először 2004 során egy közös előadásukban. A kifejezés olyan második generációs internetes szolgáltatásokat takar, amelyek alapja a közösség; azaz a felhasználók közösen készítenek és osztanak meg egymással tartalmakat. A korábbi, első és másfeledik generációs szolgáltatásokkal ellentétben, amelyek esetében a tartalmat a szolgáltatást nyújtó fél biztosította, a webkettes szolgáltatásoknál a szerver gazdája csak a keretrendszert biztosítja, míg a tartalmat maguk a felhasználók töltik fel, hozzák létre, osztják meg vagy véleményezik. Az interaktivitás és a fogyasztók egymással folytatott kommunikációja nyomán napjainkban számtalan website köré szerveződik ilyen jellegű online közösség.
A konferencián a 35 előadó között szerepel többek között Simó György és Winkler János, a Magyar Telekom Nyrt. vezérigazgató-helyettesei, Szabó György, a Sanoma Budapest Zrt. vezérigazgatója, Balázs Csaba, az Econet.hu elnöke, valamint Jaksity György, a Concorde Értékpapír Zrt. ügyvezető igazgatója.
A kiemelt témák közé tartoznak a PC utáni korszak kihívásai, az orvoslás jövője a virtuális világban, a web 2.0 szerepe a vállalati gyakorlatban, vagy a webkommunikáció és innováció a marketingben.
Az idei Web 2.0 Symposiumon első alkalommal kerül átadásra a Szupernóva-díj is. Ezt az arra három legérdemesebb honlap nyerheti el, melyek kitűnnek igényes tartalmukkal, egyedi műszaki megoldásaikkal. Az 1 000 000 összdíjazású díjról egy szakmai zsűri dönt.
A Web 2.0 Symposium részletes programja és a részvétellel kapcsolatban további információ az alábbi weboldalon olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- Adobe webtechnológiai konferencia
- Külsős fejlesztőket is beenged rendszerébe a MySpace
- Bill Gates szerint Magyarországon kiemelkedően gyors volt a fejlődés az informatikai oktatás terén
- Magyar Bálint is felszólalt a Microsoft által szervezett berlini konferencián
- Scrabble: megszűnik a játék népszerű online változata?
- Google: magyar nyelvű súgócsoport webmestereknek
- Videómegosztó portál értelmiségieknek
- Bíznak a felhasználók a közösségi oldalakban
- 50 nap múlva: Barcelona újra várja a mobilvilágot
- Új online közösségi csereprogram tanárok számára
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.